Toimintaperiaatteet

Palvelun käytön toimintaperiaatteet

Postiviidakko on Koodiviidakko Oy:n ("Liana Technologies") tuote, joka on ollut markkinoilla vuodesta 2006 lähtien. Tuotteemme kautta lähetetään sähköpostimarkkinointikampanjoita useille miljoonille vastaanottajille kuukausittain. Meidän tehtävämme on opastaa asiakastamme tekemään sähköpostimarkkinointia lain edellyttämin tavoin - lisäksi noudattaen tuotteemme käyttöehtoja. Teemme kaikkemme, jotta tuotettamme käytetään oikealla tavalla ja reagoimme mikäli käytön osalta toimitaan väärin. Toimimme Suomen lain ja hyvän markkinointitavan mukaisesti.

Miten ehkäisemme väärinkäytöksiä?

  1. Valvomme asiakkaidemme kampanjoita 24/7 ja analysoimme kampanjoiden sisältöä.
  2. Velvoitamme jokaista käyttäjää noudattamaan Yleisiä sopimusehtojamme, jotka toimitamme jokaisen sopimuksemme liitteenä.
  3. Tuotteemme käyttöä valvotaan useiden eri valvontateknologioiden avulla. Lisäksi käyttöä valvoo aina ihminen.
  4. Työkalussamme on aina mukana automatisoitu uutiskirjeen tilauksien ja peruutusten hallinta.
  5. Tarkistamme suuremmat vastaanottajalistat aina ennen käyttöä ja edellytämme läpinäkyvyyttä osoitelähteen osalta.
  6. Järjestelmämme käsittelee automaattisesti pomput (ns. Soft Bouncet ja Hard Bouncet)

Koulutamme ja opastamme asiakkaitamme

  1. Asiakkaamme saavat kuukausittaista asiakaskirjettä, jossa informoimme heitä uusista asioista liittyen heidän käyttämiinsä Lianan työkaluihin. Asiakaskirjeessä opastamme myös sähköpostimarkkinointiin liittyvistä asioista.
  2. Lähetämme lisäksi digimarkkinoijan uutiskirjettä, jonka sisältö on täysin kohdennettu digimarkkinoinnin asiantuntijalle. 
  3. Työntekijämme on koulutettu ja velvoitettu opastamaan ja ohjeistamaan asiakasta sähköpostimarkkinointiin ja -viestintään liittyen.

Miten reagoimme väärinkäytöksiin?

  1. Tuotteemme kautta lähetetyissä kirjeissä on aina mukana uniikki URL-osoite ko. kirjeelle, jonka ilmoittamalla voit informoida meitä ei-toivotuista tai epäilyttävistä lähetyksistä. Tutkimme epäillyt väärinkäytökset mahdollisimman pian ja pyydämme tarvittaessa asiakasta tekemään asiaan korjauksen.
  2. Tarkkailemme myös palveluntarjoajien / anti-spam toimijoiden kautta tulevaa palautetta ja ryhdymme asianmukaisiin toimenpiteisiin mikäli tilanne niin vaatii.
  3. Informoimme asiakastamme mikäli palvelun käytössä havaitaan virheitä tai väärinkäytöksiä. Tälläisissa tilanteissa kerromme miten asia tulisi korjata.
  4. Mikäli väärinkäytökset huomautuksista/korjausehdotuksista huolimatta jatkuvat tulemme toimimaan toimitusehtojemme mukaan rajoittaen palvelun käyttöä tai tarvittaessa sulkemaan asiakastilin.

Asianmukaisesti hoidettu sähköpostimarkkinointi on meidän, asiakkaamme ja vastaanottajan edun mukaista.

Ilmoita väärinkäytöksistä

Tutkimme jokaisen ilmoituksen ja reagoimme väärinkäytöksiin toimintaperiaatteidemme mukaisesti.

Tee ilmoitus ›