Kaikki uutiset

Koodiviidakon kabinettiesitykset suuressa suosiossa Markkinointiviestinnän viikolla

Katso kuva Koodiviidakon messuosastolla kävi kova kuhina, ja vain 20 istumapaikkaa sisältänyt kabinettimme pursusi yli äyräiden.

Digitaalisen viestinnän aiheet herättivät paljon kiinnostusta messuvierailijoiden keskuudessa – voit tilata esitysten materiaalit jälkikäteen itsellesi Lue lisää 01.10.2012

Koodiviidakko mukana Markkinointiviestinnän viikolla

Koodiviidakko on tapahtumassa omalla osastolla kahden päivän ajan – tämän lisäksi järjestämme kabinetissa E105 ajankohtaista ohjelmaa digitaaliseen viestintään...

Ilmoittaudu mukaan Markkinointiviestinnän viikolle, tapaa Viidakon väki ja kuule alan uusimmat jutut! Lue lisää 12.09.2012

Case: Postiviidakon uusi Drag & Drop -editori käytössä

Katso kuva Liikuteltavat modulit mahdollistavat paitsi visuaalisesti erittäin selkeän, myös informatiivisen lopputuloksen, omaa ennalta määriteltyä ilmettämme rikkomatta.

Urheilu- ja ulkoiluvaatetukseen sekä retkeilyvarusteisiin erikoistunut Halti hyödyntää Postiviidakkoa urheiluvaatebrandinsä markkinoinnissa. Lue lisää 10.09.2012

Koodiviidakko kamppailee kansallisesta mestaruudesta European Business Awards 2012/13 -kilpailussa. Julkinen äänestys on avattu!

Katso kuva Koodiviidakko on ehdolla Customer Focus -kategoriassa, jossa menestyminen on edellyttänyt tuotteiden ja palvelujen asiakaskeskeisyyttä sekä korkeaa laatua.

Muiden Suomen finalistien tapaan Koodiviidakon video on nähtävissä European Business Awardsin nettisivuilla. Äänestysaikaa on vain 17. lokakuuta saakka. Lue lisää 06.09.2012

Case: Markkinointi-instituutti tehostaa viestintää laskeutumissivujen avulla

Katso kuva Laskeutumissivua ja uutiskirjettä voidaan muokata käyttäjien toimintaa mittaavan analytiikan perusteella. Näin varmistetaan, että tärkeimmät viestit näkyvät lukijoille...

Hyvin toteutetun uutiskirjeen ja optimoitujen laskeutumissivujen yhdistelmästä syntyy hiottu ja mitattavissa oleva viestintäkokonaisuus. Lue lisää 13.08.2012

Hyödyllistä lukemista kesälaiturille – sähköpostimarkkinoinnin opas uudistui

Koodiviidakko julkaisi kolmisen vuotta sitten sähköpostimarkkinoinnin oppaan, joka on houkutellut kattavan lukijakunnan – edellistä versiota oppaastamme on ladattu lähes...

Uuden oppaan voit ladata perinteisen pdf:n sijaan myös suoraan iPadillesi iBookstoresta Lue lisää 28.06.2012

Case: Call-to-action -nappi kymmenkertaisti markkinointikirjeen klikkausprosentin

Call-to-Action -napilla tarkoitetaan painiketta, jonka tarkoituksena on saada lukija klikkaamaan sitä. Painike suunnitellaan usein siten, että se erottuu selvästi muusta...

Sähköisen markkinointikirjeen teho ja toimivuus voi olla kiinni yllättävän pienistä asioista. On pidettävä mielessä, mikä on kirjeen lukijalle tärkeää. Usein kirjeen klikkaaminen vaatii selkeän, visuaalisen kannusteen ja houkuttimen. Lue lisää 08.05.2012

Koodiviidakko mukana ICTExpo 2012 -tapahtumassa Helsingin Messukeskuksessa 18.-19. huhtikuuta

Internet Expo & Digital Marketing -ammattitapahtuma on tärkein kohtaamispaikka sinulle, joka haluat tietää tulevaisuuden ratkaisuista digitaalisen kommunikoinnin ja...

Tule kuulemaan digimarkkinoinnin uusimmista virtauksista ja tapaamaan Viidakon asiantuntijoita Lue lisää 12.04.2012

Tuo kohderyhmäsi oikean sisällön äärelle – toteuta laskeutumissivut osana sähköistä viestintää

Katso kuva Kokosimme 5 vinkkiä landing sivujen hyödyntämiseen

Landing sivut ovat olennainen osa sähköistä markkinointia ja sen jatkumoa. Hyvä uutiskirje on toki tärkeää – se ei kuitenkaan yksin riitä. Yhtä tärkeää on miettiä, mihin uutiskirjeellä pyritään ja mihin lukija kirjeestä päätyy. Lue lisää 10.04.2012

Postiviidakko integroituu Microsoft Dynamics CRM:ään CSI emma -lisäarvopalvelun avulla

Törmäämme Koodiviidakossa yhä useammin asiakkaiden tarpeeseen yhdistää CRM-järjestelmä ja sähköpostimarkkinointi kokonaisuudeksi, jossa kohderyhmät, kampanjat ja niiden...

Uusi integraatio yhdistää CRM-asiakkuudenhallinnan sähköpostimarkkinointiin. Lue lisää 05.03.2012