Kirjoitus

Nets ostaa Luottokunnan

Ota yhteyttä
Nets ostaa Luottokunnan Toivottavaa on, että uuden omistajan myötä Luottokunnan ratkaisuihin saadaan uusia, verkkokauppiasta hyödyttäviä ominaisuuksia.

Pohjoismaat ovat Netsin kotimarkkina-aluetta, minkä vuoksi Suomi voidaan nähdä luonnollisena kiinnostuksen kohteena. Luottokunnan osto tuo Netsille samalla vankan aseman Suomessa. Luottokunnan hankinta on linjassa myös Netsin strategian kanssa, jonka mukaan Nets haluaa olla Euroopan johtavia yrityksiä maksuratkaisuissa, tietopalveluissa sekä digitaalisen turvallisuuden ratkaisuissa.

Toivottavaa on, että uuden omistajan myötä Luottokunnan ratkaisuihin saadaan uusia, verkkokauppiasta hyödyttäviä ominaisuuksia. Tällaisia ominaisuuksia ovat vaikkapa osamaksu- ja luottotiliratkaisut, jotka vaikuttavat nykyään olevan lähes pakollisia vähänkään suuremmassa verkkokaupassa. Myös kuluttajat ovat omaksuneet osamaksun käytön yhdeksi verkkokaupan maksutavoista. Lue aiempi uutinen aiheesta.

ViidakkoStore -verkkokauppa-alustaamme on toteutettu laajalti integraatioita eri maksurajapintoihin, tutustu integraatioihin tarkemmin täältä tai ota suoraan yhteyttä. Kerromme mielellämme lisää aiheesta.

ViidakkoStore.fi

Oliko artikkeli mielestäsi mielenkiintoinen?

Tilaa kuukausittainen uutiskirjeemme, joka sisältää aina uusimmat mielenkiintoiset artikkelit.

Tilaa uutiskirje tästä

Lisää uutisia

GDPR sähköpostimarkkinoijalle – mikä muuttuu?

Miten EU:n yleinen tietosuoja-asetus vaikuttaa sähköpostimarkkinointiin, ja kuinka pureskelemme asiaa Postiviidakko-järjestelmässä?

Lue lisää

Kuinka yritykset hyötyvät markkinoinnin automaatiosta?

Koodiviidakko toteutti toukokuussa 2017 kansainvälisen kyselytutkimuksen markkinoinnin automaatiosta. Kysely suunnattiin markkinoinnin ja viestinnän ammattilaisille, ja siihen vastasi yhteensä 421 yritysedustajaa.

Lue lisää

Tietoiskuja ja hattaraa Markkinoinnin viikolla 2016

Aiemmin Markkinointiviestinnän viikkona tunnettu tapahtuma uudisti nimensä ja paikkansa. Vuoden 2016 tapahtuma järjestettiin Pasilan Messukeskuksessa ja keräsi yli 5000 kävijän ennätysyleisön. Koodiviidakko osallistui messuille oman tietoiskulavansa voimin ja kaksipäiväisen rupeaman aikana tarjosimme satoja annoksia omenahattaraa sekä tietysti markkinoinnin ja viestinnän tietoiskuja, joita kävi seuraamassa valtava joukko ihmisiä.

Lue lisää

Mobiilikehityksen nykytila ja tulevaisuus

Älypuhelinten voittokulun myötä mobiilipalveluiden määrä räjähti käsiin vuosikymmenen taitteessa ja viimeisen viiden vuoden aikana olemme nähneet mobiililaitteiden muuttuvan lisälaitteesta usein eniten käytetyksi online-välineeksi. Mitkä tekijät ja konseptit muokkaavat mobiilipalveluiden kehitystä jatkossa ja mikä niiden merkitys on markkinoijalle?

Lue lisää

9 askelta: näin teet onnistuneen verkkosivu-uudistuksen

Tavoitteiden määrittelystä palveluntarjoajan valintaan – mitä verkkosivu-uudistuksessa tulee ottaa huomioon, ja miltä näyttää onnistunut verkkosivujen uudistusprojekti?

Lue lisää