Vinkki

WebCRM: Suosittu CRM ohjelmisto integroituu Postiviidakkoon

Ota yhteyttä
WebCRM: Suosittu CRM ohjelmisto integroituu Postiviidakkoon Integraatio korostaa molempien järjestelmien vahvuuksia ja tuo niiden yhteiset hyödyt käyttäjien ulottuville. Integraatio korostaa molempien järjestelmien vahvuuksia ja tuo niiden yhteiset hyödyt käyttäjien ulottuville.

"Törmäämme sähköpostimarkkinoinnin järjestelmien käyttöönotossa yhä useammin tilanteeseen, jossa asiakkaat haluavat markkinoinnin tulokset mahdollisimman nopeasti myös myynnin hyödynnettäväksi. Tähän tarvitaan saumatonta yhteispeliä markkinoinnin työkaluilta ja CRM- järjestelmältä", kertoo Koodiviidakko Oy:n Key Account Manager Turo Siipo.

Integraatio korostaa molempien järjestelmien vahvuuksia ja tuo niiden yhteiset hyödyt käyttäjien ulottuville. WebCRM:ssä voidaan tehdä laajoja poimintoja asiakastiedoista sekä analysoida yrityksen omaa asiakasrekisteriä. Nämä rekisterit saadaan integraation avulla siirtymään suoraan Postiviidakko- sähköpostijärjestelmään, jossa ne ovat valmiina markkinoijien käytössä. Graafiset uutiskirjeet, suoramarkkinointikampanjat ja mobiilimarkkinointi toteutetaan helposti Postiviidakkoa käyttäen, ja samalla varmistetaan että viestit menevät perille sekä näkyvät oikein vastaanottajan päässä. Lähetyksen jälkeen kattavat raportointitiedot siirtyvät integraation avulla takaisin CRM:ään - merkinnöiksi, jotka toimivat suoraan myynnin apuvälineenä.

Ota yhteyttä, kerromme mielellämme lisää Postiviidakosta ja webCRM integraatiosta.

"WebCRM on nopeasti kasvanut asiakkuudenhallinnan ratkaisu, ja yhä kasvava määrä asiakkaitamme haluaa panostaa laadukkaaseen sähköiseen viestintään. Markkinointikampanjoiden tulokset ovat tehdyn integraation kautta asiakastyötä tekevien käytössä. Sen myötä esimerkiksi myynti saa heti käyttöönsä uusia, kiinnostavia prospekteja", kertoo Juhani Lamminmäki, Business Developer, WebCRM.

Tanskalaisen webCRM A/S yhtiön perustivat joukko kokeneita IT:n ja kaupallisen alan yritysjohtajia tavoitteenaan tarjota turvallisia ja helppokäyttöisisä web-sovelluksia. Vuodesta 2006 lähtien webCRM on keskittynyt pelkästään web-pohjaisiin asiakkuudenhallinnan ratkaisuihin. WebCRM- ratkaisua käyttää yli 1500 yritystä yli 20:ssä maassa. WebCRM on kaksinkertaistanut liiketoimintansa volyymin useana vuonna peräkkäin.

Voit lukea lisätietoja webCRM:stä täältä

Oliko artikkeli mielestäsi mielenkiintoinen?

Tilaa kuukausittainen uutiskirjeemme, joka sisältää aina uusimmat mielenkiintoiset artikkelit.

Tilaa uutiskirje tästä

Lisää uutisia

GDPR-muistilista ja peruskäsitteet: näin valmistaudut tulevaan EU:n tietosuoja-asetukseen

Mitä jokaisen markkinoijan ja viestijän olisi hyvä tietää EU:n uudesta tietosuoja-asetuksesta eli GDPR:stä? Koostimme aiheesta tiiviin tietopaketin, joka sisältää asetuksen keskeiset sisällöt, termit sekä muistilistan asetukseen valmistautumisesta.

Lue lisää

Sähköpostimarkkinoinnin listat ja GDPR: näin pidät tilaajasi (ja kerrytät samalla lisää)

Meistä lähes jokaisella on listoillamme henkilöitä, joiden kohtalo markkinoinnin kohderyhmänämme asetuksen voimaantulon jälkeen epäilyttää. Moni pohtiikin tällä hetkellä, miten saada olemassa olevat listat ajoissa mahdollisimman GDPR-varmoiksi. Koska sähköpostimarkkinointi on useimmille tuotto-panos -suhteeltaan sitä tuottavinta markkinointia, olisi tilaajien menettäminen myös menetettyä tuloa. Se tarkoittaa, ettei kannata hätiköidä tai ylireagoida, mutta valmistautua kyllä.

Lue lisää

Mikä on hyvä CTR?

Kuulemme lähes päivittäin asiakkailtamme ja prospekteilta kysymyksiä siitä, mitä onnistunut uutiskirjeviestintä oikeastaan tarkoittaa. Mikä on hyvä avaus- tai klikkausprosentti?

Lue lisää

10 vinkkiä Call-to-Actioneiden käyttöön

Call-to-Action (CTA) voi vaikuttaa merkittävästi uutiskirjeen kilkkausprosentiin, sivuston CTR:ään tai verkkokaupan myyntiin. Kokosimme 10 vinkkiä CTA:n tehokkaaseen käyttöön.

Lue lisää

100 vinkkiä digimarkkinointiin ja -viestintään

Suomen 100-vuotistaipaleen kunniaksi halusimme kiittää kotimaatamme. Keräsimme kokoon 100 vinkkiä digitaaliseen markkinointiin ja viestintään.

Lue lisää