Kirjoitus

Hyödyllistä lukemista kesälaiturille – sähköpostimarkkinoinnin opas uudistui

Ota yhteyttä
Hyödyllistä lukemista kesälaiturille – sähköpostimarkkinoinnin opas uudistui Koodiviidakko julkaisi kolmisen vuotta sitten sähköpostimarkkinoinnin oppaan, joka on houkutellut kattavan lukijakunnan – edellistä versiota oppaastamme on ladattu lähes 5000 kertaa.
Katso kuva Uudistuneen oppaan voit ladata perinteisen pdf:n sijaan myös suoraan iPadillesi iBookstoresta

Koodiviidakko julkaisi kolmisen vuotta sitten sähköpostimarkkinoinnin oppaan, joka on houkutellut kattavan lukijakunnan – edellistä versiota oppaastamme on ladattu lähes 5000 kertaa. Opas on nyt uudistunut sekä sisällöltään että ulkoasultaan. Uuden oppaan voit ladata perinteisen pdf:n sijaan myös suoraan iPadillesi iBookstoresta.

Oppaasta löydät muun muassa:

  • Parhaat käytännöt uutiskirjeiden ja newslettereiden laadintaan
  • Lainsäädäntö ja toimintatavat
  • Tekniikan valinta ja teknologian haasteet
  • Runsaasti käytännön esimerkkejä
  • Yhteensä noin 80 sivua tehokasta informaatiota liiketoiminnan tueksi

Siirry lataamaan opas

Oliko artikkeli mielestäsi mielenkiintoinen?

Tilaa kuukausittainen uutiskirjeemme, joka sisältää aina uusimmat mielenkiintoiset artikkelit.

Tilaa uutiskirje tästä

Lisää uutisia

GDPR sähköpostimarkkinoijalle – mikä muuttuu?

Miten EU:n yleinen tietosuoja-asetus vaikuttaa sähköpostimarkkinointiin, ja kuinka pureskelemme asiaa Postiviidakko-järjestelmässä?

Lue lisää

Kuinka yritykset hyötyvät markkinoinnin automaatiosta?

Koodiviidakko toteutti toukokuussa 2017 kansainvälisen kyselytutkimuksen markkinoinnin automaatiosta. Kysely suunnattiin markkinoinnin ja viestinnän ammattilaisille, ja siihen vastasi yhteensä 421 yritysedustajaa.

Lue lisää

Tietoiskuja ja hattaraa Markkinoinnin viikolla 2016

Aiemmin Markkinointiviestinnän viikkona tunnettu tapahtuma uudisti nimensä ja paikkansa. Vuoden 2016 tapahtuma järjestettiin Pasilan Messukeskuksessa ja keräsi yli 5000 kävijän ennätysyleisön. Koodiviidakko osallistui messuille oman tietoiskulavansa voimin ja kaksipäiväisen rupeaman aikana tarjosimme satoja annoksia omenahattaraa sekä tietysti markkinoinnin ja viestinnän tietoiskuja, joita kävi seuraamassa valtava joukko ihmisiä.

Lue lisää

Mobiilikehityksen nykytila ja tulevaisuus

Älypuhelinten voittokulun myötä mobiilipalveluiden määrä räjähti käsiin vuosikymmenen taitteessa ja viimeisen viiden vuoden aikana olemme nähneet mobiililaitteiden muuttuvan lisälaitteesta usein eniten käytetyksi online-välineeksi. Mitkä tekijät ja konseptit muokkaavat mobiilipalveluiden kehitystä jatkossa ja mikä niiden merkitys on markkinoijalle?

Lue lisää

9 askelta: näin teet onnistuneen verkkosivu-uudistuksen

Tavoitteiden määrittelystä palveluntarjoajan valintaan – mitä verkkosivu-uudistuksessa tulee ottaa huomioon, ja miltä näyttää onnistunut verkkosivujen uudistusprojekti?

Lue lisää