Vinkki

8 vinkkiä juhlapyhien sähköpostimarkkinointiin [infograafi]

Ota yhteyttä
8 vinkkiä juhlapyhien sähköpostimarkkinointiin [infograafi] Auta asiakkaitasi aidosti tarjoamalla hauskoja lahjavinkkejä.

Vaikka jouluun on vielä aikaa, alkaa juhlapyhien markkinoinnin valmistelu jo monta kuukautta etukäteen. Varhaisimmat joulushoppailijat ovat liikkeellä jo syyskuussa, ja jouluviestintää suunnitellaan usein jo alkusyksystä. Vähintään marraskuun aikana niin kaupoissa kuin myös verkossa alkaa täysi hälinä. 

Kokosimme 8 vinkkiä auttamaan sinua juhlakauden sähköpostimarkkinoinnissasi. 

8 vinkkiä, joiden avulla saat kaiken irti joulun ajan sähköpostimarkkinoinnista.

Lue lisää vinkkejä blogistamme:

Muista asiakkaitasi ja kumppaneitasi sähköisellä joulutervehdyksellä

Sähköinen joulutervehdys on mukava tapa muistaa asiakkaita ja sidosryhmiä juhlapyhien aikana, ja se säästää sekä resursseja että luontoa. Postiviidakolla joulutervehdyksen lähettäminen on helppoa ja vaivatonta – valitse vain haluamasi pohja, lähetä meille haluamasi tervehdys, logonne ja lähetyslista ja me hoidamme loput.

Katso korttipohjat täältä

Oliko artikkeli mielestäsi mielenkiintoinen?

Tilaa kuukausittainen uutiskirjeemme, joka sisältää aina uusimmat mielenkiintoiset artikkelit.

Tilaa uutiskirje tästä

Artikkelin kommentointi

Lisää uutisia

Video ja sisältömarkkinointi, osa 1: videoiden hyödyntäminen viestinnässä ja markkinoinnissa

Ihmisen keskittymiskyky on vihdoin saavuttanut kultakalan tason – ja alittanut sen. Tätä markkinointia ja viestintää ammatikseen tekevät ovatkin aavistelleet jo pitkään: tekstiä silmäillään, kuva jaetaan sadasosasekunnin päätöksellä, huomiota on yhä vaikeampi saada. Videoihin kuitenkin jaksamme yhä keskittyä. Kokosimme yhteen 10 tilastollista ja käytännön syytä ryhtyä hyödyntämään videota, ja liudan vinkkejä, joilla päästä alkuun.

Lue lisää

31 + 31 tapaa kerätä uutiskirjetilaajia

Kehittyvä ja laadukas tilaajarekisteri on yksi tärkeimmistä tekijöistä onnistuneessa sähköpostimarkkinoinnissa. Miten voit kerryttää uutiskirjeen tilaajakantaa, ja kuinka saat siitä mahdollisimman paljon irti?

Lue lisää

10 vinkkiä sisältökalenterin luomiseen

Kuinka tuottaa kiinnostavaa ja ajankohtaista sisältöä säännöllisesti viikosta ja kuukaudesta toiseen? Tämä kysymys tuottaa usein päänvaivaa monelle viestinnän ja markkinoinnin parissa työskentelevälle. Vaikka yrityksen henkilökunnasta löytyisikin hyviä bloggaajia tai näppäriä some-päivittäjiä, voi uusien sisältöjen jatkuva tuottaminen tuntua ajan mittaan työläältä.

Lue lisää

Markkinoinnin automaatio käytännössä, osa 4: olemassa olevan asiakastiedon hyödyntäminen

Useimmat yritykset keräävät jatkuvasti valtavia määriä tietoa asiakkaistaan. Tiedon määrästä huolimatta kokonaiskuva usein kuitenkin puuttuu – puhumattakaan siitä, että tietoa hyödynnettäisiin markkinoinnin toimenpiteissä.

Lue lisää

Markkinoinnin automaatio käytännössä, osa 3: Drip-kampanjat – tippa tipalta kohti tavoitetta

Automatisoitujen drip-kampanjoiden avulla voidaan ohjata, opettaa ja herätellä asiakasta pidemmällä aikavälillä. Käsittelemme artikkelisarjan kolmannessa osassa konkreettisia malleja automatisoitujen drip-kampanjoiden käyttöön.

Lue lisää