Käyttökohteet

Uutiskirje ja Newsletter

Uutiskirje ja Newsletter Katri Siivola On oikeastaan aika vaikea keksiä yritystä tai toimialaa, johon uutiskirje ei sopisi. Sitouttaminen ja viestintä on tärkeää alasta riippumatta. Katri Siivola Account Manager, Koodiviidakko Oy

Newsletter eli sähköinen uutiskirje on henkilökohtainen ja kustannustehokas tapa kertoa yrityksen toiminnasta. Uutiskirje soveltuu sekä yritysten väliseen viestintään että kuluttajaviestintään – alasta riippumatta jokaisella yrityksellä ja yhteisöllä on jotain kerrottavaa itsestään. Postiviidakon helppokäyttöisellä editorilla saat viestisi nopeasti ja luotettavasti matkaan. Lähetyksen jälkeen voit tulkita viestiesi tehoa kattavan raportointidatan avulla. 

Lue lisää

Sähköpostimarkkinointi

Sähköpostimarkkinointi Jussi Kuparinen Sähköpostimarkkinointi antaa paljon tärkeää dataa myyntivetoisille organisaatioille. Tutkimusten mukaan sen ROI on yksi parhaista digiviestinnän keinoista. Jussi Kuparinen Key Account Manager, Koodiviidakko Oy

Tutkimusten mukaan sähköpostimarkkinoinnin ROI on paras kaikista online-markkinointikeinoista. Sähköposti kanavana on henkilökohtainen, visuaalisesti näyttävä ja monipuolinen. Oikein tehtynä sen avulla voidaan saavuttaa merkittäviä tuloksia ja puhutella vastaanottajia heitä kiinnostavalla sisällöllä. Hyvin tehty sisältömarkkinointi tarvitsee aina tuekseen toimivan alustan sisällön jakamiseen.

Lue lisää

Mobiilimarkkinointi

Mobiilimarkkinointi Ville Lehtoniemi Mobiilioptimoitu uutiskirje antaa viestijästä ammattimaisen kuvan ja osoittaa kiinnostusta lukijan kokemusta kohtaan. Itse toivoisin saavani enemmän mobiiliystävällisiä kirjeitä. Ville Lehtoniemi Key Account Manager, Koodiviidakko Oy

Postiviidakko tarjoaa skaalautuvan alustan eri mobiilimarkkinoinnin keinoihin. Sen avulla voit toteuttaa sekä tekstiviestikampanjat että mobiiliin skaalautuvat responsiiviset uutiskirjeet. Sekä yrityspäättäjät että kuluttajat avaavat nykyään enenevissä määrin sähköpostinsa mobiililaitteella. Onnistunut viestintä vaatii  tuekseen mobiiliystävällisen alustan, joka näyttää sisällön optimaalisesti päätelaitteesta riippumatta.

Lue lisää

Viestintä

Viestintä Miikka Luomi Sähköinen uutiskirje skaalautuu hyvin erilaisiin viestinnän tarpeisiin. Usein sitä ajatellaan turhan kapeasti pelkästään markkinoinnin välineenä. Miikka Luomi Key Account Manager, Koodiviidakko Oy

Sähköinen uutiskirje on monipuolinen viestinnän väline. Se skaalautuu tavoitteiden mukaan asiakaskirjeeksi, jäsentiedotteeksi, sisäiseksi viestiksi, kriisiviestinnäksi tai esimerkiksi tapahtumakutsuksi. Perinteisempiin viestintäkanaviin verrattuna ammattimaisen sähköpostiviestinnän kiistaton etu on sen mitattavuus. Kattavan raportointidatan avulla päästään kiinni viestinnän tuloksiin ja voidaan kehittää sisältöä systemaattisesti eteenpäin.

Lue lisää

B2B-Markkinointi

B2B-Markkinointi Samuli Tursas Sähköpostimarkkinointi on edelleen varteenotettava B2B-Markkinoinnin väline. Teknologian avulla vastaanottajaa voidaan lähestyä oikeaan aikaan ja häntä kiinnostavalla sisällöllä. Samuli Tursas Toimitusjohtaja, Koodiviidakko Oy

Sähköpostimarkkinointi auttaa tunnistamaan potentiaalisimmat liidit ja ohjaamaan myyntiä oikeaan suuntaan B2B-kontekstissa. Lähetetyistä viesteistä saatava tarkka raportointidata on omiaan kertomaan, mikä osa potentiaalisista asiakkaista on kaikkein kiinnostunein tarjoamastasi. Postiviidakon avulla voidaan myös rakentaa automatisoituja viestiketjuja ja asiakkuudenhoito-ohjelmia, joiden avulla liidejä voidaan jalostaa kohti ostoikkunaa.

Lue lisää

B2C-Markkinointi

B2C-Markkinointi Kirsi Pöyhtäri On paljonkin yrityksiä, joilta vastaanottaisin mielelläni tarjouksia ja tuotteisiin liittyvää sisältöä. Jostain syystä läheskään kaikki yritykset eivät ole vielä tarttuneet digimarkkinoinnin mahdollisuuksiin. Kirsi Pöyhtäri Marketing Coordinator, Koodiviidakko Oy

Kuluttaja on sitoutuneempi brändiin, jonka se kokee tuntevansa henkilökohtaisesti. Sähköpostimarkkinointi on kustannustehokas, henkilökohtainen ja nopea kanava kuluttajien kontaktointiin. Pidemmälle vietynä sähköpostimarkkinointi mahdollistaa myös yksilötason viestinnän: uutiskirjeeseen voidaan nostaa verkkokaupassa selatut tuotteet tai osto- ja selaushistoriaan perustuvat vastaanottajaa kiinnostavat tuotteet. Olennaista on pystyä kertomaan, miksi viestintäsi on kuluttajalle tärkeää sekä tuottaa sisältöä, joka kiinnostaa.

Lue lisää

Asiakkaiden suusta

Postiviidakko on erinomainen työkalu suoramarkkinoinnin toteuttamiseen. Viestien laatiminen on helppoa selkeällä käyttöliittymällä ja ennen viestin lähettämistä ohjelma vielä tarkastaa viestiin mahdollisesti jääneet virheet. Postiviidakon avulla jatkomarkkinointi on helppoa, koska sillä näkee, ketkä vastaanottajista olivat avanneet viestini sekä myös ketkä olivat tulleet sivuillemme viestin saatuaan. Suosittelen vilpittömästi Postiviidakkoa kaikille suoramarkkinoijille.
Kari Jääskeläinen Espoo Enterprises Oy
Ehdottomasti parhaat tulokset ovat syntyneet tarkasti kohdennetuista uutiskirjeistä, joissa kuluttajia on pystytty puhuttelemaan juuri heitä kiinnostavalla, eksklusiivisella sisällöllä. Erityisen tyytyväisiä olemme siihen, että Postiviidakko on kehittyvä järjestelmä joka tuo uusia tuoteinnovaatioita ulottuvillemme.
Aki Kaukola Brand Manager, Mazda, Inchcape Motors Finland

Kiinnostuitko? Ota meihin yhteyttä ja kysy lisää!

Ota meihin rohkeasti yhteyttä, pyydä demo ja tutustu Postiviidakkoon tarkemmin.

Parhaan käsityksen Postiviidakon käyttöliittymästä ja ominaisuuksista saat näkemällä ja kokeilemalla sitä itse. Vinkkaamalla meille kiinnostuksesi saat ilmaisen esittelyn Postiviidakosta – paikan päällä omalla toimistollasi tai vaikka online-yhteydessä. Takaamme, että nähtyäsi Postiviidakon et tule pettymään! 

Kokeile ilmaiseksi Ota yhteyttä

Haluan kehittää viestintääni

Sähköposti:
Yritys: