Vinkki

Koodiviidakon digiviestinnän herkut vuodelta 2013

Ota yhteyttä
Katso kuva Koodiviidakon digiviestinnän herkut vuodelta 2013 Modulaarista Drag & Drop -viestipohjaa hyödynnettäessä uutiskirjepohja elää sisällöntuottajan tarpeiden mukaan.
Katso kuva Analytiikkaohjattu sivustomoottori tuo sivuston taustalla olevan analytiikkatiedon suoraan sivustoa päivittävän käyttäjän ylläpitonäkymään.
Katso kuva Mobiiliesikatselun avulla sisällöntuottaja näkee reaaliajassa miltä tehty sivu näyttää työpöytä- ja mobiilinäkymässä.

Vuosi 2013 oli hieno vuosi Koodiviidakolle ja asiakkaillemme. Olemme saaneet ylpeyttä puhkuen tuoda markkinoille useita uusia ominaisuuksia, joiden avulla asiakkaamme voivat toteuttaa yhä tehokkaampaa, edistyksellisempää ja innovatiivisempaa digimarkkinointia. Seuraavassa esittelemme vain kerman kakun päältä: näiden lisäksi tuotteissamme on tapahtunut myös paljon muita uudistuksia, joista saat lisätietoa myynniltämme.

Postiviidakko: mitä uutta 2013 toi sähköpostimarkkinoijalle?

  • Vuonna 2013 toimme markkinoille responsiiviset uutiskirjepohjat. Uusimpien tutkimusten mukaan mobiililaitteilla avataan jo jopa puolet sähköposteista – kuitenkin vasta pieni osa uutiskirjeistä toteutetaan responsiivisina. Jo useat asiakkaistamme ovat siirtyneet uutiskirjeissään mobiiliaikaan, katso täältä esimerkkejä tai lue artikkelimme aiheesta!
  • Uuden sukupolven Drag & Drop -editori on nähnyt päivänvalon asiakaskunnassamme. Modulaarista Drag & Drop -viestipohjaa hyödynnettäessä uutiskirjepohja elää sisällöntuottajan tarpeiden mukaan. Raahaamalla ja pudottamalla voidaan vapaasti lisätä, poistaa ja liikutella kirjeen sisältöosioita rikkomatta sen yleistä ilmettä. Lue case: Drag & Drop käytössä.
  • Responsiiviset landing-sivut ovat käytössä yhä useammalla asiakkaallamme. Landing-sivut ovat luontainen jatkumo uutiskirjeelle, ja ne voivat parhaimmillaan tehostaa sähköistä markkinointia moninkertaisesti. Landing-sivuja voidaan testata ja optimoida A/B-testauksen avulla, lue lisää Postiviidakon ominaisuuksista.

Sivuviidakko: mitä uutta julkaisupuolella?

  • Vuoden 2013 ehdottomasti suurin Sivuviidakon uudistus on viime syksynä julkaistu Sivuviidakko Analytics Edition™. Uusi analytiikkaohjattu sivustomoottori on ainutlaatuinen sekä Suomessa että maailmalla, sillä se tuo sivuston taustalla olevan analytiikkatiedon suoraan sivustoa päivittävän käyttäjän ylläpitonäkymään. Sivuviidakon käyttäjä näkee näin nopealla vilkaisulla oman sivustonsa parhaat ja huonot puolet ja voi kehittää sivustoa eteenpäin päivittäisen rutiini-ylläpidon yhteydessä. Lue lisää aiheesta täältä. 
  • Responsiiviset sivustot ovat lyöneet itsensä läpi julkaisupuolella. Sivuviidakolla olemme julkaisseet jo kymmeniä responsiivisia sivustoja, mukaanlukien Viidakon omat sivustot. Pelkästään vuoden 2014 puolella olemme julkaisseet jo neljä responsiivista sivustoa. Artikkelimme "Miksi toteuttaa sivusto responsiivisena?" oli yksi viime vuoden luetuimmista jutuista blogissamme.
  • Sivuviidakko sai uutta virtaa editointiin lanseerattuamme vuonna 2013 Sivuviidakon inline-editoinnin sekä mobiili- ja desktop-esikatselut. Mobiiliesikatselun avulla sisällöntuottaja näkee reaaliajassa miltä tehty sivu näyttää työpöytä- ja mobiilinäkymässä. Lue lisää näistä ja muista Sivuviidakon ominaisuuksista.

ViidakkoStore: mitä kuuluu verkkokauppaan?

  • ViidakkoStore-alustaan toteutettiin useita uusia integraatioita, jotka helpottavat verkkokauppiaan arkea ja tehostavat toimintaa. Nyt ViidakkoStoren käyttäjä voi mutkattomasti lisätä verkkokauppaansa Noston markkinointiautomaatiopalvelun, yhdistää verkkokaupan Netvisor-taloushallinto-ohjelmistoon tai tarjota kaupan tuotteita Mitasaisiolla-verkkopalvelussa. Kysy lisää integraatioista asiantuntijoiltamme.
  • Sähköpostimarkkinoinnin kohdentaminen verkkokaupassa on entistä helpompaa. ViidakkoStoren käyttäjä voi helposti lajitella vastaanottajaryhmiä ostohistorian perusteella suoraan verkkokaupan hallinnoinnissa ja tavoittaa näin kaupan kanta-asiakkaat kohdennetulla sisällöllä. Verkkokaupassa voidaan hyödyntää myös erilaisia markkinoinnin automaatioita, kuten muistuttaa hylätystä ostoskorista.

ViidakkoCEM markkinoinnin automaatioihin

  • Viidakko Marketing Cloud™ -tuoteperhe täydentyi ViidakkoCEM™-työkalulla. CEM on markkinoinnin automaatiojärjestelmä ja asiakastietokanta, joka kerää tietoa eri digitaalisista kanavista. Sen avulla voidaan tuottaa käyttäjäprofiiliin perustuvaa kohdennettua viestintää, oikeaan aikaan ja oikealla sisällöllä. Lue lisää aiheesta.

Mitä muuta?

Vahvan tuotekehityksen ohella myös Koodiviidakko yrityksenä on kokenut merkittäviä muutoksia:

  • Koodiviidakko vahvisti asemaansa Suomen johtavana digitaalisen markkinoinnin teknologiatoimittajana ostamalla 1.6.2013 espoolaisen Innoctus Oy:n koko liiketoiminnan. Lue lisää aiheesta.
  • Koodiviidakon laajensi liiketoimintaansa voimakkaasti myös kansainvälisessä ympäristössä. Vuoden 2013 aikana Koodiviidakko avasi kansainvälisellä brändillään toimistot Dubaihin, Kiinan Shenzheniin sekä Moskovaan Venäjälle.

Mitä tapahtuu nyt?

Melkein täytyy kysyä tapahtuiko tämä kaikki todella viime vuonna? Eivätkä uutiset tähän lopu, tulemme lanseeraamaan alkuvuodesta koko tuoteperhettämme koskevan uudistuksen, jonka myötä Viidakko Marketing Cloud™ -pilvipalveluperheen tuotteita on yhä helpompi käyttää saumattomasti yhdessä. Pysy siis kuulolla!

Kiinnostuitko Viidakon tuoteperheestä? Ota yhteyttä tiimiimme, jos haluat keskustella Koodiviidakon digimarkkinoinnin työkalupakista omaan käyttöönne tai osaksi toimistonne asiakkuusprojekteja.

Ota yhteyttä

Oliko artikkeli mielestäsi mielenkiintoinen?

Tilaa kuukausittainen uutiskirjeemme, joka sisältää aina uusimmat mielenkiintoiset artikkelit.

Tilaa uutiskirje tästä

Artikkelin kommentointi

Lisää uutisia

GDPR: Miten valmistaudumme uuteen tietosuoja-asetukseen, ja mitä sinä voit tehdä?

Vuoden 2018 toukokuussa täytäntöön tuleva EU-tason tietosuoja-asetus puhututtaa jo nyt. Päätimme kirjoittaa juttusarjan, jossa annamme askel kerrallaan tietoa GDPR:stä ja siitä, kuinka sinä voit valmistautua muutokseen.

Lue lisää

Infograafi: Rakenna hyvä uutiskirje

Hyvin rakennettu uutiskirje on ytimekäs ja iskevä sekä vastaanottajalleen hyvin kohdennettu. Katso infograafista, kuinka rakennat parhaimman mahdollisen uutiskirjeen ja maksimoit sähköpostimarkkinointisi tehon.

Lue lisää

8 vinkkiä: näin personoit markkinointiviestisi

Sähköpostilaatikko täyttyy kymmenistä tai jopa sadoista markkinointiviesteistä. Tilanne on tuttu jokaiselle markkinoijalle. Kuinka saat omat viestisi erottumaan muiden joukosta?

Lue lisää

Markkinoinnin automaatio myyntiorganisaation tukena

Perinteinen myynti kylmäsoittoineen ja sähköposteineen ei ole katoamassa minnekään mutta markkinoinnin automaation avulla voidaan tuottaa myyntiorganisaation tueksi huomattavasti aiempaa enemmän tietoa, jonka avulla kontaktoinnista tulee ajoitukseltaan ja sisällöltään tarkempaa.

Lue lisää

Visuaalisuus osana digitaalista markkinointia

Visuaalisuus on sisältösi ulkoasu. Se on sitä, minkä lukija ensimmäiseksi näkee: yleisilme. Visuaalisesti vaikuttava ja vakuuttava verkkosivusto tai sosiaalisen median kanava kiinnostaa ja miellyttää katsojaa sekä saa huomattavasti enemmän lukijoita kuin pelkkää tekstiä sisältävät julkaisut.

Lue lisää