Kaikki uutiset

Koodiviidakko Oy jo viidettä kertaa Deloitte Technology Fast 50 Finland -listalla

Koodiviidakon sijoitus kasvulistalla viidettä vuotta peräkkäin kertoo pitkäjänteisestä työstä, jota teemme asiakkaidemme kanssa.

Koodiviidakko on sijoittunut jo viidettä kertaa peräkkäin Suomen nopeimmin kasvavien teknologiayritysten joukkoon. Lue lisää 28.11.2014

Digitaalisen markkinoinnin aamiaiskiertue sai odotettua jatkoa

Katso kuvat Tykkääjästä ostajaksi – markkinoinnin automaatiot ja SoMe oli yksi Digiaamujen kiinnostavista esitysaiheista.

Koodiviidakon suosittu digiaamu-roadshow käväisi tänä syksynä Helsingissä ja Turussa. Lue blogistamme tunnelmia tapahtumista sekä kävijöiden ajatuksia digimarkkinoinnista nyt ja huomenna. Lue lisää 13.11.2014

Koodiviidakosta Suomen suurin markkinointi- ja viestintäalan pilvipalveluyhtiö

Fuusion myötä Koodiviidakon Marketing Cloud -palvelun rinnalle lanseerataan viestintäalan kattavin pilvipalvelu PR Cloud.

Koodiviidakko on noussut Suomen suurimmaksi yritykseksi alallaan, kun Koodiviidakko Oy ja mediaseurantayritys News Engine Oy sekä tiedotuspalvelua tarjoava JSP Media Oy sulautuvat yhteen 1. marraskuuta 2014. Lue lisää 29.10.2014

Käytännön esimerkki onnistuneesta sähköpostiviestinnästä: Case Säästöpankki

Katso kuva Uutiskirjeen tilaajakantaa on kartutettu monikanavaisesti osallistamalla henkilökuntaa sekä hyödyntämällä verkkopalveluita ja sosiaalista mediaa.

Säästöpankin sähköiseen muotoon uudistetut asiakaskirjeet saivat loistavan vastaanoton lukijakunnassa. Avaamme casessamme onnistumiseen johtaneita syitä. Lue lisää 23.10.2014 2

Mitä tarkoittaa ketterä markkinoinnin automaatio?

Katso kuva Ketterän markkinoinnin automaation (Agile Marketing Automation) -lähestymistavassa automaation hyödyt tuodaan organisaatioon vaiheittain.

Markkinoinnin automaatio kiinnostaa yhä useampaa suomalaista yrityspäättäjää. Käsitteenä se on kuitenkin vielä suhteellisen vieras, ja vain harva ymmärtää mitä markkinoinnin automaatio tarkoittaa käytännön tasolla. Lue lisää 30.09.2014

Markkinointiviestinnän viikko inspiroi ja puhutti

Katso kuvat Markkinoinnin automaatio ja viestinnän tehostaminen yksilön huomioivilla keinoilla kiinnostaa yhä useampaa suomalaista yrityspäättäjää.

Markkinoinnin ja viestinnän ammattilaiset kokoontuivat 23.-24.9 Wanhaan Satamaan keskustelemaan ja inspiroitumaan markkinointiviestinnän uusista tuulista. Lue lisää 29.09.2014

Koodiviidakko Euroopan kärkeä

Katso kuva Kilpailun seuraavassa vaiheessa myös suuri yleisö pääsee äänestämään suosikkejaan.

Koodiviidakko Oy on päässyt jo toistamiseen kärkikahinoihin European Business Awards -kilpailussa. Customer Focus -kategoriassa menestyminen on edellyttänyt tuotteiden ja palvelujen asiakaskeskeisyyttä sekä korkeaa laatua. Lue lisää 08.09.2014

Tavataan Markkinointiviestinnän viikolla

Markkinointiviestinnän viikolla kuulet uusimmat tuulet markkinointiviestinnän ja liiketoiminnan yhteispelistä.

Koodiviidakko on jälleen mukana 23-24.9 järjestettävällä markkinointiviestinnän viikolla. Katso kabinettimme E124 mielenkiintoiset esitysaiheet! Lue lisää 28.08.2014

Sisältömarkkinointi jatkaa voittokulkuaan, markkinoinnin automaatiot tekevät tuloaan

Katso kuvat 80 % sähköpostimarkkinoijan uutiskirjeen lukijoista toivoo sisältömarkkinoinnin aiheita käsiteltävän myös jatkossa. Vastaajat saivat valita useamman vaihtoehdon.

Kysyimme Sähköpostimarkkinoijan uutiskirjeemme vastaanottajilta, mistä aiheesta he haluaisivat lukea tulevana syksynä. Tulokset paljastavat sisältömarkkinoinnin olevan toivotuin aihe, mutta myös markkinoinnin automaatiot kiinnostavat yhä useampaa lukijaa. Lue lisää 22.08.2014

Markkinoijana monikanavaisen viestinnän viidakossa

Data ei ole hirviö, vaan markkinoijan ystävä, jonka avulla voidaan panostaa toimiviin kanaviin ja tiputtaa pois toimimattomia.

Elämme monikanavaisen markkinoinnin viidakossa, jossa sisältöä kulutetaan ja tuotetaan paljon, yhtäaikaisesti ja useissa eri kanavissa. Mitä tämä tarkoittaa markkinoijan kannalta, ja mitä konkreettisia toimenpiteitä voimme tehdä saavuttaaksemme lukijan huomion? Lue lisää 22.05.2014 2