Vinkki

Infograafi: Rakenna hyvä uutiskirje

Ota yhteyttä 2
Infograafi: Rakenna hyvä uutiskirje Aloita iskevästi ja kiinnitä huomiota äänensävyyn. Tee uutiskirjeestä helposti skannattava ja ytimekäs.

Oikein kohdennettu uutiskirje on yksi parhaista tavoista tavoittaa potentiaalista asiakaskuntaa, nykyiset asiakkaat ja tärkeimmät sidosryhmät. Uutiskirjeiden ROI on edelleen kirkkaasti suurin digitaalisen markkinoinnin eri kanavista.

Direct Marketing Associationin ja Demand Metricin kesäkuussa 2016 tekemän tutkimuksen mukaan sähköpostimarkkinoinnin keskimääräinen ROI on jopa neljä kertaa enemmän kuin muiden markkinointikanavien, mukaanlukien sosiaalinen media ja hakukonemarkkinointi.

Katso infograafista, kuinka rakennat parhaimman mahdollisen uutiskirjeen ja maksimoit sähköpostimarkkinointisi tehon.

Oliko artikkeli mielestäsi mielenkiintoinen?

Tilaa kuukausittainen uutiskirjeemme, joka sisältää aina uusimmat mielenkiintoiset artikkelit.

Tilaa uutiskirje tästä

Artikkelin kommentointi

Artikkelin kommentit (2)

27.03.2017

Missä on se infograafi?

Infograohics, infografiikka sisältäisi jotain visualisointia asialle ja -graafi on suomeksi kuvaaja.

-

05.04.2017

Kiitos kommentistasi

Harmi, ettei infograafimme vastannut odotuksiasi. Infograafilla tarkoitetaan meidän käsityksemme mukaan tiedon visualisointia niin, että tieto on helpompi ja nopeampi omaksua. Tässä olemme mielestämme onnistuneet – infograafi kokoaa onnistuneen uutiskirjeen elementit yhteen kuvaan, lyhyesti selitettynä ja erilaisia ikoneja sekä huomiovärejä hyödyntäen. Näin lukijan on helppo poimia pääpointit ja jakaa infograafia eteenpäin.

- Johanna Lammassaari
  Koodiviidakko Oy

Lisää uutisia

GDPR: Miten valmistaudumme uuteen tietosuoja-asetukseen, ja mitä sinä voit tehdä?

Vuoden 2018 toukokuussa täytäntöön tuleva EU-tason tietosuoja-asetus puhututtaa jo nyt. Päätimme kirjoittaa juttusarjan, jossa annamme askel kerrallaan tietoa GDPR:stä ja siitä, kuinka sinä voit valmistautua muutokseen.

Lue lisää

8 vinkkiä: näin personoit markkinointiviestisi

Sähköpostilaatikko täyttyy kymmenistä tai jopa sadoista markkinointiviesteistä. Tilanne on tuttu jokaiselle markkinoijalle. Kuinka saat omat viestisi erottumaan muiden joukosta?

Lue lisää

Markkinoinnin automaatio myyntiorganisaation tukena

Perinteinen myynti kylmäsoittoineen ja sähköposteineen ei ole katoamassa minnekään mutta markkinoinnin automaation avulla voidaan tuottaa myyntiorganisaation tueksi huomattavasti aiempaa enemmän tietoa, jonka avulla kontaktoinnista tulee ajoitukseltaan ja sisällöltään tarkempaa.

Lue lisää

Visuaalisuus osana digitaalista markkinointia

Visuaalisuus on sisältösi ulkoasu. Se on sitä, minkä lukija ensimmäiseksi näkee: yleisilme. Visuaalisesti vaikuttava ja vakuuttava verkkosivusto tai sosiaalisen median kanava kiinnostaa ja miellyttää katsojaa sekä saa huomattavasti enemmän lukijoita kuin pelkkää tekstiä sisältävät julkaisut.

Lue lisää