Kirjoitus

Postin paketin ohjauspalvelulla kuluttajalle lisää vaihtoehtoja

Ota yhteyttä
Postin paketin ohjauspalvelulla kuluttajalle lisää vaihtoehtoja Toisin kuin aiemmin, kuluttaja voi valita paketin noutopaikaksi postin, pakettiautomaatin tai muun Postin tarjoaman noutopistevaihtoehdon riippumatta kotiosoitteen mukaan määräytyvästä kotipostista.

Kesäkuun uutiskirjeessämme kerroimme Talouselämän uutisoineen verkkokauppa-asiakkaiden kiinnostuksesta päättää itse verkosta tilaamiensa pakettien noutopaikka. Saman uutisoinnin mukaan yli puolet verkkokaupasta ostavista suomalaisista on sitä mieltä, että verkkokaupat tarjoavat tällä hetkellä liian vähän noutopaikkavaihtoehtoja. Katso aiempi kirjeemme aiheesta tästä.

Jotta aktiivisimpien verkko-ostajien ostoprosessi olisi entistä onnistuneempi, maamme kattavimman noutoverkon omaava Itella on laajentanut palvelupisteverkostoaan tekemällä yhteistyösopimuksen R-kioski Oy:n kanssa. Lisäksi, Itellan uusimpana palveluna on tarjota pakettien ohjauspalvelu, jonka avulla kuluttaja voi itse valita haluamansa Postin palvelupisteen pakettinsa noutopaikaksi. Toisin kuin aiemmin, kuluttaja voi näin ollen valita paketin noutopaikaksi postin, pakettiautomaatin tai muun Postin tarjoaman noutopistevaihtoehdon riippumatta kotiosoitteen mukaan määräytyvästä kotipostista. Paketin ohjauspalvelun voivat ottaa käyttöön kaikki kuluttajat, poislukien Ahvenanmaalla vakituisen osoitteen omaavat.

Itellan laajentaessa postipakettien noutopaikkoja ja lisätessä kuluttajien päätäntävaltaa valita itse tilaamiensa pakettien noutopaikka, parantuvat samalla myös verkkokauppiaiden mahdollisuudet tarjota asiakkailleen onnistunut ostoprosessi, loppujakelua myöten. Kun asiakkaan käytössä on käyttömukavuudeltaan erinomainen verkkokauppa-alusta, joka mahdollistaa sekä monipuoliset maksutapavaihtoehdot että asiakkaalle itselleen sopivien paketin noutopaikkojen valinnan, koko verkkokauppaostamisen prosessi on kokonaisvaltaisesti onnistunut myös asiakkaan näkökulmasta.

ViidakkoStore -verkkokauppa-alustaamme on toteutettu laajalti integraatioita eri logistiikkakumppaneihin, tutustu integraatioihin tarkemmin täällä tai ota suoraan yhteyttä, kerromme mielellämme lisää aiheesta.

Viidakkostore.fi

Oliko artikkeli mielestäsi mielenkiintoinen?

Tilaa kuukausittainen uutiskirjeemme, joka sisältää aina uusimmat mielenkiintoiset artikkelit.

Tilaa uutiskirje tästä

Lisää uutisia

GDPR sähköpostimarkkinoijalle – mikä muuttuu?

Miten EU:n yleinen tietosuoja-asetus vaikuttaa sähköpostimarkkinointiin, ja kuinka pureskelemme asiaa Postiviidakko-järjestelmässä?

Lue lisää

Kuinka yritykset hyötyvät markkinoinnin automaatiosta?

Koodiviidakko toteutti toukokuussa 2017 kansainvälisen kyselytutkimuksen markkinoinnin automaatiosta. Kysely suunnattiin markkinoinnin ja viestinnän ammattilaisille, ja siihen vastasi yhteensä 421 yritysedustajaa.

Lue lisää

Tietoiskuja ja hattaraa Markkinoinnin viikolla 2016

Aiemmin Markkinointiviestinnän viikkona tunnettu tapahtuma uudisti nimensä ja paikkansa. Vuoden 2016 tapahtuma järjestettiin Pasilan Messukeskuksessa ja keräsi yli 5000 kävijän ennätysyleisön. Koodiviidakko osallistui messuille oman tietoiskulavansa voimin ja kaksipäiväisen rupeaman aikana tarjosimme satoja annoksia omenahattaraa sekä tietysti markkinoinnin ja viestinnän tietoiskuja, joita kävi seuraamassa valtava joukko ihmisiä.

Lue lisää

Mobiilikehityksen nykytila ja tulevaisuus

Älypuhelinten voittokulun myötä mobiilipalveluiden määrä räjähti käsiin vuosikymmenen taitteessa ja viimeisen viiden vuoden aikana olemme nähneet mobiililaitteiden muuttuvan lisälaitteesta usein eniten käytetyksi online-välineeksi. Mitkä tekijät ja konseptit muokkaavat mobiilipalveluiden kehitystä jatkossa ja mikä niiden merkitys on markkinoijalle?

Lue lisää

9 askelta: näin teet onnistuneen verkkosivu-uudistuksen

Tavoitteiden määrittelystä palveluntarjoajan valintaan – mitä verkkosivu-uudistuksessa tulee ottaa huomioon, ja miltä näyttää onnistunut verkkosivujen uudistusprojekti?

Lue lisää