Sähköpostimarkkinointi

Sähköpostimarkkinointi on tehokkain digitaalisen markkinoinnin keino

Sähköpostimarkkinointi on tehokkain digitaalisen markkinoinnin keino Kauri Tervashonka Sähköpostimarkkinointi on olennainen osa verkkokauppojen toimintaa. Se mahdollistaa tarjonnan kohdentamisen yksilöllisesti ja kasvattaa kaupan kävijävirtaa. Kauri Tervashonka Sähköisen kaupankäynnin asiantuntija, Koodiviidakko Oy

Sähköpostimarkkinointi on tehokkainta, kun kampanjat ovat tarkasti kohdennettuja ja sisältö vastaanottajaansa kiinnostavaa. Myös visuaalinen puoli on tärkeässä roolissa, sillä kuva todella "kertoo enemmän kuin tuhat sanaa" ja vaikuttaa markkinointitehoon huomattavasti. Postiviidakolla toteutetuissa lähetyksissä kirjeen kuvat avautuvat suoraan vastaanottajan sähköpostissa eikä niitä tarvitse erikseen klikata auki. Työkalullamme toteutetut kirjeet ovat myös teknisesti toimivia, kooltaan optimoituja sekä mobiiliystävällisiä. Postiviidakko antaa parhaat mahdolliset lähtökohdat onnistuneen markkinoinnin ja kiinnostavan sisällön toteutukselle.

Tilaa ilmaiset testitunnukset

Kohdennettua ja mitattavaa sähköpostimarkkinointia

Kohdennettua ja mitattavaa sähköpostimarkkinointia

Kohdennettu sähköpostimarkkinointi on omiaan myynnin tehostamiseen esimerkiksi verkkokaupassa. Postiviidakon modulaarisen Drag & Drop -editorin avulla voidaan rakentaa ketterästi esimerkiksi brändi- tai tuotekohtaiset kirjepohjat, joita on helppo muokata eri lähetyksiin ja viesteihin sopivaksi. Lähetyksistä saatavien raporttien avulla saadaan selville myynnille arvokasta tietoa sekä suuntaa viestinnän ja sisällön kehitykselle. Postiviidakolla toteutat myös markkinoinnin automaatioita hyödyntävät viestiketjut, kuten ostoskorimuistutukset tai asiakkuudenhoito-ohjelmat.

Pyydä demo Ota yhteyttä

Katso kuvia sähköpostimarkkinoinnin toteutuksista

Sähköpostimarkkinointi Case

Sähköpostimarkkinointi Case Silja Karesto Konkreettisesti tuloksen on huomannut myymälöissä, kun asiakkaat ovat saapuneet kysymään tietyistä tuotteista selvästi kirjeen innoittamana. Silja Karesto Mr. Big

Mr. Big - isojen ja pitkien miesten vaateliike lähti uudistamaan digimarkkinoinnin ratkaisujaan etsimällä uuden kumppanin sähköiseen kaupankäyntiin ja markkinointiin. Sähköpostimarkkinoinnilla lähdettiin hakemaan ennen kaikkea verkkokaupan asiakkaiden sitouttamista sekä lisämyyntiä kampanjoiden ja tarjousten keinoin.

Lue case Sähköpostimarkkinoinnista

Asiakkaiden suusta

Postiviidakon tuki-chatti toimii kun rasvattu, vastausta ei ikinä tarvitse odottaa ja akuuttiin ongelmaan saa ratkaisun heti. Tämänkaltaisen reaaliaikaisen tukipalvelun tarjoaminen asiakkaille on nykypäivää! Postiviidakon moitteettomasti toimivan tukipalvelun kanssa asioinnin jälkeen on vaikeaa enää tyytyä odottelemaan sähköpostivastauksia seuraavana päivänä tai jonottelemaan puhelimessa.
Anna Mäkelä Viestintäpäällikkö, IAB Finland ry
Ehdottomasti parhaat tulokset ovat syntyneet tarkasti kohdennetuista uutiskirjeistä, joissa kuluttajia on pystytty puhuttelemaan juuri heitä kiinnostavalla, eksklusiivisella sisällöllä. Erityisen tyytyväisiä olemme siihen, että Postiviidakko on kehittyvä järjestelmä joka tuo uusia tuoteinnovaatioita ulottuvillemme.
Aki Kaukola Brand Manager, Mazda, Inchcape Motors Finland

Kiinnostuitko? Ota meihin yhteyttä ja kysy lisää!

Ota meihin rohkeasti yhteyttä, pyydä demo ja tutustu Postiviidakkoon tarkemmin.

Parhaan käsityksen Postiviidakon käyttöliittymästä ja ominaisuuksista saat näkemällä ja kokeilemalla sitä itse. Vinkkaamalla meille kiinnostuksesi saat ilmaisen esittelyn Postiviidakosta – paikan päällä omalla toimistollasi tai vaikka online-yhteydessä. Takaamme, että nähtyäsi Postiviidakon et tule pettymään! 

Kokeile ilmaiseksi Ota yhteyttä

Haluan kehittää viestintääni

Sähköposti:
Yritys: