Case Avis

1. Esittely

1. Esittely Max Lindholm Kokemuksestani voin sanoa, että olen erittäin tyytyväinen Postiviidakkoon. Se on helppo, nopea ja etenkin selkeä työkalu. Max Lindholm Sales & Marketing Advisor, Avis

Avis on maailmanlaajuinen autovuokrausketju, joka palvelee yli 160 eri maassa ja yli 5000 vuokrauspisteessä. Avisin "We Try Harder" kuuluu maailman viiden tunnetuimman sloganin joukkooon. "WeTryHarder" ei ole vain slogan, vaan se on Avisin palvelulupaus ja koko toiminnan perusta.

2. Tavoitteet ja haasteet

Ville Lehtoniemi Panostamme Koodiviidakolla jatkuvasti viestien läpimenoon. Tämä työ vaatii sekä aktiivista tietoturva-asioiden seuraamista että jatkuvaa tuotekehitystä. Ville Lehtoniemi Account Director, Koodiviidakko Oy

Avisilla on laaja asiakaskunta, jota yritys halusi lähestyä sähköisillä uutiskirjeillä. Kirjeiden tavoitteena oli rakentaa suhteita sekä ylläpitää säännöllistä yhteyttä asiakkaiden ja prospektien kanssa. Uutiskirjeiden lähettämistä haluttiin helpottaa niin, ettei viestien laatimiseen tarvitsisi käyttää paljoa aikaa ja henkilöstöresursseja. Näin ollen yksi hankinnan tärkeimmistä seikoista oli uuden työkalun käyttäjäystävällisyys. Olennaisena pidettiin myös työkalun luotettavuutta laajojen kohderyhmien tavoittamisessa.

3. Toteutus

3. Toteutus Max Lindholm Postiviidakko on vastannut odotuksiamme mainiosti. Kaikki mitä olemme halunneet tehdä on myös onnistunut. Max Lindholm Sales & Marketing Advisor, Avis

Koodiviidakon Postiviidakko-työkalu vakuutti Avisin käyttäjäystävällisyydellään. Drag & Drop -editorin avulla on kätevä muokkailla uutiskirjeiden sisältöä ja rakennetta kunkin kirjeen tarpeita vastaavaksi. Hetivalmiin kirjepohjan ansiosta tarvitsee vain lisätä sisältö ja lähettää kirje.

Myös tilaajakannan hallinnoinnin on koettu helpottuneen Postiviidakon käyttöönoton myötä. Erityisesti messut ovat osoittautuneet loistavaksi keinoksi kerätä uusia tilaajia uutiskirjeelle. Messupäivän jälkeen uudet yhteystiedot viedään Postiviidakkoon Excel-tiedostona ja hyödynnetään jälkimarkkinointitoimenpiteissä.

4. Lopputulos

4. Lopputulos Ville Lehtoniemi Sähköpostimarkkinointi on tehokas tapa liidien generointiin. Se myös kaventaa myynti- ja markkinointitoimintojen kuilua tuomalla ne lähemmäs toisiaan. Ville Lehtoniemi Account Director, Koodiviidakko Oy

Kuten Avisilla toivottiin, uutiskirjeiden koostaminen ja lähettäminen vie nyt huomattavasti vähemmän aikaa kuin ennen. Postiviidakon avulla kohderyhmät tavoitetaan tehokkaasti sekä tyylillä. Uutiskirjeistä on saatu suoraan myös uusia asiakaskontakteja.

  • Sähköpostimarkkinointikampanjat ovat johtaneet yhteydenottoihin
  • Käyttäjäystävällinen työkalu säästää yrityksen aikaa ja resursseja

Asiakkaiden suusta

Ehdottomasti parhaat tulokset ovat syntyneet tarkasti kohdennetuista uutiskirjeistä, joissa kuluttajia on pystytty puhuttelemaan juuri heitä kiinnostavalla, eksklusiivisella sisällöllä. Erityisen tyytyväisiä olemme siihen, että Postiviidakko on kehittyvä järjestelmä joka tuo uusia tuoteinnovaatioita ulottuvillemme.
Aki Kaukola Brand Manager, Mazda, Inchcape Motors Finland
Käytämme Postiviidakkoa jäsenviestintään sekä erilaisten tapahtumien markkinointiin. Koodiviidakkolaisille asiakas on aidosti tärkeä, mikä näkyy ystävällisenä, nopeana ja asiantuntevana palveluna. Reaaliaikainen chat-tuki on ollut korvaamaton apu kiireellisissä tilanteissa. Suosittelen Postiviidakkoa lämpimästi muillekin!
Stiina Laaksonen Tiedottaja, Markkinointiviestinnän Toimistojen Liitto MTL ry

Kiinnostuitko? Ota meihin yhteyttä ja kysy lisää!

Ota meihin rohkeasti yhteyttä, pyydä demo ja tutustu Postiviidakkoon tarkemmin.

Parhaan käsityksen Postiviidakon käyttöliittymästä ja ominaisuuksista saat näkemällä ja kokeilemalla sitä itse. Vinkkaamalla meille kiinnostuksesi saat ilmaisen esittelyn Postiviidakosta – paikan päällä omalla toimistollasi tai vaikka online-yhteydessä. Takaamme, että nähtyäsi Postiviidakon et tule pettymään! 

Kokeile ilmaiseksi Ota yhteyttä

Haluan kehittää viestintääni

Sähköposti:
Yritys: