Katso kuva Koodiviidakon kabinettiesitykset suuressa suosiossa Markkinointiviestinnän viikolla Koodiviidakon messuosastolla kävi kova kuhina, ja vain 20 istumapaikkaa sisältänyt kabinettimme pursusi yli äyräiden.

Syyskuun viimeisellä viikolla 26-27.9 pidetyn Markkinointiviestinnän viikon torstain ammattilaispäivä oli kävijämäärältään huikea. Koodiviidakon messuosastolla kävi kova kuhina, ja vain 20 istumapaikkaa sisältänyt kabinettimme pursusi yli äyräiden. Kaikki halukkaat eivät mahtuneet mukaan esityksiin, siksi tarjoammekin mahdollisuuden tilata esitystemme materiaalit jälkikäteen. Oli hienoa nähdä, että digitaalisen markkinoinnin aiheet herättivät messukävijöissä näin laajalti kiinnostusta!

Koodiviidakon esitykset Markkinointiviestinnän viikolla

Keskiviikko 26.9.

• "Miten selvitä monikanavaisen markkinoinnin käytännön haasteista? Case-esimerkkejä ja vinkkejä tosielämään" Samuli Tursas, Toimitusjohtaja
  • "Sähköpostimarkkinointi 2012: massoista ja segmenteistä kohti yksilökohtaista viestintää" Pekka Huttunen, Liiketoimintajohtaja, KTM