Kaikki uutiset

Uutiskirjeviestinnän ToDo-lista, jonka kultakalakin jaksaa lukea

Uutiskirjeviestinnän kehittämisessä suosittelemme aloittamaan helppokäyttöisestä työkalusta, sillä hyvä työkalu korreloi tutkitusti enemmän aikaa listan muille osille.

Uusimpien tutkimusten mukaan ihmisen kyky keskittyä yhteen asiaan häiriintymättä on pudonnut 8 sekuntiin, kun kultakalalla vastaava luku on 9 sekuntia. Kirjoitimme uutiskirjeviestinnän ToDo-listan, jonka kultakalakin jaksaa lukea. Lue lisää 21.05.2014

Koodiviidakko mukana ICTexpo Helsinki 2014 -messuilla

Tapahtumassa saat kattavan katsauksen alan tarjontaan ja trendeihin, löydät uusia ideoita ja innovaatioita sekä tapaat alan toimijoita ja vaikuttajia kasvokkain.

ICTexpo Helsinki 2014 järjestetään 7.-8. toukokuuta Messukeskuksessa. Koodiviidakko on mukana messuilla näytteilleasettajana, tervetuloa tapaamaan asiantuntijoitamme osastolle 5c35! Lue lisää 29.04.2014

Sähköpostimarkkinoijan Checklist

Uutiskirjeet kannattaa linkittää myös kolmannen osapuolen seurantapalveluihin, jolloin uutiskirjettä klikkaavien käyttäytymistä voidaan seurata pidemmälle ja nähdä...

Uudet teknologiat avaavat markkinoinnin ja viestinnän ammattilaisille mielenkiintoisen pelikentän ja lähes rajattomat mahdollisuudet kehittää markkinointiviestintää eteenpäin. Jotta viestinnän tehokeinot voidaan rakentaa kestävälle pohjalle, tulee perustyön olla hyvin tehty. Lue lisää 24.04.2014

7 vinkkiä uutiskirjetilaajien profilointiin

Uutiskirjetilaajan profiili on joukko ominaisuuksia, joiden perusteella voit segmentoida ja kohdentaa viestintääsi tarkemmin.

Tilaajaprofiileja hyödyntämällä opit tuntemaan uutiskirjelukijasi, kohdennat sisältösi tarkemmin ja teet parempaa tulosta. Lue lisää 21.03.2014

Case Celia: perinteisestä uutiskirjeestä kohdennettuun viestintään

Katso kuva Celian viestintäasiantuntija Johanna Koskela esiintyi helmikuussa Koodiviidakon järjestämässä Digimarkkinoinnin aamiaistilaisuudessa.

Valtion erikoiskirjasto Celia on hyvä esimerkki toimijasta, joka on lähtenyt rohkeasti hyödyntämään markkinoinnin automaatioita uutiskirjeviestinnässään. Lue lisää 20.02.2014

Digitaalinen markkinointi nyt

Markkinoinnin automaatioissa tähdätään asiakaslähtöisyyteen. Valtavien täysremonttien sijaan liikkeelle voidaan lähteä pienemmistä kokonaisuuksista – ketterästi...

Näin vuoden alkumetreillä on hyvä pysähtyä hetkeksi ja katsoa, miltä ympäröivä digimaailma näyttää juuri nyt. Avaamme artikkelissamme tämän hetken merkittävimmät digimarkkinoinnin muutosvoimat. Lue lisää 13.02.2014 2

Digitaalisen markkinoinnin aamu rantautui Helsinkiin

Katso kuvat Tulikivi Oyj:n markkinointipäällikkö Saskia Kerkkänen kertoi uutiskirjeen hyödyntämisestä tuotemarkkinoinnissa ja asiakasviestinnässä.

Viime syksynä startatun Digitaalisen markkinoinnin roadshown viidennessä tilaisuudessa käsiteltiin erityisesti sähköpostimarkkinoinnin yksilöllisempää suuntaa sekä markkinoinnin automaatioita osana viestintästrategiaa. Lue lisää 11.02.2014

6 keinoa sähköpostimarkkinoinnin rikastamiseen

Sähköpostimarkkinoinnin yhä jatkuvalle voittokululle on hyvin yksinkertainen syy: se toimii. Toimiakseen sen on kuitenkin oltava hyvin tehtyä.

Siinä missä muussakin markkinoinnissa, myös sähköpostimarkkinoinnissa voi helposti kangistua vanhoihin kaavoihin ja totuttuihin tapoihin tehdä asiat. Sen sijaan pitäisi pyrkiä uudistumaan, kokeilemaan, testataamaan ja toteuttamaan. Lue lisää 23.01.2014

Koodiviidakon digiviestinnän herkut vuodelta 2013

Katso kuvat Modulaarista Drag & Drop -viestipohjaa hyödynnettäessä uutiskirjepohja elää sisällöntuottajan tarpeiden mukaan.

Vuoden 2013 aikana kaikki Koodiviidakon tuotteet kokivat suuria mullistuksia uusien ja innovatiivisten ominaisuuksien muodossa. Listasimme menneen vuoden herkullisimmat uudistukset. Lue lisää 16.01.2014

Case MTL ry: uutiskirjeet tapahtumamarkkinoinnissa

Katso kuva Yhdistämällä uutiskirjeet ja tapahtumanhallintajärjestelmä saadaan luotua tehokas ja resursseja säästävä kokonaisuus tapahtumien organisointiin ja markkinointiin.

Markkinointiviestinnän toimistojen liiitto MTL ry otti Postiviidakko-uutiskirjepalvelun ja tapahtumanhallintatyökalu Eventillan käyttöönsä talvella 2012. Lue lisää 17.12.2013