Kirjoitus

Verkkoteollisuus Ry:ltä Luotettavaa toimintaa -laatumerkki

Ota yhteyttä
Katso kuva Verkkoteollisuus Ry:ltä Luotettavaa toimintaa -laatumerkki Laatumerkin omaava verkkokauppa voikin erottautua edukseen alan toimijoista ja epärehellisistä yrityksistä. Laatumerkin omaava verkkokauppa voikin erottautua edukseen alan toimijoista ja epärehellisistä yrityksistä.

Pienelle verkkokaupalle voi olla ongelmallista saavuttaa uskottavuutta ja luottamusta asiakaskunnan keskuudessa. Laatumerkin omaava verkkokauppa voikin erottautua edukseen alan toimijoista ja epärehellisistä yrityksistä. Suunta on hyvä, sillä Suomessa on pitkään haettu keinoja sertifioida verkkokauppojen toimintaa ja hakea yhteisiä pelisääntöjä. Laatumerkin saamiseksi verkkokaupan täytyy tosin olla Verkkoteollisuus Ry:n maksullinen jäsen ja lisäksi sitoutua Luotettavan toiminnan sääntöihin.

Lue lisää laatumerkistä

PS. Myös Koodiviidakko Oy on Verkkoteollisuus Ry:n jäsen

Oliko artikkeli mielestäsi mielenkiintoinen?

Tilaa kuukausittainen uutiskirjeemme, joka sisältää aina uusimmat mielenkiintoiset artikkelit.

Tilaa uutiskirje tästä

Lisää uutisia

GDPR sähköpostimarkkinoijalle – mikä muuttuu?

Miten EU:n yleinen tietosuoja-asetus vaikuttaa sähköpostimarkkinointiin, ja kuinka pureskelemme asiaa Postiviidakko-järjestelmässä?

Lue lisää

Digitaalisen markkinoinnin trendit 2018 [+infograafi]

Näin vuoden alkumetreillä on hyvä pysähtyä hetkeksi ja katsoa, miltä ympäröivä digimaailma näyttää juuri nyt. Käymme artikkelissamme läpi vuoden 2018 merkittävimmät digitaalisen markkinoinnin trendit ja muutosvoimat. Bonuksena löydät artikkelin lopusta infograafin, joka kokoaa yhteen kaikki 21 digitaalisen markkinoinnin trendiä.

Lue lisää

Markkinoinnin automaation hyödyt numeroina

Markkinoinnin automaatiota hyödynnetään yhä useammissa yrityksissä ja moni vielä harkitsee. Automaatiota pidetään yleisesti liiketoimintaa tehostavana ja resursseja säästävänä markkinoinnin keinona, mutta mitä sanovat tutkimukset? Kannattaako markkinoinnin automaatio?

Lue lisää

Kuinka yritykset hyötyvät markkinoinnin automaatiosta?

Koodiviidakko toteutti toukokuussa 2017 kansainvälisen kyselytutkimuksen markkinoinnin automaatiosta. Kysely suunnattiin markkinoinnin ja viestinnän ammattilaisille, ja siihen vastasi yhteensä 421 yritysedustajaa.

Lue lisää

Tietoiskuja ja hattaraa Markkinoinnin viikolla 2016

Aiemmin Markkinointiviestinnän viikkona tunnettu tapahtuma uudisti nimensä ja paikkansa. Vuoden 2016 tapahtuma järjestettiin Pasilan Messukeskuksessa ja keräsi yli 5000 kävijän ennätysyleisön. Koodiviidakko osallistui messuille oman tietoiskulavansa voimin ja kaksipäiväisen rupeaman aikana tarjosimme satoja annoksia omenahattaraa sekä tietysti markkinoinnin ja viestinnän tietoiskuja, joita kävi seuraamassa valtava joukko ihmisiä.

Lue lisää