Vinkki

Uutiskirjeviestinnän ToDo-lista, jonka kultakalakin jaksaa lukea

Ota yhteyttä
Uutiskirjeviestinnän ToDo-lista, jonka kultakalakin jaksaa lukea Uutiskirjeviestinnän kehittämisessä suosittelemme aloittamaan helppokäyttöisestä työkalusta, sillä hyvä työkalu korreloi tutkitusti enemmän aikaa listan muille osille.

Uusimpien tutkimusten mukaan ihmisen kyky keskittyä yhteen asiaan yhtäjaksoisesti ja häiriintymättä on pudonnut 8 sekuntiin, kun se oli vuonna 2000 vielä 12 sekuntia. Tällä hetkellä keskittymiskykymme on sekunnin huonompi kuin kultakalalla, jolla vastaava luku on 9 sekuntia. 

Kirjoitimme uutiskirjeviestinnän ToDo-listan, jonka kultakalakin jaksaa lukea.

Uutiskirjeiden ToDo:

  1. Hanki helppokäyttöinen työkalu
  2. Panosta sisältöön
  3. Mobiilioptimoi
  4. Rikasta tilaajarekisteriä
  5. Profiloi lukijasi

Varaudu kuitenkin siihen, että ToDo-listan toteutus vie hieman kauemmin kuin 8 sekuntia. Kaikkea ei kuitenkaan tarvitse tehdä kerralla, vaan toimeen voidaan ryhtyä askel kerrallaan. 

Uutiskirjeviestinnän kehittämisessä suosittelemme aloittamaan helppokäyttöisestä työkalusta, sillä hyvä työkalu korreloi tutkitusti enemmän aikaa listan muille osille. Kun aikaa ei tarvitse käyttää tekniikan kanssa tappelemiseen, jää sitä paljon enemmän niille asioille, joilla on merkitystä. Tutustu Postiviidakko-uutiskirjetyökaluun.

Oliko artikkeli mielestäsi mielenkiintoinen?

Tilaa kuukausittainen uutiskirjeemme, joka sisältää aina uusimmat mielenkiintoiset artikkelit.

Tilaa uutiskirje tästä

Artikkelin kommentointi

Lisää uutisia

GDPR-muistilista ja peruskäsitteet: näin valmistaudut tulevaan EU:n tietosuoja-asetukseen

Mitä jokaisen markkinoijan ja viestijän olisi hyvä tietää EU:n uudesta tietosuoja-asetuksesta eli GDPR:stä? Koostimme aiheesta tiiviin tietopaketin, joka sisältää asetuksen keskeiset sisällöt, termit sekä muistilistan asetukseen valmistautumisesta.

Lue lisää

8 vinkkiä juhlapyhien sähköpostimarkkinointiin [infograafi]

Vaikka jouluun on vielä aikaa, alkaa juhlapyhien markkinoinnin valmistelu jo monta kuukautta etukäteen. Kokosimme 8 vinkkiä auttamaan sinua juhlakauden sähköpostimarkkinoinnissasi.

Lue lisää

Sisällöntuotanto haltuun: näin hyödynnät ja kierrätät olemassa olevaa sisältöä

Sisällöntuotanto ei ole pelkkää uusien sisältöjen luomista, vaan myös olemassa olevien sisältöjen monipuolista hyödyntämistä. Olemme koonneet sinulle kasan käytännön vinkkejä, joiden avulla voit ottaa vanhat hyvät sisällöt uudestaan hyötykäyttöön.

Lue lisää

GDPR: Miten valmistaudumme uuteen tietosuoja-asetukseen, ja mitä sinä voit tehdä?

Vuoden 2018 toukokuussa täytäntöön tuleva EU-tason tietosuoja-asetus puhututtaa jo nyt. Päätimme kirjoittaa juttusarjan, jossa annamme askel kerrallaan tietoa GDPR:stä ja siitä, kuinka sinä voit valmistautua muutokseen.

Lue lisää

Infograafi: Rakenna hyvä uutiskirje

Hyvin rakennettu uutiskirje on ytimekäs ja iskevä sekä vastaanottajalleen hyvin kohdennettu. Katso infograafista, kuinka rakennat parhaimman mahdollisen uutiskirjeen ja maksimoit sähköpostimarkkinointisi tehon.

Lue lisää