Kirjoitus

Verkkokaupasta vientiyritys?

Ota yhteyttä
Katso kuva Verkkokaupasta vientiyritys? Pikkus-verkkokauppa on positiivinen poikkeus lähtiessään rohkeasti maailmalle.

Samaan aikaan kun ulkomaiset verkkokauppiaat rynnivät Suomen markkinoille, omat mahdollisuutemme kansainväliseen myyntituloon valuvat hukkaan. Pikkus-verkkokauppa on positiivinen poikkeus lähtiessään rohkeasti maailmalle. Pikkus on ensivaiheessa Ruotsin markkinoille suunnattu, 0-7 vuotiaiden lasten äideille kohdennettu verkkokauppa.

Tutustu Pikkus-verkkokauppaan

Tiesitkö, että ViidakkoStore -verkkokauppa-alustamme soveltuu erinomaisesti myös kansainväliseen kaupankäyntiin? Monikieli- ja -valuuttatuki mahdollistavat kaupankäynnin myös Suomen rajojen ulkopuolella – jouhevasti ja näppärästi yhdeltä alustalta.

Kysy lisää kansainvälisestä verkkokaupasta myynnistämme

Oliko artikkeli mielestäsi mielenkiintoinen?

Tilaa kuukausittainen uutiskirjeemme, joka sisältää aina uusimmat mielenkiintoiset artikkelit.

Tilaa uutiskirje tästä

Lisää uutisia

GDPR sähköpostimarkkinoijalle – mikä muuttuu?

Miten EU:n yleinen tietosuoja-asetus vaikuttaa sähköpostimarkkinointiin, ja kuinka pureskelemme asiaa Postiviidakko-järjestelmässä?

Lue lisää

Kuinka yritykset hyötyvät markkinoinnin automaatiosta?

Koodiviidakko toteutti toukokuussa 2017 kansainvälisen kyselytutkimuksen markkinoinnin automaatiosta. Kysely suunnattiin markkinoinnin ja viestinnän ammattilaisille, ja siihen vastasi yhteensä 421 yritysedustajaa.

Lue lisää

Tietoiskuja ja hattaraa Markkinoinnin viikolla 2016

Aiemmin Markkinointiviestinnän viikkona tunnettu tapahtuma uudisti nimensä ja paikkansa. Vuoden 2016 tapahtuma järjestettiin Pasilan Messukeskuksessa ja keräsi yli 5000 kävijän ennätysyleisön. Koodiviidakko osallistui messuille oman tietoiskulavansa voimin ja kaksipäiväisen rupeaman aikana tarjosimme satoja annoksia omenahattaraa sekä tietysti markkinoinnin ja viestinnän tietoiskuja, joita kävi seuraamassa valtava joukko ihmisiä.

Lue lisää

Mobiilikehityksen nykytila ja tulevaisuus

Älypuhelinten voittokulun myötä mobiilipalveluiden määrä räjähti käsiin vuosikymmenen taitteessa ja viimeisen viiden vuoden aikana olemme nähneet mobiililaitteiden muuttuvan lisälaitteesta usein eniten käytetyksi online-välineeksi. Mitkä tekijät ja konseptit muokkaavat mobiilipalveluiden kehitystä jatkossa ja mikä niiden merkitys on markkinoijalle?

Lue lisää

9 askelta: näin teet onnistuneen verkkosivu-uudistuksen

Tavoitteiden määrittelystä palveluntarjoajan valintaan – mitä verkkosivu-uudistuksessa tulee ottaa huomioon, ja miltä näyttää onnistunut verkkosivujen uudistusprojekti?

Lue lisää