Vinkki

8 vinkkiä juhlapyhien sähköpostimarkkinointiin [infograafi]

Ota yhteyttä
8 vinkkiä juhlapyhien sähköpostimarkkinointiin [infograafi] Auta asiakkaitasi aidosti tarjoamalla hauskoja lahjavinkkejä.

Vaikka jouluun on vielä aikaa, alkaa juhlapyhien markkinoinnin valmistelu jo monta kuukautta etukäteen. Varhaisimmat joulushoppailijat ovat liikkeellä jo syyskuussa, ja jouluviestintää suunnitellaan usein jo alkusyksystä. Vähintään marraskuun aikana niin kaupoissa kuin myös verkossa alkaa täysi hälinä. 

Kokosimme 8 vinkkiä auttamaan sinua juhlakauden sähköpostimarkkinoinnissasi. 

8 vinkkiä, joiden avulla saat kaiken irti joulun ajan sähköpostimarkkinoinnista.

Lue lisää vinkkejä blogistamme:

Muista asiakkaitasi ja kumppaneitasi sähköisellä joulutervehdyksellä

Sähköinen joulutervehdys on mukava tapa muistaa asiakkaita ja sidosryhmiä juhlapyhien aikana, ja se säästää sekä resursseja että luontoa. Postiviidakolla joulutervehdyksen lähettäminen on helppoa ja vaivatonta – valitse vain haluamasi pohja, lähetä meille haluamasi tervehdys, logonne ja lähetyslista ja me hoidamme loput.

Katso korttipohjat täältä

Oliko artikkeli mielestäsi mielenkiintoinen?

Tilaa kuukausittainen uutiskirjeemme, joka sisältää aina uusimmat mielenkiintoiset artikkelit.

Tilaa uutiskirje tästä

Artikkelin kommentointi

Lisää uutisia

Case: Call-to-action -nappi kymmenkertaisti markkinointikirjeen klikkausprosentin

Sähköisen markkinointikirjeen teho ja toimivuus voi olla kiinni yllättävän pienistä asioista. On pidettävä mielessä, mikä on kirjeen lukijalle tärkeää. Usein kirjeen klikkaaminen vaatii selkeän, visuaalisen kannusteen ja houkuttimen.

Lue lisää

Tuo kohderyhmäsi oikean sisällön äärelle – toteuta laskeutumissivut osana sähköistä viestintää

Landing sivut ovat olennainen osa sähköistä markkinointia ja sen jatkumoa. Hyvä uutiskirje on toki tärkeää – se ei kuitenkaan yksin riitä. Yhtä tärkeää on miettiä, mihin uutiskirjeellä pyritään ja mihin lukija kirjeestä päätyy.

Lue lisää

5 vinkkiä toimivaan uutiskirjeeseen

Sähköpostimarkkinoinnissa kirjeiden sisältö kannattaa aina kohdentaa vastaanottajilleen sopivaksi. Toimivaan uutiskirjeeseen ei siten ole yhtä oikeaa vastausta tai varmuudella toimivaa reseptiä. Auttaa kuitenkin, kun tietyt perusasiat kirjeessä on huolella tehty. Kokosimme muutamia hyväksi havaittuja vinkkejä toimivaan uutiskirjeeseen.

Lue lisää

Sähköpostimarkkinoinnin Do´s and Don´ts

Mitä perusasioita jokaisen sähköpostimarkkinoijan olisi hyvä muistaa? Entä mitkä ovat sähköpostimarkkinoinnin sudenkuopat?

Lue lisää