Tiedote

Koodiviidakko Oy:n uusi mediaseurantapalvelu haastaa kansainväliset kilpailijat

Ota yhteyttä
Koodiviidakko Oy:n uusi mediaseurantapalvelu haastaa kansainväliset kilpailijat ViidakkoMonitorin ominaisuudet tekevät siitä yhden alan kehittyneimmistä mediaseurantapalveluista.

Suomen suurin markkinoinnin ja viestinnän pilvipalveluja tuottava ohjelmistoyritys Koodiviidakko Oy on lanseerannut uuden mediaseurantapalvelun. Journalistisen ja sosiaalisen median seurannan yhdistävä ViidakkoMonitor -palvelu haastaa alan kansainväliset kilpailijat sekä mediakattavuudellaan että innovatiivisuudellaan.

”ViidakkoMonitorin ominaisuudet tekevät siitä yhden alan kehittyneimmistä mediaseurantapalveluista. Palvelu yhdistää aivan uudella tavalla perinteisen mediaseurannan, sosiaalisen median seurannan sekä markkinoinnin statistiikan”, kertoo Koodiviidakko Oy:n PR Cloud -viestintäkokonaisuuden johtaja Riina Vasala.

Palvelun käyttäjä saa seurantojensa tärkeimmät osumat lähes reaaliaikaisesti ja voi seurata helposti medianäkyvyyden kehittymistä tarkkojen mittareiden avulla. Palvelun seurannan piiriin kuuluu tuhansia verkkomedialähteitä ja näköislehtiä sekä blogeja, foorumeita ja sosiaalisen median kanavia.

Koodiviidakon vahvuutena kansainvälisillä markkinoilla on sen tarjoama ainutlaatuinen markkinoinnin ja viestinnän pilvipalvelukokonaisuus. Mediaseurantapalvelun lisäksi yrityksen valikoima kattaa työkalut sisällönhallintaan, sähköpostimarkkinointiin, verkkokauppaan, lehdistötiedottamiseen sekä markkinoinnin automaatioon. Toisiinsa integroituvat työkalut puhuvat keskenään samaa kieltä ja skaalautuvat asiakkaiden käyttötarpeiden mukaan.

”Markkinointi on nykypäivänä yhä monikanavaisempaa ja yksittäisillä irrallisilla markkinointitoimenpiteillä on lähes mahdotonta menestyä. Yritykset tarvitsevat kokonaisvaltaisia ratkaisuja, joiden avulla ne voivat olla läsnä asiakkaidensa digitaalisissa ostopoluissa eri kanavia ja eri markkinointikeinoja hyödyntäen.”, toimitusjohtaja Samuli Tursas kertoo.

Haluaisitko kuulla lisää ViidakkoMonitorista?

Ota meihin yhteyttä

Oliko artikkeli mielestäsi mielenkiintoinen?

Tilaa kuukausittainen uutiskirjeemme, joka sisältää aina uusimmat mielenkiintoiset artikkelit.

Tilaa uutiskirje tästä

Artikkelin kommentointi

Lisää uutisia

Markkinoinnin viikko: pöly laskeutui, mitä jäi käteen?

Markkinoinnin Viikko on nyt takanapäin, joten nyt voi vihdoin nostaa jalat ylös lepäämään ja keskittyä jälkimarkkinointitoimiin. Tapahtumasta jäi käteen paljon ideoita markkinointiin, uusia kontakteja ja muutama mainoskynä.

Lue lisää

Tule mukaan Markkinoinnin Viikolle!

Markkinoinnin Viikko järjestetään Pasilan Messukeskuksessa 5.–6.9. ja löydät Koodiviidakon Tietoiskulavalta 4. Olemme koonneet osastolle vahvan edustuksen markkinoinnin ja viestinnän asiantuntijoitamme, jotka kertovat parhaita vinkkejä ja uusimpia trendejä tiiviiden tietoiskujen muodossa

Lue lisää

Nähdään Markkinoinnin viikolla

Koodiviidakko osallistuu jo kuudetta kertaa markkinoinnin ja viestinnän ammattilaisille suunnatulle Markkinoinnin viikolle. Nimen- ja paikanmuutoksen kokenut tapahtuma järjestetään tänä vuonna Pasilan Messukeskuksessa. Tustustu tietoiskulavamme mielenkiintoisiin asiantuntijapuheenvuoroihin.

Lue lisää

Markkinointiviestinnän viikko keräsi alan ammattilaiset yhteen

Olimme viidennen kerran mukana Helsingin Wanhassa Satamassa 22.-23.9.2015 järjestetyllä Markkinointiviestinnän viikolla. Suurkiitos kaikille messuvieraillemme!

Lue lisää

Osallistu Verkkokauppa-Akatemian maksuttomaan webinaariin 8.10.2015

Miten sähköpostimarkkinoinnilla voidaan tukea tehokkaasti sähköistä liiketoimintaa? Tule mukaan maksuttomaan webinaariin!

Lue lisää