Vinkki

8 vinkkiä juhlapyhien sähköpostimarkkinointiin [infograafi]

Ota yhteyttä
8 vinkkiä juhlapyhien sähköpostimarkkinointiin [infograafi] Auta asiakkaitasi aidosti tarjoamalla hauskoja lahjavinkkejä.

Vaikka jouluun on vielä aikaa, alkaa juhlapyhien markkinoinnin valmistelu jo monta kuukautta etukäteen. Varhaisimmat joulushoppailijat ovat liikkeellä jo syyskuussa, ja jouluviestintää suunnitellaan usein jo alkusyksystä. Vähintään marraskuun aikana niin kaupoissa kuin myös verkossa alkaa täysi hälinä. 

Kokosimme 8 vinkkiä auttamaan sinua juhlakauden sähköpostimarkkinoinnissasi. 

8 vinkkiä, joiden avulla saat kaiken irti joulun ajan sähköpostimarkkinoinnista.

Lue lisää vinkkejä blogistamme:

Muista asiakkaitasi ja kumppaneitasi sähköisellä joulutervehdyksellä

Sähköinen joulutervehdys on mukava tapa muistaa asiakkaita ja sidosryhmiä juhlapyhien aikana, ja se säästää sekä resursseja että luontoa. Postiviidakolla joulutervehdyksen lähettäminen on helppoa ja vaivatonta – valitse vain haluamasi pohja, lähetä meille haluamasi tervehdys, logonne ja lähetyslista ja me hoidamme loput.

Katso korttipohjat täältä

Oliko artikkeli mielestäsi mielenkiintoinen?

Tilaa kuukausittainen uutiskirjeemme, joka sisältää aina uusimmat mielenkiintoiset artikkelit.

Tilaa uutiskirje tästä

Artikkelin kommentointi

Lisää uutisia

GDPR-muistilista ja peruskäsitteet: näin valmistaudut tulevaan EU:n tietosuoja-asetukseen

Mitä jokaisen markkinoijan ja viestijän olisi hyvä tietää EU:n uudesta tietosuoja-asetuksesta eli GDPR:stä? Koostimme aiheesta tiiviin tietopaketin, joka sisältää asetuksen keskeiset sisällöt, termit sekä muistilistan asetukseen valmistautumisesta.

Lue lisää

Sähköpostimarkkinoinnin listat ja GDPR: näin pidät tilaajasi (ja kerrytät samalla lisää)

Meistä lähes jokaisella on listoillamme henkilöitä, joiden kohtalo markkinoinnin kohderyhmänämme asetuksen voimaantulon jälkeen epäilyttää. Moni pohtiikin tällä hetkellä, miten saada olemassa olevat listat ajoissa mahdollisimman GDPR-varmoiksi. Koska sähköpostimarkkinointi on useimmille tuotto-panos -suhteeltaan sitä tuottavinta markkinointia, olisi tilaajien menettäminen myös menetettyä tuloa. Se tarkoittaa, ettei kannata hätiköidä tai ylireagoida, mutta valmistautua kyllä.

Lue lisää

Mikä on hyvä CTR?

Kuulemme lähes päivittäin asiakkailtamme ja prospekteilta kysymyksiä siitä, mitä onnistunut uutiskirjeviestintä oikeastaan tarkoittaa. Mikä on hyvä avaus- tai klikkausprosentti?

Lue lisää

10 vinkkiä Call-to-Actioneiden käyttöön

Call-to-Action (CTA) voi vaikuttaa merkittävästi uutiskirjeen kilkkausprosentiin, sivuston CTR:ään tai verkkokaupan myyntiin. Kokosimme 10 vinkkiä CTA:n tehokkaaseen käyttöön.

Lue lisää

100 vinkkiä digimarkkinointiin ja -viestintään

Suomen 100-vuotistaipaleen kunniaksi halusimme kiittää kotimaatamme. Keräsimme kokoon 100 vinkkiä digitaaliseen markkinointiin ja viestintään.

Lue lisää