Kirjoitus

Case: Uutiskirje kymmenkertaisti sivuston kävijämäärät

Ota yhteyttä
Case: Uutiskirje kymmenkertaisti sivuston kävijämäärät Trendi on sama joka kuukausi – uutiskirjeen avulla saadaan sivustolle selvä kävijäpiikki kirjeen lähetyspäivänä.

Casessa esittelemämme yritys käyttää sivustollaan Google Analytics -seurantaa, jonka avulla seurataan aktiivisesti päivittäistä kävijämäärää sivustolla. Ilman uutiskirjeiden tuomaa kävijävirtaa sivustolla on päivittäin noin 10-150 vierailua. Suurin osa kävijöistä löytää sivustolle joko suoraan osoitteen tai hakuliikenteen kautta. Kerran kuukaudessa lähtevä uutiskirje tuo normaaliin kävijämäärään valtavan hyppäyksen.

Normaalina päivänä sivustolla on noin 50-150 vierailijaa, kun taas uutiskirjeen lähdettyä tammikuussa vierailijoita oli tuona samana tammikuun päivänä 710 kappaletta. Trendi on sama joka kuukausi – uutiskirjeen avulla saadaan sivustolle selvä kävijäpiikki kirjeen lähetyspäivänä.

Ohessa oleva grafiikka havainnollistaa hyvin kerran kuukaudessa lähtevän kirjeen aiheuttamaa hyppäystä kävijämäärässä. Kuvassa näkyvät piikit ovat uutiskirjeiden lähetyspäiviä.

Mielenkiintoista on myös se, että uutiskirjeestä tulleet kävijät viettävät sivustolla kohtuullisen paljon aikaa. Sivuston sisältöön kannattaakin panostaa – uutiskirjeen avulla voit saada sekä olemassa olevat että uudet, potentiaaliset asiakkaat selailemaan tuotteitasi ja palveluihisi liittyvää tietoa.

Ota yhteyttä, jos haluat tutustua tarkemmin työkaluumme Postiviidakkoon. Sen avulla toteutat helposti tyylikkäät graafiset uutiskirjeet, joista voit linkittää lukijasi sivustonne mielenkiintoiseen sisältöön.

Ota yhteyttä

Oliko artikkeli mielestäsi mielenkiintoinen?

Tilaa kuukausittainen uutiskirjeemme, joka sisältää aina uusimmat mielenkiintoiset artikkelit.

Tilaa uutiskirje tästä

Lisää uutisia

GDPR sähköpostimarkkinoijalle – mikä muuttuu?

Miten EU:n yleinen tietosuoja-asetus vaikuttaa sähköpostimarkkinointiin, ja kuinka pureskelemme asiaa Postiviidakko-järjestelmässä?

Lue lisää

Digitaalisen markkinoinnin trendit 2018 [+infograafi]

Näin vuoden alkumetreillä on hyvä pysähtyä hetkeksi ja katsoa, miltä ympäröivä digimaailma näyttää juuri nyt. Käymme artikkelissamme läpi vuoden 2018 merkittävimmät digitaalisen markkinoinnin trendit ja muutosvoimat. Bonuksena löydät artikkelin lopusta infograafin, joka kokoaa yhteen kaikki 21 digitaalisen markkinoinnin trendiä.

Lue lisää

Markkinoinnin automaation hyödyt numeroina

Markkinoinnin automaatiota hyödynnetään yhä useammissa yrityksissä ja moni vielä harkitsee. Automaatiota pidetään yleisesti liiketoimintaa tehostavana ja resursseja säästävänä markkinoinnin keinona, mutta mitä sanovat tutkimukset? Kannattaako markkinoinnin automaatio?

Lue lisää

Kuinka yritykset hyötyvät markkinoinnin automaatiosta?

Koodiviidakko toteutti toukokuussa 2017 kansainvälisen kyselytutkimuksen markkinoinnin automaatiosta. Kysely suunnattiin markkinoinnin ja viestinnän ammattilaisille, ja siihen vastasi yhteensä 421 yritysedustajaa.

Lue lisää

Tietoiskuja ja hattaraa Markkinoinnin viikolla 2016

Aiemmin Markkinointiviestinnän viikkona tunnettu tapahtuma uudisti nimensä ja paikkansa. Vuoden 2016 tapahtuma järjestettiin Pasilan Messukeskuksessa ja keräsi yli 5000 kävijän ennätysyleisön. Koodiviidakko osallistui messuille oman tietoiskulavansa voimin ja kaksipäiväisen rupeaman aikana tarjosimme satoja annoksia omenahattaraa sekä tietysti markkinoinnin ja viestinnän tietoiskuja, joita kävi seuraamassa valtava joukko ihmisiä.

Lue lisää