Vinkki

Infograafi: Rakenna hyvä uutiskirje

Ota yhteyttä 2
Infograafi: Rakenna hyvä uutiskirje Aloita iskevästi ja kiinnitä huomiota äänensävyyn. Tee uutiskirjeestä helposti skannattava ja ytimekäs.

Oikein kohdennettu uutiskirje on yksi parhaista tavoista tavoittaa potentiaalista asiakaskuntaa, nykyiset asiakkaat ja tärkeimmät sidosryhmät. Uutiskirjeiden ROI on edelleen kirkkaasti suurin digitaalisen markkinoinnin eri kanavista.

Direct Marketing Associationin ja Demand Metricin kesäkuussa 2016 tekemän tutkimuksen mukaan sähköpostimarkkinoinnin keskimääräinen ROI on jopa neljä kertaa enemmän kuin muiden markkinointikanavien, mukaanlukien sosiaalinen media ja hakukonemarkkinointi.

Katso infograafista, kuinka rakennat parhaimman mahdollisen uutiskirjeen ja maksimoit sähköpostimarkkinointisi tehon.

Oliko artikkeli mielestäsi mielenkiintoinen?

Tilaa kuukausittainen uutiskirjeemme, joka sisältää aina uusimmat mielenkiintoiset artikkelit.

Tilaa uutiskirje tästä

Artikkelin kommentointi

Artikkelin kommentit (2)

27.03.2017

Missä on se infograafi?

Infograohics, infografiikka sisältäisi jotain visualisointia asialle ja -graafi on suomeksi kuvaaja.

-

05.04.2017

Kiitos kommentistasi

Harmi, ettei infograafimme vastannut odotuksiasi. Infograafilla tarkoitetaan meidän käsityksemme mukaan tiedon visualisointia niin, että tieto on helpompi ja nopeampi omaksua. Tässä olemme mielestämme onnistuneet – infograafi kokoaa onnistuneen uutiskirjeen elementit yhteen kuvaan, lyhyesti selitettynä ja erilaisia ikoneja sekä huomiovärejä hyödyntäen. Näin lukijan on helppo poimia pääpointit ja jakaa infograafia eteenpäin.

- Johanna Lammassaari
  Koodiviidakko Oy

Lisää uutisia

100 vinkkiä digimarkkinointiin ja -viestintään

Suomen 100-vuotistaipaleen kunniaksi halusimme kiittää kotimaatamme. Keräsimme kokoon 100 vinkkiä digitaaliseen markkinointiin ja viestintään.

Lue lisää

GDPR-muistilista ja peruskäsitteet: näin valmistaudut tulevaan EU:n tietosuoja-asetukseen

Mitä jokaisen markkinoijan ja viestijän olisi hyvä tietää EU:n uudesta tietosuoja-asetuksesta eli GDPR:stä? Koostimme aiheesta tiiviin tietopaketin, joka sisältää asetuksen keskeiset sisällöt, termit sekä muistilistan asetukseen valmistautumisesta.

Lue lisää

8 vinkkiä juhlapyhien sähköpostimarkkinointiin [infograafi]

Vaikka jouluun on vielä aikaa, alkaa juhlapyhien markkinoinnin valmistelu jo monta kuukautta etukäteen. Kokosimme 8 vinkkiä auttamaan sinua juhlakauden sähköpostimarkkinoinnissasi.

Lue lisää

Sisällöntuotanto haltuun: näin hyödynnät ja kierrätät olemassa olevaa sisältöä

Sisällöntuotanto ei ole pelkkää uusien sisältöjen luomista, vaan myös olemassa olevien sisältöjen monipuolista hyödyntämistä. Olemme koonneet sinulle kasan käytännön vinkkejä, joiden avulla voit ottaa vanhat hyvät sisällöt uudestaan hyötykäyttöön.

Lue lisää

GDPR: Miten valmistaudumme uuteen tietosuoja-asetukseen, ja mitä sinä voit tehdä?

Vuoden 2018 toukokuussa täytäntöön tuleva EU-tason tietosuoja-asetus puhututtaa jo nyt. Päätimme kirjoittaa juttusarjan, jossa annamme askel kerrallaan tietoa GDPR:stä ja siitä, kuinka sinä voit valmistautua muutokseen.

Lue lisää