Kirjoitus

Verkkoteollisuus Ry:ltä Luotettavaa toimintaa -laatumerkki

Ota yhteyttä
Katso kuva Verkkoteollisuus Ry:ltä Luotettavaa toimintaa -laatumerkki Laatumerkin omaava verkkokauppa voikin erottautua edukseen alan toimijoista ja epärehellisistä yrityksistä.

Pienelle verkkokaupalle voi olla ongelmallista saavuttaa uskottavuutta ja luottamusta asiakaskunnan keskuudessa. Laatumerkin omaava verkkokauppa voikin erottautua edukseen alan toimijoista ja epärehellisistä yrityksistä. Suunta on hyvä, sillä Suomessa on pitkään haettu keinoja sertifioida verkkokauppojen toimintaa ja hakea yhteisiä pelisääntöjä. Laatumerkin saamiseksi verkkokaupan täytyy tosin olla Verkkoteollisuus Ry:n maksullinen jäsen ja lisäksi sitoutua Luotettavan toiminnan sääntöihin.

Lue lisää laatumerkistä

PS. Myös Koodiviidakko Oy on Verkkoteollisuus Ry:n jäsen

Oliko artikkeli mielestäsi mielenkiintoinen?

Tilaa kuukausittainen uutiskirjeemme, joka sisältää aina uusimmat mielenkiintoiset artikkelit.

Tilaa uutiskirje tästä

Lisää uutisia

GDPR sähköpostimarkkinoijalle – mikä muuttuu?

Miten EU:n yleinen tietosuoja-asetus vaikuttaa sähköpostimarkkinointiin, ja kuinka pureskelemme asiaa Postiviidakko-järjestelmässä?

Lue lisää

Kuinka yritykset hyötyvät markkinoinnin automaatiosta?

Koodiviidakko toteutti toukokuussa 2017 kansainvälisen kyselytutkimuksen markkinoinnin automaatiosta. Kysely suunnattiin markkinoinnin ja viestinnän ammattilaisille, ja siihen vastasi yhteensä 421 yritysedustajaa.

Lue lisää

Tietoiskuja ja hattaraa Markkinoinnin viikolla 2016

Aiemmin Markkinointiviestinnän viikkona tunnettu tapahtuma uudisti nimensä ja paikkansa. Vuoden 2016 tapahtuma järjestettiin Pasilan Messukeskuksessa ja keräsi yli 5000 kävijän ennätysyleisön. Koodiviidakko osallistui messuille oman tietoiskulavansa voimin ja kaksipäiväisen rupeaman aikana tarjosimme satoja annoksia omenahattaraa sekä tietysti markkinoinnin ja viestinnän tietoiskuja, joita kävi seuraamassa valtava joukko ihmisiä.

Lue lisää

Mobiilikehityksen nykytila ja tulevaisuus

Älypuhelinten voittokulun myötä mobiilipalveluiden määrä räjähti käsiin vuosikymmenen taitteessa ja viimeisen viiden vuoden aikana olemme nähneet mobiililaitteiden muuttuvan lisälaitteesta usein eniten käytetyksi online-välineeksi. Mitkä tekijät ja konseptit muokkaavat mobiilipalveluiden kehitystä jatkossa ja mikä niiden merkitys on markkinoijalle?

Lue lisää

9 askelta: näin teet onnistuneen verkkosivu-uudistuksen

Tavoitteiden määrittelystä palveluntarjoajan valintaan – mitä verkkosivu-uudistuksessa tulee ottaa huomioon, ja miltä näyttää onnistunut verkkosivujen uudistusprojekti?

Lue lisää