Kirjoitus

Yhä useampi lukee sähköpostinsa mobiilisti

Ota yhteyttä
Katso kuva Yhä useampi lukee sähköpostinsa mobiilisti Tämänhetkiset tilastot käytetyimmistä sähköpostiohjelmista Suomessa sisältävät useita mielenkiintoisia ja huomionarvoisia seikkoja.

Mobiililaitteella sähköpostinsa lukevien määrä on kovassa kasvussa, mistä kertovat myös Postiviidakon uuden raportoinnin avulla saadut tulokset. Statistiikka näyttää Postiviidakon käyttäjille eri sähköpostiohjelmien prosentuaalisen jakauman, mikä mahdollistaa sähköpostimarkkinoinnin yksilöinnin aivan uudella tavalla. Nyt voit luoda dynaamista sisältöä perustuen tietyn laitteen ominaisuuksiin!

Tämänhetkiset tilastot käytetyimmistä sähköpostiohjelmista Suomessa sisältävät useita mielenkiintoisia ja huomionarvoisia seikkoja. Tiesitkö esimerkiksi, että lähes joka 20:s (4,61%) Postiviidakolla lähetettyjä kirjeitä lukeva avaa nämä sähköpostit iPhonella? Myös esimerkiksi iPadilla ja Android-laitteella lukevien määrä on kivunnut jo kohtalaisen ylös – molemmat vain hieman alle yhteen prosenttiin (katso kuva).

Me Koodiviidakolla olemme tämän hetken kehityksessä mukana, ja Postiviidakolla tehdyt viestit näkyvät oikein myös yleisimmillä älypuhelimilla. Voit siis varmistua siitä, että kirjeesi toimivat ja kuvat avautuvat suoraan – ajasta, paikasta ja laitteesta riippumatta.

Tutustu Postiviidakkoon tarkemmin tästä

Oliko artikkeli mielestäsi mielenkiintoinen?

Tilaa kuukausittainen uutiskirjeemme, joka sisältää aina uusimmat mielenkiintoiset artikkelit.

Tilaa uutiskirje tästä

Lisää uutisia

GDPR sähköpostimarkkinoijalle – mikä muuttuu?

Miten EU:n yleinen tietosuoja-asetus vaikuttaa sähköpostimarkkinointiin, ja kuinka pureskelemme asiaa Postiviidakko-järjestelmässä?

Lue lisää

Kuinka yritykset hyötyvät markkinoinnin automaatiosta?

Koodiviidakko toteutti toukokuussa 2017 kansainvälisen kyselytutkimuksen markkinoinnin automaatiosta. Kysely suunnattiin markkinoinnin ja viestinnän ammattilaisille, ja siihen vastasi yhteensä 421 yritysedustajaa.

Lue lisää

Tietoiskuja ja hattaraa Markkinoinnin viikolla 2016

Aiemmin Markkinointiviestinnän viikkona tunnettu tapahtuma uudisti nimensä ja paikkansa. Vuoden 2016 tapahtuma järjestettiin Pasilan Messukeskuksessa ja keräsi yli 5000 kävijän ennätysyleisön. Koodiviidakko osallistui messuille oman tietoiskulavansa voimin ja kaksipäiväisen rupeaman aikana tarjosimme satoja annoksia omenahattaraa sekä tietysti markkinoinnin ja viestinnän tietoiskuja, joita kävi seuraamassa valtava joukko ihmisiä.

Lue lisää

Mobiilikehityksen nykytila ja tulevaisuus

Älypuhelinten voittokulun myötä mobiilipalveluiden määrä räjähti käsiin vuosikymmenen taitteessa ja viimeisen viiden vuoden aikana olemme nähneet mobiililaitteiden muuttuvan lisälaitteesta usein eniten käytetyksi online-välineeksi. Mitkä tekijät ja konseptit muokkaavat mobiilipalveluiden kehitystä jatkossa ja mikä niiden merkitys on markkinoijalle?

Lue lisää

9 askelta: näin teet onnistuneen verkkosivu-uudistuksen

Tavoitteiden määrittelystä palveluntarjoajan valintaan – mitä verkkosivu-uudistuksessa tulee ottaa huomioon, ja miltä näyttää onnistunut verkkosivujen uudistusprojekti?

Lue lisää