Kaikki uutiset

Case: Call-to-action -nappi kymmenkertaisti markkinointikirjeen klikkausprosentin

Call-to-Action -napilla tarkoitetaan painiketta, jonka tarkoituksena on saada lukija klikkaamaan sitä. Painike suunnitellaan usein siten, että se erottuu selvästi muusta...

Sähköisen markkinointikirjeen teho ja toimivuus voi olla kiinni yllättävän pienistä asioista. On pidettävä mielessä, mikä on kirjeen lukijalle tärkeää. Usein kirjeen klikkaaminen vaatii selkeän, visuaalisen kannusteen ja houkuttimen. Lue lisää 08.05.2012

Koodiviidakko mukana ICTExpo 2012 -tapahtumassa Helsingin Messukeskuksessa 18.-19. huhtikuuta

Internet Expo & Digital Marketing -ammattitapahtuma on tärkein kohtaamispaikka sinulle, joka haluat tietää tulevaisuuden ratkaisuista digitaalisen kommunikoinnin ja...

Tule kuulemaan digimarkkinoinnin uusimmista virtauksista ja tapaamaan Viidakon asiantuntijoita Lue lisää 12.04.2012

Tuo kohderyhmäsi oikean sisällön äärelle – toteuta laskeutumissivut osana sähköistä viestintää

Katso kuva Kokosimme 5 vinkkiä landing sivujen hyödyntämiseen

Landing sivut ovat olennainen osa sähköistä markkinointia ja sen jatkumoa. Hyvä uutiskirje on toki tärkeää – se ei kuitenkaan yksin riitä. Yhtä tärkeää on miettiä, mihin uutiskirjeellä pyritään ja mihin lukija kirjeestä päätyy. Lue lisää 10.04.2012

Postiviidakko integroituu Microsoft Dynamics CRM:ään CSI emma -lisäarvopalvelun avulla

Törmäämme Koodiviidakossa yhä useammin asiakkaiden tarpeeseen yhdistää CRM-järjestelmä ja sähköpostimarkkinointi kokonaisuudeksi, jossa kohderyhmät, kampanjat ja niiden...

Uusi integraatio yhdistää CRM-asiakkuudenhallinnan sähköpostimarkkinointiin. Lue lisää 05.03.2012

Case: Uutiskirje kymmenkertaisti sivuston kävijämäärät

Trendi on sama joka kuukausi – uutiskirjeen avulla saadaan sivustolle selvä kävijäpiikki kirjeen lähetyspäivänä.

Uutiskirjeissä sisältö on todella tärkeää – yhtä tärkeää on kuitenkin se, mihin uutiskirjeestä ohjataan. Uutiskirje on todella hyvä ja tehokas tapa tuoda kävijöitä sivustolle, kuten casemme hyvin ilmentää. Lue lisää 06.02.2012

5 vinkkiä toimivaan uutiskirjeeseen

Katso kuva Sopiva määrä optimoituja ja näyttäviä kuvia tekee viestistäsi huomattavasti houkuttelevamman ja vetoavan – erityisesti, jos kuvat avautuvat suoraan vastaanottajilla

Sähköpostimarkkinoinnissa kirjeiden sisältö kannattaa aina kohdentaa vastaanottajilleen sopivaksi. Toimivaan uutiskirjeeseen ei siten ole yhtä oikeaa vastausta tai varmuudella toimivaa reseptiä. Auttaa kuitenkin, kun tietyt perusasiat kirjeessä on huolella tehty. Kokosimme muutamia hyväksi havaittuja vinkkejä toimivaan uutiskirjeeseen. Lue lisää 09.01.2012

Yhä useampi lukee sähköpostinsa mobiilisti

Katso kuva Tämänhetkiset tilastot käytetyimmistä sähköpostiohjelmista Suomessa sisältävät useita mielenkiintoisia ja huomionarvoisia seikkoja.

Postiviidakon entistä kattavampi raportointi kertoo, millä sähköpostiohjelmilla viestit luetaan. Lue lisää 09.11.2011

WebCRM: Suosittu CRM ohjelmisto integroituu Postiviidakkoon

Integraatio korostaa molempien järjestelmien vahvuuksia ja tuo niiden yhteiset hyödyt käyttäjien ulottuville.

Integraation myötä asiakasjärjestelmään kerätty tieto voidaan hyödyntää tehokkaasti sähköpostimarkkinoinnissa Lue lisää 27.10.2011

Kohdentaminen – päivän sana sähköpostimarkkinoinnissa

Katso kuvat Ensimmäisen jakelun klikkaussuhde eli CTR oli 0,37 %, ja jakelu poiki lopulta 2 kauppaa Eventillalle.

Case- yrityksemme Eventilla koki konkreettisesti, miten sähköpostimarkkinoinnin kohdentaminen näkyy tuloksissa. Sisällöltään vastaanottajille kohdennetun viestin klikkaussuhde verrattuna kohdentamattomaan oli huima. Lue lisää 14.10.2011

Koodiviidakko mukana Markkinointiviestinnän viikolla!

Katso kuva Tule tapaamaan meitä osastollemme, jossa voit tutustua tuotteisiimme ja toteuttamiimme projekteihin.

Koodiviidakko Oy on näkyvästi mukana Markkinointiviestinnän viikon ammattilaispäivillä Helsingin Wanhassa Satamassa 28–29. syyskuuta. Lue lisää 16.09.2011