Kirjoitus

Klarna pyrkii mullistamaan verkkomaksamisen

Ota yhteyttä
Klarna pyrkii mullistamaan verkkomaksamisen Parhaimmillaan Klarna Checkoutiin vaihtaneiden verkkokauppiaiden konversioaste on noussut yli 20 %. Selitys tähän löytyy siitä, että palvelu vähentää verkossa tapahtuvan kaupan ostoesteitä. Parhaimmillaan Klarna Checkoutiin vaihtaneiden verkkokauppiaiden konversioaste on noussut yli 20 %. Selitys tähän löytyy siitä, että palvelu vähentää verkossa tapahtuvan kaupan ostoesteitä.

Verkkomaksamisen innovaatiot eivät pysähdy, ja miksi pysähtyisivät? Alkava vuosi tuo verkkokaupan maksutapavalikoimaan uuden tuoteinnovaation, joka tarjoaa kokonaisratkaisun verkkomaksamiseen. Uuden palvelun takana on Euroopan johtaviin maksutapatoimittajiin lukeutuva Klarna, jonka palveluja käyttää 12 miljoonaa kuluttajaa ja 15 000 verkkokauppiasta.

Uuden palvelun myötä verkkokaupan maksutapavalikoima laajenee entisestään ja tuo kauppiaille lisää vaihtoehtoja. Erillisten sopimusten sijaan kauppias voi nyt valita kokonaisratkaisun, joka tarjoaa kaikki maksutavat yhden palvelun kautta.

Klarna Checkout ja maksutavan edut

Klarna Checkout on maksuratkaisu, joka tarjoaa kaikki maksutavat: myös korttimaksut ja pankkimaksut. Ostajan kannalta maksaminen onnistuu niin tietokoneella, älypuhelimella kuin tabletillakin. Aivan kuten lasku- ja tilipalveluissakin, Klarna Checkout vastaa kaikista luotto- ja petosriskeistä ja varmistaa, että verkkokauppias saa aina maksun.

Parhaimmillaan Klarna Checkoutiin vaihtaneiden verkkokauppiaiden konversioaste on noussut yli 20 %. Selitys tähän löytyy siitä, että palvelu vähentää verkossa tapahtuvan kaupan ostoesteitä. Kassalla vaaditaan vain hyvin vähän tietoa asiakkaasta, joten maksaminen käy nopeasti ja helposti ilman häiriötekijöitä.

Klarna Checkout -palvelu on täysin integroitu ViidakkoStore-verkkokauppa-alustaan joten alkuunpääseminen on helppoa.

Tutustu tarkemmin ja ota palvelu käyttöön

Oliko artikkeli mielestäsi mielenkiintoinen?

Tilaa kuukausittainen uutiskirjeemme, joka sisältää aina uusimmat mielenkiintoiset artikkelit.

Tilaa uutiskirje tästä

Artikkelin kommentointi

Lisää uutisia

Ostorekisterit vastatuulessa – Koodiviidakko liputtaa halutun ja kohdennetun markkinoinnin puolesta

Viimeaikaiset tapahtumat sähköisen markkinoinnin kentällä ovat johtaneet kehitykseen, jonka myötä sähköpostimarkkinointi tulee muuttumaan yhä vastaanottajaystävällisempään suuntaan.

Lue lisää

Chief Marketing Technology Officer on täällä

Yrityksen markkinointipäättäjän toimenkuva on muuttunut merkittävästi. Luovan kumppanin tai teknisen toimittajan asiakas ei ole enää sama kuin 10 vuotta sitten.

Lue lisää

5 vinkkiä viestien läpimenoon

Viestien läpimenon matematiikka on kiinni useasta seikasta – näiden vinkkien avulla voit vaikuttaa itse asiaan.

Lue lisää

Sähköpostimarkkinoinnin statistiikkaa vuodelta 2012 - mitä tulisi kehittää?

Nostimme esiin tärkeitä avainlukuja vuodelta 2012, höystettynä asiantuntijoidemme kommenteilla ja käytännön vinkeillä.

Lue lisää

Content is everything! Sisältömarkkinointi, mitä se on?

Koodiviidakon myyntijohtaja Lari Suomalainen pohtii artikkelissaan sisältömarkkinointia ja sen toteutustapoja.

Lue lisää