B2C-Markkinointi

Kohdennettua B2C-Markkinointia digiviestinnän voimin

Kohdennettua B2C-Markkinointia digiviestinnän voimin Suvi Aalto Kohdennetut viestit syntyvät helposti ja nopeasti ja saamme kaikesta kattavat ja selkeät raportit – Postiviidakko on täyttänyt kaikki toiveemme. Suvi Aalto eCommerce Manager, Oy Nordic Moneta Ab

Kuluttajat saavat nykyään sähköpostiinsa määrällisesti paljon eri yritysten ja brändien lähettämiä uutisia, tarjouksia ja kanta-asiakaskirjeitä. Sähköpostivirta tuo markkinoijalle toisaalta haasteita, toisaalta hyvän mahdollisuuden erottua massasta toimivalla viestinnällä. Avainsanoja kuluttajaviestinnässä on erityisesti kohdentaminen, ajantasaiset rekisterit, erottuva ja yksilön huomioiva sisältö sekä markkinointikiellon kunnioittaminen. Vielä joitain vuosia sitten sähköpostilla lähetetyt tarjoukset nähtiin lähes yksinosaan epätoivottuna roskapostina, mutta tilanne on muuttunut ja muuttuu edelleen parempaan suuntaan. Tämän päivän teknologiaa hyödyntäen markkinoija pääsee paljon lähemmäs kuluttaja-yleisöään kuin perinteisin keinoin on ollut mahdollista.

Pyydä demo Postiviidakosta

Kuuntelemalla, kohdentamalla ja mittaamalla tuloksiin

Kuuntelemalla, kohdentamalla ja mittaamalla tuloksiin

Yksinkertaisimmillaankin hyvin toteutettu sähköpostimarkkinointi kasvattaa brändin tunnettavuutta ja sitouttaa kuluttajia tuotteisiin tai palveluihin. Vapaaehtoisuuteen perustuvan viestinnän vastaanottamisessa on kuitenkin aina hyvä pohtia, mitä lisäarvoa markkinointiisi sitoutuminen tuo vastaanottajille. Tarjoukset kantavat toki jo melko pitkälle, mutta kuluttajan mieltymysten ja yksilöllisten tarpeiden ymmärtäminen antaa jo etumatkan moniin muihin nähden. Kuluttajan ymmärtämiseksi taustalle ei välttämättä vaadita markkinoinnin automaatiojärjestelmiä. Voit aloittaa kysymällä vastaanottajiltasi viestintäsi sisältöön vaikuttavat taustatiedot ja mieltymykset sekä uutiskirjeen toivotun julkaisutiheyden. Digitaalinen markkinointi on sarja pieniä askelia, jossa parhaisiin tuloksiin päästään kuuntelemalla, mittaamalla ja rohkeasti toteuttamalla. Valitsemalla Postiviidakon viestinnän työkaluksi voit luottaa siihen, ettei alusta lakkaa kehittymästä ja seiso viestintäsi kehittymisen tiellä.

Pyydä demo Ota yhteyttä

Katso kuvia B2C-Markkinoinnin toteutuksista

B2C-Markkinointi Case

B2C-Markkinointi Case Aki Kaukola Ehdottomasti parhaat tulokset ovat syntyneet tarkasti kohdennetuista uutiskirjeistä, joissa kuluttajia on pystytty puhuttelemaan juuri heitä kiinnostavalla, eksklusiivisella sisällöllä. Aki Kaukola Brand Manager, Mazda, Inchcape Motors Finland

Mazdan uutiskirjeuudistuksen lähtökohtana oli tarve löytää Suomen ohella koko Baltian alueelle yhteinen ja helppo tapa viestiä halutuille kuluttajaryhmille. Sisällön jatkuvan kehittämisen avulla kirjeissä on päästy perinteisestä tarjousajattelusta yhä enemmän kohderyhmää puhuttelevaan ja kohdennettuun sisältöön.

Lue case B2C-Markkinoinnista

Asiakkaiden suusta

Ehdottomasti parhaat tulokset ovat syntyneet tarkasti kohdennetuista uutiskirjeistä, joissa kuluttajia on pystytty puhuttelemaan juuri heitä kiinnostavalla, eksklusiivisella sisällöllä. Erityisen tyytyväisiä olemme siihen, että Postiviidakko on kehittyvä järjestelmä joka tuo uusia tuoteinnovaatioita ulottuvillemme.
Aki Kaukola Brand Manager, Mazda, Inchcape Motors Finland
Raportointityökalujen avulla on helppoa seurata avaus- ja klikkausprosentteja sekä kohdentaa viestejä eri ryhmille. Postiviidakko on huomattavasti tehokkaampi ja miellyttävämpi järjestelmä kuin aiemmin käytössämme olleet työkalut
Heidi Wilkman Projektipäällikkö, Markkinointiviestinnän Toimistojen Liitto MTL ry

Kiinnostuitko? Ota meihin yhteyttä ja kysy lisää!

Ota meihin rohkeasti yhteyttä, pyydä demo ja tutustu Postiviidakkoon tarkemmin.

Parhaan käsityksen Postiviidakon käyttöliittymästä ja ominaisuuksista saat näkemällä ja kokeilemalla sitä itse. Vinkkaamalla meille kiinnostuksesi saat ilmaisen esittelyn Postiviidakosta – paikan päällä omalla toimistollasi tai vaikka online-yhteydessä. Takaamme, että nähtyäsi Postiviidakon et tule pettymään! 

Kokeile ilmaiseksi Ota yhteyttä

Haluan kehittää viestintääni

Sähköposti:
Yritys: