Kirjoitus

Klarna pyrkii mullistamaan verkkomaksamisen

Ota yhteyttä
Klarna pyrkii mullistamaan verkkomaksamisen Parhaimmillaan Klarna Checkoutiin vaihtaneiden verkkokauppiaiden konversioaste on noussut yli 20 %. Selitys tähän löytyy siitä, että palvelu vähentää verkossa tapahtuvan kaupan ostoesteitä.

Verkkomaksamisen innovaatiot eivät pysähdy, ja miksi pysähtyisivät? Alkava vuosi tuo verkkokaupan maksutapavalikoimaan uuden tuoteinnovaation, joka tarjoaa kokonaisratkaisun verkkomaksamiseen. Uuden palvelun takana on Euroopan johtaviin maksutapatoimittajiin lukeutuva Klarna, jonka palveluja käyttää 12 miljoonaa kuluttajaa ja 15 000 verkkokauppiasta.

Uuden palvelun myötä verkkokaupan maksutapavalikoima laajenee entisestään ja tuo kauppiaille lisää vaihtoehtoja. Erillisten sopimusten sijaan kauppias voi nyt valita kokonaisratkaisun, joka tarjoaa kaikki maksutavat yhden palvelun kautta.

Klarna Checkout ja maksutavan edut

Klarna Checkout on maksuratkaisu, joka tarjoaa kaikki maksutavat: myös korttimaksut ja pankkimaksut. Ostajan kannalta maksaminen onnistuu niin tietokoneella, älypuhelimella kuin tabletillakin. Aivan kuten lasku- ja tilipalveluissakin, Klarna Checkout vastaa kaikista luotto- ja petosriskeistä ja varmistaa, että verkkokauppias saa aina maksun.

Parhaimmillaan Klarna Checkoutiin vaihtaneiden verkkokauppiaiden konversioaste on noussut yli 20 %. Selitys tähän löytyy siitä, että palvelu vähentää verkossa tapahtuvan kaupan ostoesteitä. Kassalla vaaditaan vain hyvin vähän tietoa asiakkaasta, joten maksaminen käy nopeasti ja helposti ilman häiriötekijöitä.

Klarna Checkout -palvelu on täysin integroitu ViidakkoStore-verkkokauppa-alustaan joten alkuunpääseminen on helppoa.

Tutustu tarkemmin ja ota palvelu käyttöön

Oliko artikkeli mielestäsi mielenkiintoinen?

Tilaa kuukausittainen uutiskirjeemme, joka sisältää aina uusimmat mielenkiintoiset artikkelit.

Tilaa uutiskirje tästä

Artikkelin kommentointi

Lisää uutisia

GDPR sähköpostimarkkinoijalle – mikä muuttuu?

Miten EU:n yleinen tietosuoja-asetus vaikuttaa sähköpostimarkkinointiin, ja kuinka pureskelemme asiaa Postiviidakko-järjestelmässä?

Lue lisää

Digitaalisen markkinoinnin trendit 2018 [+infograafi]

Näin vuoden alkumetreillä on hyvä pysähtyä hetkeksi ja katsoa, miltä ympäröivä digimaailma näyttää juuri nyt. Käymme artikkelissamme läpi vuoden 2018 merkittävimmät digitaalisen markkinoinnin trendit ja muutosvoimat. Bonuksena löydät artikkelin lopusta infograafin, joka kokoaa yhteen kaikki 21 digitaalisen markkinoinnin trendiä.

Lue lisää

Markkinoinnin automaation hyödyt numeroina

Markkinoinnin automaatiota hyödynnetään yhä useammissa yrityksissä ja moni vielä harkitsee. Automaatiota pidetään yleisesti liiketoimintaa tehostavana ja resursseja säästävänä markkinoinnin keinona, mutta mitä sanovat tutkimukset? Kannattaako markkinoinnin automaatio?

Lue lisää

Kuinka yritykset hyötyvät markkinoinnin automaatiosta?

Koodiviidakko toteutti toukokuussa 2017 kansainvälisen kyselytutkimuksen markkinoinnin automaatiosta. Kysely suunnattiin markkinoinnin ja viestinnän ammattilaisille, ja siihen vastasi yhteensä 421 yritysedustajaa.

Lue lisää

Tietoiskuja ja hattaraa Markkinoinnin viikolla 2016

Aiemmin Markkinointiviestinnän viikkona tunnettu tapahtuma uudisti nimensä ja paikkansa. Vuoden 2016 tapahtuma järjestettiin Pasilan Messukeskuksessa ja keräsi yli 5000 kävijän ennätysyleisön. Koodiviidakko osallistui messuille oman tietoiskulavansa voimin ja kaksipäiväisen rupeaman aikana tarjosimme satoja annoksia omenahattaraa sekä tietysti markkinoinnin ja viestinnän tietoiskuja, joita kävi seuraamassa valtava joukko ihmisiä.

Lue lisää