Kaikki uutiset

Markkinointiviestinnän viikko inspiroi ja puhutti

Katso kuvat Markkinoinnin automaatio ja viestinnän tehostaminen yksilön huomioivilla keinoilla kiinnostaa yhä useampaa suomalaista yrityspäättäjää.

Markkinoinnin ja viestinnän ammattilaiset kokoontuivat 23.-24.9 Wanhaan Satamaan keskustelemaan ja inspiroitumaan markkinointiviestinnän uusista tuulista. Lue lisää 29.09.2014

Koodiviidakko Euroopan kärkeä

Katso kuva Kilpailun seuraavassa vaiheessa myös suuri yleisö pääsee äänestämään suosikkejaan.

Koodiviidakko Oy on päässyt jo toistamiseen kärkikahinoihin European Business Awards -kilpailussa. Customer Focus -kategoriassa menestyminen on edellyttänyt tuotteiden ja palvelujen asiakaskeskeisyyttä sekä korkeaa laatua. Lue lisää 08.09.2014

Tavataan Markkinointiviestinnän viikolla

Markkinointiviestinnän viikolla kuulet uusimmat tuulet markkinointiviestinnän ja liiketoiminnan yhteispelistä.

Koodiviidakko on jälleen mukana 23-24.9 järjestettävällä markkinointiviestinnän viikolla. Katso kabinettimme E124 mielenkiintoiset esitysaiheet! Lue lisää 28.08.2014

Sisältömarkkinointi jatkaa voittokulkuaan, markkinoinnin automaatiot tekevät tuloaan

Katso kuvat 80 % sähköpostimarkkinoijan uutiskirjeen lukijoista toivoo sisältömarkkinoinnin aiheita käsiteltävän myös jatkossa. Vastaajat saivat valita useamman vaihtoehdon.

Kysyimme Sähköpostimarkkinoijan uutiskirjeemme vastaanottajilta, mistä aiheesta he haluaisivat lukea tulevana syksynä. Tulokset paljastavat sisältömarkkinoinnin olevan toivotuin aihe, mutta myös markkinoinnin automaatiot kiinnostavat yhä useampaa lukijaa. Lue lisää 22.08.2014

Markkinoijana monikanavaisen viestinnän viidakossa

Data ei ole hirviö, vaan markkinoijan ystävä, jonka avulla voidaan panostaa toimiviin kanaviin ja tiputtaa pois toimimattomia.

Elämme monikanavaisen markkinoinnin viidakossa, jossa sisältöä kulutetaan ja tuotetaan paljon, yhtäaikaisesti ja useissa eri kanavissa. Mitä tämä tarkoittaa markkinoijan kannalta, ja mitä konkreettisia toimenpiteitä voimme tehdä saavuttaaksemme lukijan huomion? Lue lisää 22.05.2014 2

Uutiskirjeviestinnän ToDo-lista, jonka kultakalakin jaksaa lukea

Uutiskirjeviestinnän kehittämisessä suosittelemme aloittamaan helppokäyttöisestä työkalusta, sillä hyvä työkalu korreloi tutkitusti enemmän aikaa listan muille osille.

Uusimpien tutkimusten mukaan ihmisen kyky keskittyä yhteen asiaan häiriintymättä on pudonnut 8 sekuntiin, kun kultakalalla vastaava luku on 9 sekuntia. Kirjoitimme uutiskirjeviestinnän ToDo-listan, jonka kultakalakin jaksaa lukea. Lue lisää 21.05.2014

Koodiviidakko mukana ICTexpo Helsinki 2014 -messuilla

Tapahtumassa saat kattavan katsauksen alan tarjontaan ja trendeihin, löydät uusia ideoita ja innovaatioita sekä tapaat alan toimijoita ja vaikuttajia kasvokkain.

ICTexpo Helsinki 2014 järjestetään 7.-8. toukokuuta Messukeskuksessa. Koodiviidakko on mukana messuilla näytteilleasettajana, tervetuloa tapaamaan asiantuntijoitamme osastolle 5c35! Lue lisää 29.04.2014

Sähköpostimarkkinoijan Checklist

Uutiskirjeet kannattaa linkittää myös kolmannen osapuolen seurantapalveluihin, jolloin uutiskirjettä klikkaavien käyttäytymistä voidaan seurata pidemmälle ja nähdä...

Uudet teknologiat avaavat markkinoinnin ja viestinnän ammattilaisille mielenkiintoisen pelikentän ja lähes rajattomat mahdollisuudet kehittää markkinointiviestintää eteenpäin. Jotta viestinnän tehokeinot voidaan rakentaa kestävälle pohjalle, tulee perustyön olla hyvin tehty. Lue lisää 24.04.2014

7 vinkkiä uutiskirjetilaajien profilointiin

Uutiskirjetilaajan profiili on joukko ominaisuuksia, joiden perusteella voit segmentoida ja kohdentaa viestintääsi tarkemmin.

Tilaajaprofiileja hyödyntämällä opit tuntemaan uutiskirjelukijasi, kohdennat sisältösi tarkemmin ja teet parempaa tulosta. Lue lisää 21.03.2014

Case Celia: perinteisestä uutiskirjeestä kohdennettuun viestintään

Katso kuva Celian viestintäasiantuntija Johanna Koskela esiintyi helmikuussa Koodiviidakon järjestämässä Digimarkkinoinnin aamiaistilaisuudessa.

Valtion erikoiskirjasto Celia on hyvä esimerkki toimijasta, joka on lähtenyt rohkeasti hyödyntämään markkinoinnin automaatioita uutiskirjeviestinnässään. Lue lisää 20.02.2014