Tiedote

Koodiviidakko Euroopan kärkeä

Ota yhteyttä
Katso kuva Koodiviidakko Euroopan kärkeä Kilpailun seuraavassa vaiheessa myös suuri yleisö pääsee äänestämään suosikkejaan.

Koodiviidakko on jo toistamiseen kärkikahinoissa European Business Awards -kilpailussa. Yritys on kansallisten mestareiden joukossa Customer Focus -kategoriassa, jossa menestyminen on edellyttänyt tuotteiden ja palvelujen asiakaskeskeisyyttä sekä korkeaa laatua.

Menestystä selittää yrityksen jatkuva kasvu sekä voimakas tuotekehitys. "Olemme keskittyneet markkinoinnin ja viestinnän ohjelmistopalveluiden kehittämiseen teknisesti ja toiminnallisesti maailman parhaiksi. Asiakkaamme ovat meidät tästä työstä palkinneet ostamalla jatkuvasti lisää. Moni asiakkaistamme on löytänyt meidät toisen tyytyväisen asiakkaan suosittelemana”, toimitusjohtaja Samuli Tursas kertoo.

Juryn päätökseen lienee osaltaan vaikuttanut myös Koodiviidakon voimakas kansainvälistyminen. Yritys on avannut viimeksi kuluneen vuoden aikana konttorit Moskovaan, Dubaihin, Berliiniin ja Pariisiin. ”Hong Kong on syksyllä vuorossa. Aasiasta tulee tilauksia ilahduttavasti, mikä kertoo Kiinan voimakkaasta kysynnästä tuotteitamme kohtaan”, Tursas kertoo.

European Business Awards -kilpailu järjestetään nyt kahdeksatta kertaa, ja tänä vuonna mukana on ollut yli 24 000 organisaatiota 33:sta Euroopan maasta. Koodiviidakko Oy edustaa Suomea kansallisten mestarien joukossa ja jatkaa Euroopan parhaiden kanssa kohti kilpailun seuraavaa vaihetta. Seuraavassa vaiheessa tehdään videoesittely, joiden perusteella valitaan euroopanlaajuisesti Ruban d’Honneur -ehdokkaat. Videoiden julkaisuvaiheessa myös suuri yleisö pääsee äänestämään suosikkejaan.

Koodiviidakko on mukana kilpailussa kansainvälisellä Liana Technologies -brändinimellään.

Katso Suomen kansalliset mestarit

Oliko artikkeli mielestäsi mielenkiintoinen?

Tilaa kuukausittainen uutiskirjeemme, joka sisältää aina uusimmat mielenkiintoiset artikkelit.

Tilaa uutiskirje tästä

Artikkelin kommentointi

Lisää uutisia

Markkinoinnin viikko: pöly laskeutui, mitä jäi käteen?

Markkinoinnin Viikko on nyt takanapäin, joten nyt voi vihdoin nostaa jalat ylös lepäämään ja keskittyä jälkimarkkinointitoimiin. Tapahtumasta jäi käteen paljon ideoita markkinointiin, uusia kontakteja ja muutama mainoskynä.

Lue lisää

Tule mukaan Markkinoinnin Viikolle!

Markkinoinnin Viikko järjestetään Pasilan Messukeskuksessa 5.–6.9. ja löydät Koodiviidakon Tietoiskulavalta 4. Olemme koonneet osastolle vahvan edustuksen markkinoinnin ja viestinnän asiantuntijoitamme, jotka kertovat parhaita vinkkejä ja uusimpia trendejä tiiviiden tietoiskujen muodossa

Lue lisää

Nähdään Markkinoinnin viikolla

Koodiviidakko osallistuu jo kuudetta kertaa markkinoinnin ja viestinnän ammattilaisille suunnatulle Markkinoinnin viikolle. Nimen- ja paikanmuutoksen kokenut tapahtuma järjestetään tänä vuonna Pasilan Messukeskuksessa. Tustustu tietoiskulavamme mielenkiintoisiin asiantuntijapuheenvuoroihin.

Lue lisää

Markkinointiviestinnän viikko keräsi alan ammattilaiset yhteen

Olimme viidennen kerran mukana Helsingin Wanhassa Satamassa 22.-23.9.2015 järjestetyllä Markkinointiviestinnän viikolla. Suurkiitos kaikille messuvieraillemme!

Lue lisää

Osallistu Verkkokauppa-Akatemian maksuttomaan webinaariin 8.10.2015

Miten sähköpostimarkkinoinnilla voidaan tukea tehokkaasti sähköistä liiketoimintaa? Tule mukaan maksuttomaan webinaariin!

Lue lisää