Kirjoitus

Nets ostaa Luottokunnan

Ota yhteyttä
Nets ostaa Luottokunnan Toivottavaa on, että uuden omistajan myötä Luottokunnan ratkaisuihin saadaan uusia, verkkokauppiasta hyödyttäviä ominaisuuksia. Toivottavaa on, että uuden omistajan myötä Luottokunnan ratkaisuihin saadaan uusia, verkkokauppiasta hyödyttäviä ominaisuuksia.

Pohjoismaat ovat Netsin kotimarkkina-aluetta, minkä vuoksi Suomi voidaan nähdä luonnollisena kiinnostuksen kohteena. Luottokunnan osto tuo Netsille samalla vankan aseman Suomessa. Luottokunnan hankinta on linjassa myös Netsin strategian kanssa, jonka mukaan Nets haluaa olla Euroopan johtavia yrityksiä maksuratkaisuissa, tietopalveluissa sekä digitaalisen turvallisuuden ratkaisuissa.

Toivottavaa on, että uuden omistajan myötä Luottokunnan ratkaisuihin saadaan uusia, verkkokauppiasta hyödyttäviä ominaisuuksia. Tällaisia ominaisuuksia ovat vaikkapa osamaksu- ja luottotiliratkaisut, jotka vaikuttavat nykyään olevan lähes pakollisia vähänkään suuremmassa verkkokaupassa. Myös kuluttajat ovat omaksuneet osamaksun käytön yhdeksi verkkokaupan maksutavoista. Lue aiempi uutinen aiheesta.

ViidakkoStore -verkkokauppa-alustaamme on toteutettu laajalti integraatioita eri maksurajapintoihin, tutustu integraatioihin tarkemmin täältä tai ota suoraan yhteyttä. Kerromme mielellämme lisää aiheesta.

ViidakkoStore.fi

Oliko artikkeli mielestäsi mielenkiintoinen?

Tilaa kuukausittainen uutiskirjeemme, joka sisältää aina uusimmat mielenkiintoiset artikkelit.

Tilaa uutiskirje tästä

Lisää uutisia

9 askelta: näin teet onnistuneen verkkosivu-uudistuksen

Tavoitteiden määrittelystä palveluntarjoajan valintaan – mitä verkkosivu-uudistuksessa tulee ottaa huomioon, ja miltä näyttää onnistunut verkkosivujen uudistusprojekti?

Lue lisää

GDPR sähköpostimarkkinoijalle – mikä muuttuu?

Miten EU:n yleinen tietosuoja-asetus vaikuttaa sähköpostimarkkinointiin, ja kuinka pureskelemme asiaa Postiviidakko-järjestelmässä?

Lue lisää

Digitaalisen markkinoinnin trendit 2018 [+infograafi]

Näin vuoden alkumetreillä on hyvä pysähtyä hetkeksi ja katsoa, miltä ympäröivä digimaailma näyttää juuri nyt. Käymme artikkelissamme läpi vuoden 2018 merkittävimmät digitaalisen markkinoinnin trendit ja muutosvoimat. Bonuksena löydät artikkelin lopusta infograafin, joka kokoaa yhteen kaikki 21 digitaalisen markkinoinnin trendiä.

Lue lisää

Markkinoinnin automaation hyödyt numeroina

Markkinoinnin automaatiota hyödynnetään yhä useammissa yrityksissä ja moni vielä harkitsee. Automaatiota pidetään yleisesti liiketoimintaa tehostavana ja resursseja säästävänä markkinoinnin keinona, mutta mitä sanovat tutkimukset? Kannattaako markkinoinnin automaatio?

Lue lisää

Kuinka yritykset hyötyvät markkinoinnin automaatiosta?

Koodiviidakko toteutti toukokuussa 2017 kansainvälisen kyselytutkimuksen markkinoinnin automaatiosta. Kysely suunnattiin markkinoinnin ja viestinnän ammattilaisille, ja siihen vastasi yhteensä 421 yritysedustajaa.

Lue lisää