Koodiviidakko Oy jo neljättä vuotta peräkkäin Suomen nopeimmin kasvavien teknologiayritysten joukossa Kasvava kysyntä markkinoinnin ja viestinnän pilvipalveluille näkyy meillä positiivisena kasvuna. Tulemme rekrytoimaan lisää osaajia myös ensi vuonna, kertoo Koodiviidakon toimitusjohtaja Samuli Tursas. Kasvava kysyntä markkinoinnin ja viestinnän pilvipalveluille näkyy meillä positiivisena kasvuna. Tulemme rekrytoimaan lisää osaajia myös ensi vuonna, kertoo Koodiviidakon toimitusjohtaja Samuli Tursas.

Koodiviidakko sijoittui jo neljättä vuotta peräkkäin Deloitten Technology Fast50 -listalle. Deloitten ohjelmassa etsittiin yhdeksättä kertaa Suomen nopeimmin kasvaneet teknologiayritykset.

Listaus kattaa kaikki teknologian alat, internetistä ympäristöystävällisiin teknologioihin ja tietokoneista ohjelmistoihin. Listauksessa kasvun mittarina käytettiin liikevaihdon kasvua viimeisen viiden vuoden (2008–2012) ajalta. Koodiviidakon sijoitus on vuonna 2013 numerolla 21. kasvuprosentin ollessa 383 %.

“Neljäs perättäinen vuosi Deloitten kasvulistalla kertoo, että pilvipalvelujen saralla voi rakentaa kannattavaa kasvua myös täältä pohjoisesta käsin. Oulu on loistava paikka rakentaa uuden sukupolven ohjelmistoyritystä. Seuraava haaste meillä on viedä toimiva konseptimme maailmalle.”, kertoo Koodiviidakko Oy:n toimitusjohtaja Samuli Tursas. “Kasvava kysyntä markkinoinnin ja viestinnän pilvipalveluille näkyy meillä positiivisena kasvuna. Tulemme rekrytoimaan lisää osaajia myös ensi vuonna”, Samuli Tursas jatkaa.

Katso avoimet työpaikkamme täältä.

Tutustu Koodiviidakon tuotteisiin