Palvelun käytön toimintaperiaatteet
Postiviidakko on Koodiviidakko Oy:n ("Liana Technologies") tuote, joka on ollut markkinoilla vuodesta 2006 lähtien. Tuotteemme kautta lähetetään sähköpostimarkkinointikampanjoita useille miljoonille vastaanottajille kuukausittain. Meidän tehtävämme on opastaa asiakastamme tekemään sähköpostimarkkinointia lain edellyttämin tavoin - lisäksi noudattaen tuotteemme käyttöehtoja. Teemme kaikkemme, jotta tuotettamme käytetään oikealla tavalla ja reagoimme mikäli käytön osalta toimitaan väärin. Toimimme Suomen lain ja hyvän markkinointitavan mukaisesti.
Miten ehkäisemme väärinkäytöksiä?
- Valvomme asiakkaidemme kampanjoita 24/7 ja analysoimme kampanjoiden sisältöä.
- Velvoitamme jokaista käyttäjää noudattamaan Yleisiä sopimusehtojamme, jotka toimitamme jokaisen sopimuksemme liitteenä.
- Tuotteemme käyttöä valvotaan useiden eri valvontateknologioiden avulla. Lisäksi käyttöä valvoo aina ihminen.
- Työkalussamme on aina mukana automatisoitu uutiskirjeen tilauksien ja peruutusten hallinta.
- Tarkistamme suuremmat vastaanottajalistat aina ennen käyttöä ja edellytämme läpinäkyvyyttä osoitelähteen osalta.
- Järjestelmämme käsittelee automaattisesti pomput (ns. Soft Bouncet ja Hard Bouncet)
Koulutamme ja opastamme asiakkaitamme
- Asiakkaamme saavat kuukausittaista asiakaskirjettä, jossa informoimme heitä uusista asioista liittyen heidän käyttämiinsä Lianan työkaluihin. Asiakaskirjeessä opastamme myös sähköpostimarkkinointiin liittyvistä asioista.
- Lähetämme lisäksi digimarkkinoijan uutiskirjettä, jonka sisältö on täysin kohdennettu digimarkkinoinnin asiantuntijalle.
- Työntekijämme on koulutettu ja velvoitettu opastamaan ja ohjeistamaan asiakasta sähköpostimarkkinointiin ja -viestintään liittyen.
Miten reagoimme väärinkäytöksiin?
- Tuotteemme kautta lähetetyissä kirjeissä on aina mukana uniikki URL-osoite ko. kirjeelle, jonka ilmoittamalla voit informoida meitä ei-toivotuista tai epäilyttävistä lähetyksistä. Tutkimme epäillyt väärinkäytökset mahdollisimman pian ja pyydämme tarvittaessa asiakasta tekemään asiaan korjauksen.
- Tarkkailemme myös palveluntarjoajien / anti-spam toimijoiden kautta tulevaa palautetta ja ryhdymme asianmukaisiin toimenpiteisiin mikäli tilanne niin vaatii.
- Informoimme asiakastamme mikäli palvelun käytössä havaitaan virheitä tai väärinkäytöksiä. Tälläisissa tilanteissa kerromme miten asia tulisi korjata.
- Mikäli väärinkäytökset huomautuksista/korjausehdotuksista huolimatta jatkuvat tulemme toimimaan toimitusehtojemme mukaan rajoittaen palvelun käyttöä tai tarvittaessa sulkemaan asiakastilin.
Asianmukaisesti hoidettu sähköpostimarkkinointi on meidän, asiakkaamme ja vastaanottajan edun mukaista.