Tiedote

Koodiviidakko Oy jo viidettä kertaa Deloitte Technology Fast 50 Finland -listalla

Ota yhteyttä
Koodiviidakko Oy jo viidettä kertaa Deloitte Technology Fast 50 Finland -listalla Koodiviidakon sijoitus kasvulistalla viidettä vuotta peräkkäin kertoo pitkäjänteisestä työstä, jota teemme asiakkaidemme kanssa.

Deloitte Technology Fast 50 -ohjelma listaa vuosittain Suomen nopeimmin kasvavat nuoret teknologiayritykset. Kymmenettä kertaa koottavassa listauksessa yritysten kasvun mittarina käytetään liikevaihdon kasvua viimeisen viiden vuoden ajalta. Koodiviidakko Oy on listalla jo viidettä vuotta peräkkäin, tänä vuonna sijalla 17. liikevaihdon kasvuprosentin ollessa 413 %.

"Koodiviidakon sijoitus kasvulistalla viidettä vuotta peräkkäin kertoo pitkäjänteisestä työstä, jota teemme asiakkaidemme kanssa. Suomalainen teknologiaosaaminen on aivan maailman terävintä kärkeä, ja olemme onnistuneet luomaan tuotteita, joiden avulla asiakkaamme saavat digitaalisesta markkinoinnista loistavia tuloksia."

Samuli Tursas
Toimitusjohtaja

Koodiviidakko on lanseerannut vastikään ensimmäisen täysin Suomessa kehitetyn markkinoinnin automaatiojärjestelmän, ViidakkoCEM-työkalun, jonka avulla asiakkaat voivat automatisoida markkinointiviestintäänsä.


"Markkinointi teknistyy jatkuvasti. On varsin kuvaavaa, että olemme ainoa kotimaisia markkinoinnin automaatiojärjestelmiä toimittava talo. Kilpailu tulee lähinnä USA:sta”

Samuli Tursas

Koodiviidakko nousi Suomen suurimmaksi markkinointi- ja viestintäalan pilvipalveluyritykseksi, kun Koodiviidakko Oy ja mediaseurantayritys News Engine Oy sekä tiedotuspalvelua tarjoava JSP Media Oy sulautuivat yhteen 1. marraskuuta 2014. Fuusion ansiosta yritys tarjoaa monipuolisesti markkinoinnin ja viestinnän palveluita asiakkailleen. Koodiviidakko kansainvälistyyy voimakkaasti, ja on avannut toimistot tytäryhtiöiden toimesta Dubaihin ja Moskovaan sekä tänä vuonna Berliiniin ja Pariisiin. Uusin vientiyhtiö aloittaa joulukuussa Hong Kongissa.

Oliko artikkeli mielestäsi mielenkiintoinen?

Tilaa kuukausittainen uutiskirjeemme, joka sisältää aina uusimmat mielenkiintoiset artikkelit.

Tilaa uutiskirje tästä

Artikkelin kommentointi

Lisää uutisia

Markkinoinnin viikko: pöly laskeutui, mitä jäi käteen?

Markkinoinnin Viikko on nyt takanapäin, joten nyt voi vihdoin nostaa jalat ylös lepäämään ja keskittyä jälkimarkkinointitoimiin. Tapahtumasta jäi käteen paljon ideoita markkinointiin, uusia kontakteja ja muutama mainoskynä.

Lue lisää

Tule mukaan Markkinoinnin Viikolle!

Markkinoinnin Viikko järjestetään Pasilan Messukeskuksessa 5.–6.9. ja löydät Koodiviidakon Tietoiskulavalta 4. Olemme koonneet osastolle vahvan edustuksen markkinoinnin ja viestinnän asiantuntijoitamme, jotka kertovat parhaita vinkkejä ja uusimpia trendejä tiiviiden tietoiskujen muodossa

Lue lisää

Nähdään Markkinoinnin viikolla

Koodiviidakko osallistuu jo kuudetta kertaa markkinoinnin ja viestinnän ammattilaisille suunnatulle Markkinoinnin viikolle. Nimen- ja paikanmuutoksen kokenut tapahtuma järjestetään tänä vuonna Pasilan Messukeskuksessa. Tustustu tietoiskulavamme mielenkiintoisiin asiantuntijapuheenvuoroihin.

Lue lisää

Markkinointiviestinnän viikko keräsi alan ammattilaiset yhteen

Olimme viidennen kerran mukana Helsingin Wanhassa Satamassa 22.-23.9.2015 järjestetyllä Markkinointiviestinnän viikolla. Suurkiitos kaikille messuvieraillemme!

Lue lisää

Osallistu Verkkokauppa-Akatemian maksuttomaan webinaariin 8.10.2015

Miten sähköpostimarkkinoinnilla voidaan tukea tehokkaasti sähköistä liiketoimintaa? Tule mukaan maksuttomaan webinaariin!

Lue lisää