Vinkki

Case: Markkinointi-instituutti tehostaa viestintää laskeutumissivujen avulla

Ota yhteyttä
Katso kuva Case: Markkinointi-instituutti tehostaa viestintää laskeutumissivujen avulla Laskeutumissivua ja uutiskirjettä voidaan muokata käyttäjien toimintaa mittaavan analytiikan perusteella. Näin varmistetaan, että tärkeimmät viestit näkyvät lukijoille ja heidän käyttäjäkokemuksensa on paras mahdollinen.

Markkinointi-instituutti hyödyntää omassa markkinoinnissaan Koodiviidakko Oy:n palveluja. Postiviidakko-työkalua käytetään sähköpostimarkkinoinnin välineenä viestittäessä koulutuksista ja ajankohtaisista tapahtumista. Sidosryhmille ja yhteistyökumppaneille suunnattu uutiskirje toteutetaan myös Postiviidakossa. Sen avulla viestit on helppoa, nopeaa ja tehokasta toteuttaa. Postiviidakosta nähdään myös helppolukuinen statistiikka, jonka pohjalta viestintää voidaan kehittää eteenpäin.

Markkinointi-instituutti hyödyntää uutiskirjeissään myös Koodiviidakon uutta palvelua, laskeutumissivustoja. Markkinointi-instituutti koostaa sidosryhmille tarkoitetun uutiskirjeensä artikkelit yksinkertaiseksi ja helppokäyttöiseksi verkkolehdeksi Postiviidakon Landing Sites -työkalulla. Laskeutumissivuilla käyttäjäkokemusta mitataan Googlen optimointityökalujen avulla. Laskeutumissivua ja uutiskirjettä voidaan muokata käyttäjien toimintaa mittaavan analytiikan perusteella. Näin varmistetaan, että tärkeimmät viestit näkyvät lukijoille ja heidän käyttäjäkokemuksensa on paras mahdollinen.

Hyvin toteutetun uutiskirjeen ja optimoitujen laskeutumissivujen yhdistelmästä syntyy hiottu ja mitattavissa oleva viestintäkokonaisuus.

”Postiviidakon Landing Sites -työkalun avulla uutiskirjeviestintämme on entistä käyttäjäystävällisempää, sillä lukijan on helppo liikkua artikkelista toiseen ja jakaa sisältöjä somessa. Meille taas tärkeää on se, että voimme optimoida sisältöjä helposti eri kohderyhmille, testata esim. parhaiten toimivia ulkoasuja sekä seurata lukijoiden käyttäytymistä yksityiskohtaisen analytiikan avulla.”
Milla Saramaa, Markkinointi-instituutti.

Tutustu tarkemmin Postiviidakon Landing Sites -työkaluun

Oliko artikkeli mielestäsi mielenkiintoinen?

Tilaa kuukausittainen uutiskirjeemme, joka sisältää aina uusimmat mielenkiintoiset artikkelit.

Tilaa uutiskirje tästä

Lisää uutisia

GDPR: Miten valmistaudumme uuteen tietosuoja-asetukseen, ja mitä sinä voit tehdä?

Vuoden 2018 toukokuussa täytäntöön tuleva EU-tason tietosuoja-asetus puhututtaa jo nyt. Päätimme kirjoittaa juttusarjan, jossa annamme askel kerrallaan tietoa GDPR:stä ja siitä, kuinka sinä voit valmistautua muutokseen.

Lue lisää

Infograafi: Rakenna hyvä uutiskirje

Hyvin rakennettu uutiskirje on ytimekäs ja iskevä sekä vastaanottajalleen hyvin kohdennettu. Katso infograafista, kuinka rakennat parhaimman mahdollisen uutiskirjeen ja maksimoit sähköpostimarkkinointisi tehon.

Lue lisää

8 vinkkiä: näin personoit markkinointiviestisi

Sähköpostilaatikko täyttyy kymmenistä tai jopa sadoista markkinointiviesteistä. Tilanne on tuttu jokaiselle markkinoijalle. Kuinka saat omat viestisi erottumaan muiden joukosta?

Lue lisää

Markkinoinnin automaatio myyntiorganisaation tukena

Perinteinen myynti kylmäsoittoineen ja sähköposteineen ei ole katoamassa minnekään mutta markkinoinnin automaation avulla voidaan tuottaa myyntiorganisaation tueksi huomattavasti aiempaa enemmän tietoa, jonka avulla kontaktoinnista tulee ajoitukseltaan ja sisällöltään tarkempaa.

Lue lisää

Visuaalisuus osana digitaalista markkinointia

Visuaalisuus on sisältösi ulkoasu. Se on sitä, minkä lukija ensimmäiseksi näkee: yleisilme. Visuaalisesti vaikuttava ja vakuuttava verkkosivusto tai sosiaalisen median kanava kiinnostaa ja miellyttää katsojaa sekä saa huomattavasti enemmän lukijoita kuin pelkkää tekstiä sisältävät julkaisut.

Lue lisää