Kirjoitus

Case: Postiviidakon uusi Drag & Drop -editori käytössä

Ota yhteyttä
Katso kuva Case: Postiviidakon uusi Drag & Drop -editori käytössä Liikuteltavat modulit mahdollistavat paitsi visuaalisesti erittäin selkeän, myös informatiivisen lopputuloksen, omaa ennalta määriteltyä ilmettämme rikkomatta. Liikuteltavat modulit mahdollistavat paitsi visuaalisesti erittäin selkeän, myös informatiivisen lopputuloksen, omaa ennalta määriteltyä ilmettämme rikkomatta.

Halti on suomalainen urheilu- ja ulkoiluvaatetukseen sekä retkeilyvarusteisiin erikoistunut yritys. Vuodesta 1976 vetovoimaisena pysynyt Halti -tuotemerkki on yksi arvostetuimmista urheiluvaatebrandeistä Suomessa. Yrityksen toinen brandi - Raiski - on myös vakiinnuttanut asemansa kotimaisilla ulkoiluvaatemarkkinoilla.

Halti otti keväällä 2012 käyttöönsä Postiviidakko-työkalun, jolla se toteuttaa kuluttajaviestintää sähköisten uutiskirjeiden muodossa. Kirjeiden vastaanottajina ovat Haltin asiakkaat sekä Outlet-myymälöiden asiakaskunta.

Tarvitsimme käyttäjäystävällisen ja tyylikkään uutiskirjeen, joka näkyy vastaanottajalle kuten tarkoitus, ilman ylimääräisiä kuvalatauksia. Olemme olleet tyytyväisiä Postiviidakon palveluihin ja lähes aina online olevaan asiakaspalveluun.
Sofia Sandqvist, Halti Oy

Haltilla Postiviidakkoa käyttävät useat eri henkilöt. Kullakin käyttäjällä on tilillä hyödynnettävänään Postiviidakon Drag & Drop -editorilla toteutetut brandi-ilmeen mukaiset uutiskirjepohjat. Drag & Drop -pohjan ansiosta esimerkiksi pohjan yhteystiedot voidaan päivittää näppärästi lähettäjän mukaan – pohjaan raahataan valmiista moduleista tarpeen mukaan joko Outlet-myymälän tai pääkonttorin yhteystiedoilla varustettu footer-kuva. Näin samaa brandi-ilmeen mukaista pohjaa voidaan hyödyntää useaan eri tarkoitukseen pohjan mukautuessa kätevästi kunkin lähettäjän tarpeisiin.

Drag & Drop -pohja on mahdollistanut uutiskirjeen muokkaamisen jokaisen yksittäisenkin lähetyksen tarpeita vastaavaksi. Liikuteltavat modulit mahdollistavat paitsi visuaalisesti erittäin selkeän, myös informatiivisen lopputuloksen, omaa ennalta määriteltyä ilmettämme rikkomatta.
Sofia Sandqvist, Halti Oy

Drag & Drop on uuden sukupolven editori, jossa uutiskirjeen viestipohja on modulaarinen. Viestipohjaan määritellään moduleita, joita käyttäjä voi vapaasti siirrellä, järjestellä, poistaa tai lisätä. Uutiskirjeen rakenne mukautuu näin ollen tarpeen mukaan pohjan yleisen ilmeen säilyessä kuitenkin samana.

Tutustu Postiviidakon uuteen Drag & Drop editoriin

Oliko artikkeli mielestäsi mielenkiintoinen?

Tilaa kuukausittainen uutiskirjeemme, joka sisältää aina uusimmat mielenkiintoiset artikkelit.

Tilaa uutiskirje tästä

Lisää uutisia

GDPR sähköpostimarkkinoijalle – mikä muuttuu?

Miten EU:n yleinen tietosuoja-asetus vaikuttaa sähköpostimarkkinointiin, ja kuinka pureskelemme asiaa Postiviidakko-järjestelmässä?

Lue lisää

Digitaalisen markkinoinnin trendit 2018 [+infograafi]

Näin vuoden alkumetreillä on hyvä pysähtyä hetkeksi ja katsoa, miltä ympäröivä digimaailma näyttää juuri nyt. Käymme artikkelissamme läpi vuoden 2018 merkittävimmät digitaalisen markkinoinnin trendit ja muutosvoimat. Bonuksena löydät artikkelin lopusta infograafin, joka kokoaa yhteen kaikki 21 digitaalisen markkinoinnin trendiä.

Lue lisää

Markkinoinnin automaation hyödyt numeroina

Markkinoinnin automaatiota hyödynnetään yhä useammissa yrityksissä ja moni vielä harkitsee. Automaatiota pidetään yleisesti liiketoimintaa tehostavana ja resursseja säästävänä markkinoinnin keinona, mutta mitä sanovat tutkimukset? Kannattaako markkinoinnin automaatio?

Lue lisää

Kuinka yritykset hyötyvät markkinoinnin automaatiosta?

Koodiviidakko toteutti toukokuussa 2017 kansainvälisen kyselytutkimuksen markkinoinnin automaatiosta. Kysely suunnattiin markkinoinnin ja viestinnän ammattilaisille, ja siihen vastasi yhteensä 421 yritysedustajaa.

Lue lisää

Tietoiskuja ja hattaraa Markkinoinnin viikolla 2016

Aiemmin Markkinointiviestinnän viikkona tunnettu tapahtuma uudisti nimensä ja paikkansa. Vuoden 2016 tapahtuma järjestettiin Pasilan Messukeskuksessa ja keräsi yli 5000 kävijän ennätysyleisön. Koodiviidakko osallistui messuille oman tietoiskulavansa voimin ja kaksipäiväisen rupeaman aikana tarjosimme satoja annoksia omenahattaraa sekä tietysti markkinoinnin ja viestinnän tietoiskuja, joita kävi seuraamassa valtava joukko ihmisiä.

Lue lisää