Vinkki

8 vinkkiä juhlapyhien sähköpostimarkkinointiin [infograafi]

Ota yhteyttä
8 vinkkiä juhlapyhien sähköpostimarkkinointiin [infograafi] Auta asiakkaitasi aidosti tarjoamalla hauskoja lahjavinkkejä.

Vaikka jouluun on vielä aikaa, alkaa juhlapyhien markkinoinnin valmistelu jo monta kuukautta etukäteen. Varhaisimmat joulushoppailijat ovat liikkeellä jo syyskuussa, ja jouluviestintää suunnitellaan usein jo alkusyksystä. Vähintään marraskuun aikana niin kaupoissa kuin myös verkossa alkaa täysi hälinä. 

Kokosimme 8 vinkkiä auttamaan sinua juhlakauden sähköpostimarkkinoinnissasi. 

8 vinkkiä, joiden avulla saat kaiken irti joulun ajan sähköpostimarkkinoinnista.

Lue lisää vinkkejä blogistamme:

Muista asiakkaitasi ja kumppaneitasi sähköisellä joulutervehdyksellä

Sähköinen joulutervehdys on mukava tapa muistaa asiakkaita ja sidosryhmiä juhlapyhien aikana, ja se säästää sekä resursseja että luontoa. Postiviidakolla joulutervehdyksen lähettäminen on helppoa ja vaivatonta – valitse vain haluamasi pohja, lähetä meille haluamasi tervehdys, logonne ja lähetyslista ja me hoidamme loput.

Katso korttipohjat täältä

Oliko artikkeli mielestäsi mielenkiintoinen?

Tilaa kuukausittainen uutiskirjeemme, joka sisältää aina uusimmat mielenkiintoiset artikkelit.

Tilaa uutiskirje tästä

Artikkelin kommentointi

Lisää uutisia

Spam traps ja 12 muuta asiaa, jotka jokaisen sähköpostimarkkinoijan tulee tietää sähköpostien läpimenosta

Sähköpostimarkkinoinnin olennaisimpia – ja samalla haastavimpia – osa-alueita on sähköpostien läpimenon varmistaminen. Miten markkinoinnin ja viestinnän tekijä voi vaikuttaa sähköpostien läpimenoon, ja mitä sähköpostimarkkinoinnin työkalujen tarjoajalta tulee vaatia? Tässä 12 kohtaa, joita seuraamalla pääset parhaisiin tuloksiin.

Lue lisää

Ohjaatko sinäkin vielä etusivulle? - Näin luot hyvän laskeutumissivun

Pitkään vain laajemmat markkinointikampanjat ovat ansainneet oman laskeutumissivunsa. Yhä useampi yritys on kuitenkin huomannut hyvien laskeutumissivujen merkityksen markkinoinnin tehokkuudelle.

Lue lisää

Lomaile niin, ettei kukaan huomaa sinun lomailevan ja muita jouluvinkkejä

Vaikka markkinoinnin ja viestinnän huoneet hiljenevät, asiakkaat eivät menetä kiinnostustaan – usein päinvastoin. Etukäteen suunnittelemalla ja ajastamalla voit lomailla huoletta. Listasimme jouluvinkkejä markkinointiin ja viestintään.

Lue lisää

O2O – Kuinka yhdistää online- ja offline-asiakaskokemus

O2O eli online-to-offline -markkinoinnilla pyritään kohtaamaan asiakas monikanavaisesti juuri siellä, missä hän sattuu kulloinkin liikkumaan. Millä eri keinoilla voit yhdistää online- ja offline-kokemuksen?

Lue lisää

Näin saat blogisi kukoistamaan

Miksi blogit ovat niin suosittuja? Ensisijaisesti siksi, että niistä on aitoa hyötyä niin asiakkaalle kuin yrityksellekin. Blogisumaan on kuitenkin helppo kadota, ja moni blogi on tuomittu keskinkertaisuuteen. Mikä on hyvän blogin resepti?

Lue lisää