B2B-Markkinointi ja sähköinen suoramarkkinointi

Sähköinen suoramarkkinointi on tuloksellista ja mitattavaa B2B-Markkinointia

Sähköinen suoramarkkinointi on tuloksellista ja mitattavaa B2B-Markkinointia Lari Suomalainen Raportointidatan merkitys korostuu B2B-markkinoinnissa. Uutiskirjeklikkausten perusteella voidaan tunnistaa liidejä ja ohjata myyntiä oikeaan suuntaan. Lari Suomalainen Sales Director, Koodiviidakko Oy

Sähköpostimarkkinointi on oikein toteutettuna tehokkaimpia digimarkkinoinnin keinoja. Sen tärkeimpiä etuja on mitattavuus, joka korostuu merkitykseltään erityisesti B2B-Markkinoinnissa. Sähköinen suora on loistava tapa jalostaa myynnin kontakteja tuoden potentiaaliset asiakkaat lähemmäksi ostopäätöstä. Avaimena onnistumiseen on rekisterin jatkuva päivitys ja rikastaminen sekä raportointitietojen tehokas hyödyntäminen. B2B-Markkinoinnissa päästään raporttien tarkastelussa yksittäisen henkilön ja klikkausten tasolle, mikä mahdollistaa kuumien liidien erottelun kylmemmistä kontakteista.

Pyydä demo Postiviidakosta

Sähköinen suora tavoittaa tärkeimmät kohderyhmät

Sähköinen suora tavoittaa tärkeimmät kohderyhmät

B2B-liiketoiminnalle ominaista ovat useat eri sidosryhmät, joiden tavoittamiseen sähköinen uutiskirje tarjoaa ketterän vastauksen. Myynnin liidien jalostamisen ohella B2B-maailmassa toimivat asiakkaamme hyödyntävät sähköistä suorakirjettä muunmuassa nykyisten asiakkaiden, jälleenmyyjien, yhteistyökumppaneiden ja kansainvälisten yksiköiden kontaktointiin. Skaalautuvuutensa vuoksi sähköpostimarkkinoinnin työkalumme Postiviidakko soveltuu niin pienten yritysten kuin globaalien konsernijättien viestintävälineeksi.

Vuosien varrella olemme toteuttaneet Postiviidakko-työkaluun lukuisia integraatioita, joiden avulla saadaan CRM-järjestelmät ja muut toiminnalle tärkeät tietokannat puhumaan samaa kieltä sähköpostimarkkinoinnin työkalun kanssa. Kysy meiltä lisää Postiviidakosta B2B-Markkinoinnin välineenä!

Pyydä demo Ota yhteyttä

Katso kuvia B2B-Markkinoinnin toteutuksista

B2B-Markkinointi Case

B2B-Markkinointi Case Minna Andersson Postiviidakko tarjosi meille helppokäyttöisyyttä, tehokkuutta ja paljon uusia ominaisuuksia entisiin työkaluihin verrattuna. Minna Andersson Marketing and Responsibility Manager, Martela Oyj

Martelalla viestinnän pääpaino on B2B-viestinnässä, jota toteutetaan Suomen ohella useissa eri maissa ja yksiköissä. Uuden uutiskirjetyökalun hankinnassa tavoitteena oli koko konsernin työkalujen yhtenäistäminen, sillä aiemmin käytössä oli useita eri työkaluja. Postiviidakon monikielinen käyttöliittymä ja tekninen tukipalvelu mahdollistavat Postiviidakon käytön joustavasti Suomen rajojen ulkopuolella ja useiden eri käyttäjien toimesta.

Lue case B2B-Markkinoinnista

Asiakkaiden suusta

Postiviidakon tuki-chatti toimii kun rasvattu, vastausta ei ikinä tarvitse odottaa ja akuuttiin ongelmaan saa ratkaisun heti. Tämänkaltaisen reaaliaikaisen tukipalvelun tarjoaminen asiakkaille on nykypäivää! Postiviidakon moitteettomasti toimivan tukipalvelun kanssa asioinnin jälkeen on vaikeaa enää tyytyä odottelemaan sähköpostivastauksia seuraavana päivänä tai jonottelemaan puhelimessa.
Anna Mäkelä Viestintäpäällikkö, IAB Finland ry
Ehdottomasti parhaat tulokset ovat syntyneet tarkasti kohdennetuista uutiskirjeistä, joissa kuluttajia on pystytty puhuttelemaan juuri heitä kiinnostavalla, eksklusiivisella sisällöllä. Erityisen tyytyväisiä olemme siihen, että Postiviidakko on kehittyvä järjestelmä joka tuo uusia tuoteinnovaatioita ulottuvillemme.
Aki Kaukola Brand Manager, Mazda, Inchcape Motors Finland

Kiinnostuitko? Ota meihin yhteyttä ja kysy lisää!

Ota meihin rohkeasti yhteyttä, pyydä demo ja tutustu Postiviidakkoon tarkemmin.

Parhaan käsityksen Postiviidakon käyttöliittymästä ja ominaisuuksista saat näkemällä ja kokeilemalla sitä itse. Vinkkaamalla meille kiinnostuksesi saat ilmaisen esittelyn Postiviidakosta – paikan päällä omalla toimistollasi tai vaikka online-yhteydessä. Takaamme, että nähtyäsi Postiviidakon et tule pettymään! 

Kokeile ilmaiseksi Ota yhteyttä

Haluan kehittää viestintääni

Sähköposti:
Yritys: