Kirjoitus

Case: Mobiililla ostetaan enemmän

Ota yhteyttä
Katso kuva Case: Mobiililla ostetaan enemmän Case-verkkokaupastamme voit nähdä, että viimeisen reilun puolen vuoden aikana mobiililaitteilla tehtyjen ostosten määrä suhteessa kävijämäärään on tuplaantunut.
Case-esimerkistämme mielenkiintoisen tekee myös se, että keskiostos älypuhelin- ja tablettilaitteilla tehdyissä verkko-ostoissa on tietokoneilla tehtyjä suurempi.

Yhä usemmin sähköpostit ja nettisivustot selaillaan erilaisilla mobiililaitteilla pöytäkoneen tai läppärin sijaan. Tämän kehityksen myötä verkkopalveluiden responsiivisuus ja mobiiliystävällisyys ovat nostaneet voimakkaasti päätään. Viime aikoina myös verkkokaupoissa on näkynyt selkeä trendi mobiililaitteiden käytön kasvussa.

Case-verkkokauppamme graafista voit nähdä, että tässä tapauksessa viimeisen reilun puolen vuoden aikana mobiililaitteilla tehtyjen ostosten määrä suhteessa kävijämäärään on tuplaantunut.

Case-esimerkistämme mielenkiintoisen tekee myös se, että keskiostos älypuhelin- ja tablettilaitteilla tehdyissä verkko-ostoissa on tietokoneilla tehtyjä suurempi. Tämä seikka antaa osviittaa siitä, että kaupan käyttäjäystävällisyyteen mobiilikäyttäjille todella kannattaa panostaa.

Viidakkostore-alustalla on mahdollista optimoida verkkokauppa näkymään parhaalla mahdollisella tavalla sekä tableteilla että älypuhelinten pienemmillä näytöillä. Tutustu ViidakkoStoreen ja ota yhteyttä saadaksesi lisätietoja verkkokauppojen mobiiliystävällisestä toteutuksesta.

Tutustu ViidakkoStoreen

Oliko artikkeli mielestäsi mielenkiintoinen?

Tilaa kuukausittainen uutiskirjeemme, joka sisältää aina uusimmat mielenkiintoiset artikkelit.

Tilaa uutiskirje tästä

Lisää uutisia

GDPR sähköpostimarkkinoijalle – mikä muuttuu?

Miten EU:n yleinen tietosuoja-asetus vaikuttaa sähköpostimarkkinointiin, ja kuinka pureskelemme asiaa Postiviidakko-järjestelmässä?

Lue lisää

Kuinka yritykset hyötyvät markkinoinnin automaatiosta?

Koodiviidakko toteutti toukokuussa 2017 kansainvälisen kyselytutkimuksen markkinoinnin automaatiosta. Kysely suunnattiin markkinoinnin ja viestinnän ammattilaisille, ja siihen vastasi yhteensä 421 yritysedustajaa.

Lue lisää

Tietoiskuja ja hattaraa Markkinoinnin viikolla 2016

Aiemmin Markkinointiviestinnän viikkona tunnettu tapahtuma uudisti nimensä ja paikkansa. Vuoden 2016 tapahtuma järjestettiin Pasilan Messukeskuksessa ja keräsi yli 5000 kävijän ennätysyleisön. Koodiviidakko osallistui messuille oman tietoiskulavansa voimin ja kaksipäiväisen rupeaman aikana tarjosimme satoja annoksia omenahattaraa sekä tietysti markkinoinnin ja viestinnän tietoiskuja, joita kävi seuraamassa valtava joukko ihmisiä.

Lue lisää

Mobiilikehityksen nykytila ja tulevaisuus

Älypuhelinten voittokulun myötä mobiilipalveluiden määrä räjähti käsiin vuosikymmenen taitteessa ja viimeisen viiden vuoden aikana olemme nähneet mobiililaitteiden muuttuvan lisälaitteesta usein eniten käytetyksi online-välineeksi. Mitkä tekijät ja konseptit muokkaavat mobiilipalveluiden kehitystä jatkossa ja mikä niiden merkitys on markkinoijalle?

Lue lisää

9 askelta: näin teet onnistuneen verkkosivu-uudistuksen

Tavoitteiden määrittelystä palveluntarjoajan valintaan – mitä verkkosivu-uudistuksessa tulee ottaa huomioon, ja miltä näyttää onnistunut verkkosivujen uudistusprojekti?

Lue lisää