Tiedote

Postiviidakko integroituu Microsoft Dynamics CRM:ään CSI emma -lisäarvopalvelun avulla

Ota yhteyttä
Postiviidakko integroituu Microsoft Dynamics CRM:ään CSI emma -lisäarvopalvelun avulla Törmäämme Koodiviidakossa yhä useammin asiakkaiden tarpeeseen yhdistää CRM-järjestelmä ja sähköpostimarkkinointi kokonaisuudeksi, jossa kohderyhmät, kampanjat ja niiden tulokset puhuvat keskenään.

Asiakkuudenhallintaan liittyvien markkinointikampanjoiden toteuttaminen koetaan usein työlääksi ja kampanjoiden todellinen vaikutus hankalaksi mitata. Usein syy tähän löytyy useista päällekkäisistä järjestelmistä, jotka eivät kommunikoi keskenään riittävällä tasolla. Törmäämme Koodiviidakossa yhä useammin asiakkaiden tarpeeseen yhdistää CRM-järjestelmä ja sähköpostimarkkinointi kokonaisuudeksi, jossa kohderyhmät, kampanjat ja niiden tulokset puhuvat keskenään. Uusin tähän tarpeeseen tehty integraatio on toteutettu Postiviidakon ja Microsoft Dynamics CRM:än välille.

CSI emma on Microsoft Dynamics CRM 2011 -lisäarvopalvelu, joka helpottaa kampanjoiden toteuttamista yhdistämällä CRM-asiakkuudenhallintaan sähköpostimarkkinoinnin tehotyökalun Postiviidakon. CSI emman avulla asiakas voi hallinnoida sähköpostimarkkinointia ja sähköistä viestintää kätevästi omasta CRM:stään käsin.

Kun halutut kohdemarkkinointiluettelot on lisätty CRM:ssä luotuun kampanjaan, CSI emma siirtää niiden sähköpostiosoitteet vastaanottajalistaksi Postiviidakkoon. Varsinainen markkinointiviesti muotoillaan ja lähetetään Postiviidakolla. Kampanjavastikkeet ja raportointidata saadaan helposti jälleen Postiviidakosta CRM:ään.

Integraation hyödyntäminen on mutkatonta. CRM:n käyttäjä pääsee napin painalluksella CRM:stä suoraan Postiviidakkoon muokkaamaan markkinointiviestiä ja katselemaan tarkempia raportointitietoja. Helposti ja tehokkaasti.

Ratkaisun edut Dynamics CRM:n käyttäjälle ovat seuraavat:

  • Monipuolinen sähköpostimarkkinoinnin työkalu, Postiviidakko, saadaan luontevaksi osaksi CRM:n liidi- ja myyntiprosessia
  • Sähköpostiosoitteiden siirto CRM:stä Postiviidakkoon ja kampanjavastikkeiden palautus CRM:ään sujuu automaattisesti, henkilöstöresursseja kuormittamatta
  • Kampanjavastikkeisiin voidaan reagoida tehokkaasti asiakkaan kokonaistilanne huomioiden sekä seurata kampanjan vaikutusta esim. myyntiin
  • Tieto vanhentuneista sähköpostisoitteista ja markkinoinnin kieltäneistä vastaanottajista mahdollistaa CRM:n markkinointilistojen osumatarkkuuden jatkuvan parantamisen
  • Kampanjat ja kampanjavastikkeet säilyvät CRM:ssä antaen mahdollisuuden kampanjoiden tulosten analysointiin ja asiakkaiden segmentointiin

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä ja kysäise lisää Viidakon myynnistä

Integraation toteuttaja, CSI Helsinki Oy, on kehittänyt ratkaisuja asiantuntijaorganisaatioiden tarpeisiin jo yli 25 vuoden ajan. CSI-ohjelmistoilla on jo yli 1000 aktiivista käyttäjää. Oman ohjelmistotuotannon lisäksi CSI Helsinki on erikoistunut Microsoft Dynamics CRM –käyttöönottoihin.

Oliko artikkeli mielestäsi mielenkiintoinen?

Tilaa kuukausittainen uutiskirjeemme, joka sisältää aina uusimmat mielenkiintoiset artikkelit.

Tilaa uutiskirje tästä

Lisää uutisia

Markkinoinnin viikko: pöly laskeutui, mitä jäi käteen?

Markkinoinnin Viikko on nyt takanapäin, joten nyt voi vihdoin nostaa jalat ylös lepäämään ja keskittyä jälkimarkkinointitoimiin. Tapahtumasta jäi käteen paljon ideoita markkinointiin, uusia kontakteja ja muutama mainoskynä.

Lue lisää

Tule mukaan Markkinoinnin Viikolle!

Markkinoinnin Viikko järjestetään Pasilan Messukeskuksessa 5.–6.9. ja löydät Koodiviidakon Tietoiskulavalta 4. Olemme koonneet osastolle vahvan edustuksen markkinoinnin ja viestinnän asiantuntijoitamme, jotka kertovat parhaita vinkkejä ja uusimpia trendejä tiiviiden tietoiskujen muodossa

Lue lisää

Nähdään Markkinoinnin viikolla

Koodiviidakko osallistuu jo kuudetta kertaa markkinoinnin ja viestinnän ammattilaisille suunnatulle Markkinoinnin viikolle. Nimen- ja paikanmuutoksen kokenut tapahtuma järjestetään tänä vuonna Pasilan Messukeskuksessa. Tustustu tietoiskulavamme mielenkiintoisiin asiantuntijapuheenvuoroihin.

Lue lisää

Markkinointiviestinnän viikko keräsi alan ammattilaiset yhteen

Olimme viidennen kerran mukana Helsingin Wanhassa Satamassa 22.-23.9.2015 järjestetyllä Markkinointiviestinnän viikolla. Suurkiitos kaikille messuvieraillemme!

Lue lisää

Osallistu Verkkokauppa-Akatemian maksuttomaan webinaariin 8.10.2015

Miten sähköpostimarkkinoinnilla voidaan tukea tehokkaasti sähköistä liiketoimintaa? Tule mukaan maksuttomaan webinaariin!

Lue lisää