Kirjoitus

Klarna pyrkii mullistamaan verkkomaksamisen

Ota yhteyttä
Klarna pyrkii mullistamaan verkkomaksamisen Parhaimmillaan Klarna Checkoutiin vaihtaneiden verkkokauppiaiden konversioaste on noussut yli 20 %. Selitys tähän löytyy siitä, että palvelu vähentää verkossa tapahtuvan kaupan ostoesteitä. Parhaimmillaan Klarna Checkoutiin vaihtaneiden verkkokauppiaiden konversioaste on noussut yli 20 %. Selitys tähän löytyy siitä, että palvelu vähentää verkossa tapahtuvan kaupan ostoesteitä.

Verkkomaksamisen innovaatiot eivät pysähdy, ja miksi pysähtyisivät? Alkava vuosi tuo verkkokaupan maksutapavalikoimaan uuden tuoteinnovaation, joka tarjoaa kokonaisratkaisun verkkomaksamiseen. Uuden palvelun takana on Euroopan johtaviin maksutapatoimittajiin lukeutuva Klarna, jonka palveluja käyttää 12 miljoonaa kuluttajaa ja 15 000 verkkokauppiasta.

Uuden palvelun myötä verkkokaupan maksutapavalikoima laajenee entisestään ja tuo kauppiaille lisää vaihtoehtoja. Erillisten sopimusten sijaan kauppias voi nyt valita kokonaisratkaisun, joka tarjoaa kaikki maksutavat yhden palvelun kautta.

Klarna Checkout ja maksutavan edut

Klarna Checkout on maksuratkaisu, joka tarjoaa kaikki maksutavat: myös korttimaksut ja pankkimaksut. Ostajan kannalta maksaminen onnistuu niin tietokoneella, älypuhelimella kuin tabletillakin. Aivan kuten lasku- ja tilipalveluissakin, Klarna Checkout vastaa kaikista luotto- ja petosriskeistä ja varmistaa, että verkkokauppias saa aina maksun.

Parhaimmillaan Klarna Checkoutiin vaihtaneiden verkkokauppiaiden konversioaste on noussut yli 20 %. Selitys tähän löytyy siitä, että palvelu vähentää verkossa tapahtuvan kaupan ostoesteitä. Kassalla vaaditaan vain hyvin vähän tietoa asiakkaasta, joten maksaminen käy nopeasti ja helposti ilman häiriötekijöitä.

Klarna Checkout -palvelu on täysin integroitu ViidakkoStore-verkkokauppa-alustaan joten alkuunpääseminen on helppoa.

Tutustu tarkemmin ja ota palvelu käyttöön

Oliko artikkeli mielestäsi mielenkiintoinen?

Tilaa kuukausittainen uutiskirjeemme, joka sisältää aina uusimmat mielenkiintoiset artikkelit.

Tilaa uutiskirje tästä

Artikkelin kommentointi

Lisää uutisia

Sähköpostimarkkinoinnin kohderyhmät: kuka ansaitsee huomiosi?

Alkava vuosi on hyvä hetki suunnitella yrityksen markkinointitoimia ja toteuttaa uutta. Uutiskirje on jo useille yrityksille tuttua kauraa, mutta onko viestinnässä huomioitu eri sidosryhmät?

Lue lisää

Mitä päätös Safe Harborin pätemättömyydestä tarkoittaa digimarkkinoijalle?

Useat verkko- ja pilvipalvelut siirtävät henkilötietoja Yhdysvaltoihin tallennettavaksi tai prosessoitavaksi käyttäen ns. Safe Harbor -järjestelyä. Näitä palveluita käyttävät yritykset joutuvat nyt muuttamaan toimintatapojaan EU tuomioistuimen päätöksen vuoksi.

Lue lisää

Sisältömarkkinoinnin suunnitelmallisuus johtaa parempiin tuloksiin

Suomalaiset yritykset tekevät sisältömarkkinointia laajalla rintamalla. Suunnitelmallisuus on kuitenkin yhä verrattain heikolla tasolla, vaikka se johtaa tutkitusti parempiin tuloksiin.

Lue lisää

Sisältömarkkinointi – hypestä hallintaan?

Koodiviidakko toteutti alkuvuodesta 2015 asiakkailleen sisältömarkkinoinnin käytäntöjä, tavoitteita ja haasteita koskevan kyselyn, johon vastasi yhteensä 293 yritysedustajaa.

Lue lisää

Markkinoinnin automaatio käytännössä, osa 4: olemassa olevan asiakastiedon hyödyntäminen

Useimmat yritykset keräävät jatkuvasti valtavia määriä tietoa asiakkaistaan. Tiedon määrästä huolimatta kokonaiskuva usein kuitenkin puuttuu – puhumattakaan siitä, että tietoa hyödynnettäisiin markkinoinnin toimenpiteissä.

Lue lisää