Kaikki uutiset

5 syytä viedä vuosikertomus verkkoon

Katso kuvat Verkkovuosikertomuksen vahvuus piilee rikastetussa sisällössä, vuorovaikutteisuudessa ja kustannustehokkuudessa.

Verkkosivulta ladattava PDF-muotoinen vuosikertomus on ollut kuvioissa jo pitkään, mutta erityisesti verkkoon suunniteltu, julkaisujärjestelmän päälle rakennettu toteutus tarjoaa huomattavasti paremman käyttö- ja lukukokemuksen. Kokosimme 5 tärkeintä syytä, miksi vuosikertomus tulisi viedä verkkoon. Lue lisää 20.06.2016

Spam traps ja 12 muuta asiaa, jotka jokaisen sähköpostimarkkinoijan tulee tietää sähköpostien läpimenosta

Sähköpostipalvelimien tarjoajat pitävät huolta siitä, ettei turha spam täytä postilaatikkojamme, mutta spam-filterit voivat suodattaa myös tavallisia uutiskirjeitä.

Sähköpostimarkkinoinnin olennaisimpia – ja samalla haastavimpia – osa-alueita on sähköpostien läpimenon varmistaminen. Miten markkinoinnin ja viestinnän tekijä voi vaikuttaa sähköpostien läpimenoon, ja mitä sähköpostimarkkinoinnin työkalujen tarjoajalta tulee vaatia? Tässä 12 kohtaa, joita seuraamalla pääset parhaisiin tuloksiin. Lue lisää 19.05.2016

Tutkimus: Kuinka linkkien sijainti vaikuttaa uutiskirjeen CTR:ään?

Vältä lukijan informaatioähky muotoilemalla sisällöt otsikkoa myöten selkeiksi ja ytimekkäiksi ja sijoita tärkeät linkit oikeaan kohtaan.

Voidaanko analytiikalla saada tietoa siitä, mihin lukijan huomio ohjautuu sähköpostimarkkinoinnissa? Mihin CTA tai Lue lisää -linkki tulisi sijoittaa ja kuinka se vaikuttaa uutiskirjeiden klikkimääriin eli CTR:ään? Näitä asioita miettivät apulaisprofessori Ashish Kumar Aalto-ylipiston kauppakorkeakoulusta ja markkinoinnin professori Jari Salo Oulun yliopiston kauppakorkeakoulusta. Lue lisää 17.05.2016 2

Ostoprosessi murroksessa - saatatko asiakkaasi perille ostajan polulla?

Yrityksesi markkinoinnin on toimittava navigaattorina, joka opastaa potentiaaliset asiakkaasi eri polkuja pitkin ostajiksi.

Helmikuussa avasimme blogissamme käsitettä omnichannel-markkinointi, jonka yksi tärkeimmistä osa-alueista on asiakkaan digitaalisen matkan kartoittaminen ja markkinointikanavien roolien määrittäminen. Tässä kuussa katsomme, miltä digitaalinen ostoprosessi näyttää. Lue lisää 21.04.2016 3

Ohjaatko sinäkin vielä etusivulle? - Näin luot hyvän laskeutumissivun

Katso kuvat Laskeutumissivu on erinomainen tehokeino esimerkiksi uutta tuotetta tai palvelua lanseeratessa.

Pitkään vain laajemmat markkinointikampanjat ovat ansainneet oman laskeutumissivunsa. Yhä useampi yritys on kuitenkin huomannut hyvien laskeutumissivujen merkityksen markkinoinnin tehokkuudelle. Lue lisää 23.02.2016

Mikä ihmeen omnichannel?

Omnichannel-markkinointi eroaa yksinkertaisimmillaan perinteisestä monikanava-ajattelusta siinä, että kaikki kanavat keskustelevat keskenään tehokkaammin.

Viimeisen vuoden aikana on markkinointimessujen käytävillä saattanut kävijän korviin kantautua termi omnichannel-markkinointi. Puhutaan saumattomista asiakaskokemuksista eri kanavissa ja uudenlaisesta tavasta ajatella markkinointia. Mikä on muuttunut vai onko mikään? Lue lisää 17.02.2016

Koodiviidakko Oy:n uusi mediaseurantapalvelu haastaa kansainväliset kilpailijat

ViidakkoMonitorin ominaisuudet tekevät siitä yhden alan kehittyneimmistä mediaseurantapalveluista.

Koodiviidakko on lanseerannut vuoden alusta uuden mediaseurantapalvelun. Journalistisen ja sosiaalisen median seurannan yhdistävä ViidakkoMonitor -palvelu haastaa alan kansainväliset kilpailijat sekä mediakattavuudellaan että innovatiivisuudellaan. Lue lisää 28.01.2016

Vuoden 2016 must-have markkinointiteknologiat

Mitä markkinointiteknologioita jokaisen yrityksen tulisi hyödyntää vuonna 2016?

Vuosi sitten Harvard Business Review listasi seitsemän markkinoinnin teknologiaa, joita jokaisen yrityksen tulisi käyttää. Katsoimme, miltä tilanne näyttää vuosi myöhemmin – ja lisäsimme yhden oman. Lue lisää 14.01.2016

Tuntemattomat verkkosivukävijät, markkinoinnin & myynnin ongelma vai mahdollisuus?

Tuntemattomat verkkosivukävijät, jotka eivät jätä yhteystietoja, ovat äärimmäisen tärkeä linkki digimarkkinoinnin kokonaisuudessa.

Leadfeederin Head of Partnerships Jaakko Paalanen vierasbloggaa tuntemattomien verkkosivukävijöiden potentiaalista sekä myynnin ja markkinoinnin yhteistyöstä. Lue lisää 11.01.2016

Sähköpostimarkkinoinnin kohderyhmät: kuka ansaitsee huomiosi?

Sähköpostimarkkinoinnilla tehostat henkilötason viestintää ja voit seurata tarkasti kohderyhmäsi reaktioita uutiskirjeiden raporteista.

Alkava vuosi on hyvä hetki suunnitella yrityksen markkinointitoimia ja toteuttaa uutta. Uutiskirje on jo useille yrityksille tuttua kauraa, mutta onko viestinnässä huomioitu eri sidosryhmät? Lue lisää 18.12.2015