Kaikki uutiset

Vilskettä Markkinointiviestinnän viikolla

Katso kuvat Digiviestinnän aiheita käsitellyt esityskabinettimme oli supersuosittu. Voit tilata esitysten materiaalit myös jälkikäteen!

Kaksipäiväinen tapahtuma keräsi Wanhaan Satamaan suuren joukon markkinoinnin ja viestinnän ammattilaisia. Suurkiitos kaikille osastomme ja esityskabinetin vierailijoille! Lue lisää 11.10.2013

Case: Uutiskirjeet tapahtumamarkkinoinnin tukena

Katso kuvat Teaser-sivu on loistava tapa ennakkomarkkinoida tapahtumia: näin voit kerätä kiinnostuneiden yhteystietoja jo ennen kuin tapahtuman lopullinen päivämäärä tai muut...

Sähköiset uutiskirjeet toimivat loistavasti tapahtumamarkkinoinnin välineenä. Kutsut, muistutukset ja kiitoskirjeet auttavat onnistuneen tapahtuman luomisessa. Lue lisää 26.09.2013

Koodiviidakko vahvasti läsnä Markkinointiviestinnän viikolla

Osastollemme on varattu vahva edustus digiviestinnän ja sähköisen kaupankäynnin asiantuntijoita, jotka odottavat jo innolla mielenkiintosia juttuhetkiä.

Olemme mukana tapahtumassa messuosastolla sekä seitsemän asiantuntijapuheenvuoron voimin. Lue lisää 23.09.2013

Tunnelmia Digimarkkinoinnin aamusta Oulussa

Katso kuvat Brand Manager Aki Kaukola kertoi tilaisuudessa Mazda.fi-sivuston onnistuneesta uudistuksesta ja onnistumiseen vaikuttaneista tekijöistä.

Oulussa syyskuussa järjestämämme Digimarkkinoinnin aamiaistilaisuus keräsi kiinnostuneen kuulijakunnan. Täyteen buukattu tapahtuma rakentui konkreettisten case-kuvausten ympärille. Lue lisää 20.09.2013

Sivuviidakko Analytics Edition tuo analytiikan osaksi digitaalista sisällöntuotantoa

Katso kuva Sivuviidakko-julkaisujärjestelmän Analytics Edition kertoo sisällöntuottajalle mihin osaan sivustoa kannattaa keskittyä ja mikä jättää vähemmälle huomiolle.

Uusi analytiikkaohjattu sivustomoottori tuo sivuston taustalla olevan analytiikkatiedon suoraan sivustoa päivittävän käyttäjän ylläpitonäkymään. Lue lisää 28.08.2013

Uutiskirjetilaajien keräys: älä hukkaa messukontakteja

Katso kuva Useimmilta ständeiltä jaetaan ainoastaan painettuja esitteitä, mikä tekee erottumisesta hankalaa – viestisi sekä korttisi hukkuvat helposti kilpailijoiden materiaalin...

Messut ovat loistava paikka opt-in uutiskirjetilaajien keräämiseen. Useinkaan tätä tilaisuutta ei hyödynnetä niin hyvin kuin voitaisiin. Lue lisää 26.08.2013

Sisältömarkkinointi kiinnostaa markkinointi- ja viestintäpäättäjiä

Katso kuvat 75 % kyselyyn vastanneista lukijoista mainitsi Vinkit ja ohjeet kirjeemme parhaaksi anniksi. Vinkkien ja ohjeiden ohella puolet vastaajista nosti tutkimustulokset...

Kysyimme Sähköpostimarkkinoijan uutiskirjeemme lukijoilta, mistä aiheista he haluaisivat lukea ja mitkä jutut ovat kirjeemme parasta antia. Lue lisää 23.08.2013

Case Musta-Pekka: Kohdennus tuo tuloksia

Katso kuva Tärkeintä on saada sisältö kohtaamaan kohderyhmän kiinnostus ja seurata jatkuvasti miten tässä onnistutaan. Työtä asian eteen on tehtävä, mutta se näkyy myös tuloksissa

Musta-Pekalla on päädytty kokemuksen kautta kohdentamaan uutiskirjeet mahdollisimman tarkasti. Kohdennetumpi kirje tuo jopa 8-kertaisen klikkauprosentin. Lue lisää 26.06.2013

Parhaat keinot opt-in rekisterin kartuttamiseen

Oman opt-in tilaajarekisterin kartuttaminen on tullut tärkeämmäksi kuin koskaan, sillä pelkkiin ostorekistereihin nojaava sähköpostimarkkinointi on hyvin hataralla...

Oman tilaajakannan kartuttaminen nousee viimeaikaisten tapahtuminen myötä entistä tärkeämmäksi osaksi uutiskirjeviestintää. Kokosimme parhaat keinot opt-in rekisterin keräämiseen. Lue lisää 25.06.2013

Ostorekisterit vastatuulessa – Koodiviidakko liputtaa halutun ja kohdennetun markkinoinnin puolesta

Me Koodiviidakolla haluamme jatkossa liputtaa yhä voimakkaammin halutun ja kohdennetun sähköpostimarkkinoinnin puolesta. Alan viimeisimmät tapahtumat osoittavat entistä...

Viimeaikaiset tapahtumat sähköisen markkinoinnin kentällä ovat johtaneet kehitykseen, jonka myötä sähköpostimarkkinointi tulee muuttumaan yhä vastaanottajaystävällisempään suuntaan. Lue lisää 12.06.2013 6