Case Businesslike

1. Esittely

1. Esittely Marju Vuorensalmi Sähköinen uutiskirje tuntui luontevalta ja modernilta askeleelta kiireisten HR-ihmisten arkeen. Marju Vuorensalmi Johtava konsultti/partneri, Businesslike Oy

Businesslike Oy on positiivisesti ryhdikäs ja jämäkästi mutkaton auktorisoitu rekrytointiin ja henkilöstövuokraukseen erikoistunut ammattilainen. Yritys toimii pk-seudulla ja on erikoistunut toimistopuolen rekrytointeihin assistentti- ja asiantuntijatehtävistä aina johtotasolle saakka.

Businesslike on toteuttanut pitkään asiakkailleen suunnattua printti-asiakaslehteä. Lehden digitalisointi nousi ensimmäisiä kertoja puheeksi jo 2000-luvulla, kunnes sähköinen uutiskirje otettiin käyttöön vuonna 2013.

2. Haasteet ja lähtökohdat

2. Haasteet ja lähtökohdat Pia Hakola Printtiin nähden uutiskirjeiden suurimpia hyötyjä ovat seurattavuus ja kustannustehokkuus. Off- ja online markkinointimuodot voivat toki myös tukea toisiaan. Pia Hakola Account Director, Koodiviidakko Oy

Painetun asiakaslehden digitalisointiin oli useita syitä. Printin työstäminen ja lähettäminen koettiin työlääksi ja sen tekoon kului suhteettoman paljon aikaa. Myös printin suuret kustannukset sekä seurannan puuttuminen sysäsivät uudistusta eteenpäin.

Sähköisen uutiskirjeen tavoitteena oli tuottaa sisältöä, joka kiinnostaa aidosti lukijoita. Uudistuksessa kiinnitettiin siten erityistä huomiota asiakaslähtöisyyteen: haluttiin tarjota laadukasta ja mielenkiintoista sisältöä, ei spämmätä ketään sisällöttömillä kirjeillä.

3. Toteutus

Elina Salo Postiviidakossa ehdottomana plussana on sen helppokäyttöisyys. Kirjeen tekeminen onnistuu nopeasti ja vaivattomasti. Elina Salo Rekrytointikonsultti, Businesslike Oy

Kartoitettuaan uutiskirjetyökaluja Businesslike päätyi valitsemaan Postiviidakon. Postiviidakkoon päädyttiin muun muassa sen helppokäyttöisyyden, seurantaominaisuuksien ja suoraan latautuvien kuvien ansiosta.

Postiviidakon käytössä erityisen hyväksi on koettu sen helppokäyttöisyys. Uutiskirjeet saadaan nyt nopeasti tehtyä ja lähetettyä halutuille kohderyhmille. Seuranta-työkalun avulla katsotaan aktiivisesti, mitkä jutut ovat kiinnostaneet ja missä olisi parannettavaa. Näin viestintää kehitetään jatkuvasti yhä asiakaslähtöisempään suuntaan.

4. Lopputulos

4. Lopputulos Marju Vuorensalmi Uutiskirjeiden vaikuttavuutta on nyt helppo seurata, mikä auttaa meitä nostamaan esille asiakkaitamme kiinnostavia aiheita ja näkökulmia. Uutiskirje on myös kustannuksiltaan kohtuullinen ja ajan hengen mukainen. Marju Vuorensalmi Johtava konsultti/partneri, Businesslike Oy

Nyt Businesslike lähettää säännöllisesti uutiskirjeitä, joissa käsitellään kiinnostavia ja ajankohtaisia aiheita rekrytoinnista työelämään. Pyrkimyksenä on nostaa esiin ­asiakkaita kiinnostavia juttuja ja näkökulmia, joista on hyötyä ja iloa.

  • Postiviidakon käyttäjälähtöisen työkalun avulla yritys pystyy kohdistamaan resurssinsa tehokkaammin – sekä aikaa että rahaa säästyy.
  • Monipuolisten raporttien ansiosta viestintää pystytään kehittämään asiakaslähtöisemmäksi.

Asiakkaiden suusta

Käytämme Postiviidakkoa jäsenviestintään sekä erilaisten tapahtumien markkinointiin. Koodiviidakkolaisille asiakas on aidosti tärkeä, mikä näkyy ystävällisenä, nopeana ja asiantuntevana palveluna. Reaaliaikainen chat-tuki on ollut korvaamaton apu kiireellisissä tilanteissa. Suosittelen Postiviidakkoa lämpimästi muillekin!
Stiina Laaksonen Tiedottaja, Markkinointiviestinnän Toimistojen Liitto MTL ry
Postiviidakon tuki-chatti toimii kun rasvattu, vastausta ei ikinä tarvitse odottaa ja akuuttiin ongelmaan saa ratkaisun heti. Tämänkaltaisen reaaliaikaisen tukipalvelun tarjoaminen asiakkaille on nykypäivää! Postiviidakon moitteettomasti toimivan tukipalvelun kanssa asioinnin jälkeen on vaikeaa enää tyytyä odottelemaan sähköpostivastauksia seuraavana päivänä tai jonottelemaan puhelimessa.
Anna Mäkelä Viestintäpäällikkö, IAB Finland ry

Kiinnostuitko? Ota meihin yhteyttä ja kysy lisää!

Ota meihin rohkeasti yhteyttä, pyydä demo ja tutustu Postiviidakkoon tarkemmin.

Parhaan käsityksen Postiviidakon käyttöliittymästä ja ominaisuuksista saat näkemällä ja kokeilemalla sitä itse. Vinkkaamalla meille kiinnostuksesi saat ilmaisen esittelyn Postiviidakosta – paikan päällä omalla toimistollasi tai vaikka online-yhteydessä. Takaamme, että nähtyäsi Postiviidakon et tule pettymään! 

Kokeile ilmaiseksi Ota yhteyttä

Haluan kehittää viestintääni

Sähköposti:
Yritys: