Vinkki

Koodiviidakko ja Visma Solutions syventävät yhteistyötään

Ota yhteyttä
Koodiviidakko ja Visma Solutions syventävät yhteistyötään Ajan kuluessa integraatiot ovat yleistyneet huomattavasti, mutta kokemuksemme mukaan niitä ei edelleenkään aina hyödynnetä niin hyvin tai kattavasti kuin olisi mahdollista. Ajan kuluessa integraatiot ovat yleistyneet huomattavasti, mutta kokemuksemme mukaan niitä ei edelleenkään aina hyödynnetä niin hyvin tai kattavasti kuin olisi mahdollista.

Koodiviidakko Oy ja Visma Solutions Oy ovat syventäneet yhteistyötään toteuttamalla integraation ViidakkoStore-verkkokauppa-alustan ja Netvisor-taloushallinto-ohjelmiston välille. Tuotteiden integraatio antaa merkittäviä synergiaetuja asiakkaille, joilla on käytössään molempien toimijoiden tuotteet.

Muutama vuosi takaperin toteuttamamme verkkokauppatutkimus paljasti tuolloin, että integraatiot taustajärjestelmiin ovat harvinaisia suomalaisissa verkkokaupoissa. Ajan kuluessa integraatiot ovat yleistyneet huomattavasti, mutta kokemuksemme mukaan niitä ei edelleenkään aina hyödynnetä niin hyvin tai kattavasti kuin olisi mahdollista. 

ViidakkoStore-verkkokauppa-alustaan toteutetaan jatkuvasti uusia integraatiota ja rajapintoja, jotka säästävät aikaa ja henkilöresursseja verkkokauppiailta. Meille on tärkeää luoda verkkokauppoja, jotka ovat tehokkaita ja toimivia sekä ostajan että myyjän kannalta. Visman Netvisor-tuotteeseen toteutetun integraation myötä verkkokauppa ja yrityksen taloushallinto saadaan nyt tuotua saumattomammin yhteen.

"On hienoa, että voimme tarjota yhdessä Koodiviidakon kanssa hyötyä yhteisille asiakkaillemme. Integraation avulla voidaan tehostaa verkkokaupan toimintaa, saada aikaan kustannussäästöjä sekä vähentää inhimillisiä virheitä", kertoo Visma Solutions Oy:n myyntipäällikkö Juhani Lehtonen.

Ota yhteyttä Koodiviidakon sähköisen kaupankäynnin asiantuntijoihin jutellaksesi tarkemmin tarjoamistamme integraatiomahdollisuuksista.

Ota yhteyttä

Oliko artikkeli mielestäsi mielenkiintoinen?

Tilaa kuukausittainen uutiskirjeemme, joka sisältää aina uusimmat mielenkiintoiset artikkelit.

Tilaa uutiskirje tästä

Artikkelin kommentointi

Lisää uutisia

GDPR-muistilista ja peruskäsitteet: näin valmistaudut tulevaan EU:n tietosuoja-asetukseen

Mitä jokaisen markkinoijan ja viestijän olisi hyvä tietää EU:n uudesta tietosuoja-asetuksesta eli GDPR:stä? Koostimme aiheesta tiiviin tietopaketin, joka sisältää asetuksen keskeiset sisällöt, termit sekä muistilistan asetukseen valmistautumisesta.

Lue lisää

Sähköpostimarkkinoinnin listat ja GDPR: näin pidät tilaajasi (ja kerrytät samalla lisää)

Meistä lähes jokaisella on listoillamme henkilöitä, joiden kohtalo markkinoinnin kohderyhmänämme asetuksen voimaantulon jälkeen epäilyttää. Moni pohtiikin tällä hetkellä, miten saada olemassa olevat listat ajoissa mahdollisimman GDPR-varmoiksi. Koska sähköpostimarkkinointi on useimmille tuotto-panos -suhteeltaan sitä tuottavinta markkinointia, olisi tilaajien menettäminen myös menetettyä tuloa. Se tarkoittaa, ettei kannata hätiköidä tai ylireagoida, mutta valmistautua kyllä.

Lue lisää

Mikä on hyvä CTR?

Kuulemme lähes päivittäin asiakkailtamme ja prospekteilta kysymyksiä siitä, mitä onnistunut uutiskirjeviestintä oikeastaan tarkoittaa. Mikä on hyvä avaus- tai klikkausprosentti?

Lue lisää

10 vinkkiä Call-to-Actioneiden käyttöön

Call-to-Action (CTA) voi vaikuttaa merkittävästi uutiskirjeen kilkkausprosentiin, sivuston CTR:ään tai verkkokaupan myyntiin. Kokosimme 10 vinkkiä CTA:n tehokkaaseen käyttöön.

Lue lisää

100 vinkkiä digimarkkinointiin ja -viestintään

Suomen 100-vuotistaipaleen kunniaksi halusimme kiittää kotimaatamme. Keräsimme kokoon 100 vinkkiä digitaaliseen markkinointiin ja viestintään.

Lue lisää