Kaikki uutiset

Koodiviidakon digiviestinnän herkut vuodelta 2013

Katso kuvat Modulaarista Drag & Drop -viestipohjaa hyödynnettäessä uutiskirjepohja elää sisällöntuottajan tarpeiden mukaan.

Vuoden 2013 aikana kaikki Koodiviidakon tuotteet kokivat suuria mullistuksia uusien ja innovatiivisten ominaisuuksien muodossa. Listasimme menneen vuoden herkullisimmat uudistukset. Lue lisää 16.01.2014

Case MTL ry: uutiskirjeet tapahtumamarkkinoinnissa

Katso kuva Yhdistämällä uutiskirjeet ja tapahtumanhallintajärjestelmä saadaan luotua tehokas ja resursseja säästävä kokonaisuus tapahtumien organisointiin ja markkinointiin.

Markkinointiviestinnän toimistojen liiitto MTL ry otti Postiviidakko-uutiskirjepalvelun ja tapahtumanhallintatyökalu Eventillan käyttöönsä talvella 2012. Lue lisää 17.12.2013

10 vinkkiä Call-to-Actioneiden käyttöön

Katso kuvat Kysy itseltäsi, keitä vastaanottajasi ovat. Millaiset sanavalinnat saisivat juuri nämä ihmiset toteuttamaan tavoitteeni? Voit myös tarjota CTA:ta vastaan erilaisia...

Call-to-Action (CTA) voi vaikuttaa merkittävästi uutiskirjeen kilkkausprosentiin, sivuston CTR:ään tai verkkokaupan myyntiin. Kokosimme 10 vinkkiä CTA:n tehokkaaseen käyttöön. Lue lisää 16.12.2013

Koodiviidakko Oy jo neljättä vuotta peräkkäin Suomen nopeimmin kasvavien teknologiayritysten joukossa

Kasvava kysyntä markkinoinnin ja viestinnän pilvipalveluille näkyy meillä positiivisena kasvuna. Tulemme rekrytoimaan lisää osaajia myös ensi vuonna, kertoo...

Deloitten Technology Fast 50 -ohjelmassa etsittiin yhdeksättä kertaa Suomen nopeimmin kasvaneet teknologiayritykset. Lue lisää 22.11.2013

Sisältömarkkinointi – joko on pakko?

Katso kuva Tutkimuksen mukaan vuoden 2014 sisältömarkkinoinnin hyödyntäminen keskittyy erityisesti blogeissa ja artikkeleissa tuotettuun sisältöön, sähköisiin uutiskirjeisiin ja...

Sisältömarkkinointi on kiistatta yksi tämän hetken kuumimpia puheenaiheita markkinoinnin ja viestinnän kentällä. Alan ammattilaisilla on kova halu ryhtyä sisältömarkkinointiin, mutta päänvaivaa aiheuttavat yhä käytännön toteutus, prosessit ja työkalut. Lue lisää 21.11.2013 2

Sähköpostimarkkinointi 2014: Segmentti onkin yksilö

Yritykset oppivat tuntemaan asiakkaansa yksilöinä kuten Facebook tai Google jo tekevät. Näiden muutosten ajamana markkinoinnista tulee entistä inspiroivampaa ja...

Mitä sähköpostimarkkinoinnin kentällä tapahtuu nyt ja mitä lähitulevaisuus pitää sisällään? Koodiviidakon liiketoimintajohtaja Pekka Huttunen avaa ajatuksiaan asiantuntija-artikkelissa. Lue lisää 24.10.2013

Vilskettä Markkinointiviestinnän viikolla

Katso kuvat Digiviestinnän aiheita käsitellyt esityskabinettimme oli supersuosittu. Voit tilata esitysten materiaalit myös jälkikäteen!

Kaksipäiväinen tapahtuma keräsi Wanhaan Satamaan suuren joukon markkinoinnin ja viestinnän ammattilaisia. Suurkiitos kaikille osastomme ja esityskabinetin vierailijoille! Lue lisää 11.10.2013

Case: Uutiskirjeet tapahtumamarkkinoinnin tukena

Katso kuvat Teaser-sivu on loistava tapa ennakkomarkkinoida tapahtumia: näin voit kerätä kiinnostuneiden yhteystietoja jo ennen kuin tapahtuman lopullinen päivämäärä tai muut...

Sähköiset uutiskirjeet toimivat loistavasti tapahtumamarkkinoinnin välineenä. Kutsut, muistutukset ja kiitoskirjeet auttavat onnistuneen tapahtuman luomisessa. Lue lisää 26.09.2013

Koodiviidakko vahvasti läsnä Markkinointiviestinnän viikolla

Osastollemme on varattu vahva edustus digiviestinnän ja sähköisen kaupankäynnin asiantuntijoita, jotka odottavat jo innolla mielenkiintosia juttuhetkiä.

Olemme mukana tapahtumassa messuosastolla sekä seitsemän asiantuntijapuheenvuoron voimin. Lue lisää 23.09.2013

Tunnelmia Digimarkkinoinnin aamusta Oulussa

Katso kuvat Brand Manager Aki Kaukola kertoi tilaisuudessa Mazda.fi-sivuston onnistuneesta uudistuksesta ja onnistumiseen vaikuttaneista tekijöistä.

Oulussa syyskuussa järjestämämme Digimarkkinoinnin aamiaistilaisuus keräsi kiinnostuneen kuulijakunnan. Täyteen buukattu tapahtuma rakentui konkreettisten case-kuvausten ympärille. Lue lisää 20.09.2013