Vinkki

WebCRM: Suosittu CRM ohjelmisto integroituu Postiviidakkoon

Ota yhteyttä
WebCRM: Suosittu CRM ohjelmisto integroituu Postiviidakkoon Integraatio korostaa molempien järjestelmien vahvuuksia ja tuo niiden yhteiset hyödyt käyttäjien ulottuville.

"Törmäämme sähköpostimarkkinoinnin järjestelmien käyttöönotossa yhä useammin tilanteeseen, jossa asiakkaat haluavat markkinoinnin tulokset mahdollisimman nopeasti myös myynnin hyödynnettäväksi. Tähän tarvitaan saumatonta yhteispeliä markkinoinnin työkaluilta ja CRM- järjestelmältä", kertoo Koodiviidakko Oy:n Key Account Manager Turo Siipo.

Integraatio korostaa molempien järjestelmien vahvuuksia ja tuo niiden yhteiset hyödyt käyttäjien ulottuville. WebCRM:ssä voidaan tehdä laajoja poimintoja asiakastiedoista sekä analysoida yrityksen omaa asiakasrekisteriä. Nämä rekisterit saadaan integraation avulla siirtymään suoraan Postiviidakko- sähköpostijärjestelmään, jossa ne ovat valmiina markkinoijien käytössä. Graafiset uutiskirjeet, suoramarkkinointikampanjat ja mobiilimarkkinointi toteutetaan helposti Postiviidakkoa käyttäen, ja samalla varmistetaan että viestit menevät perille sekä näkyvät oikein vastaanottajan päässä. Lähetyksen jälkeen kattavat raportointitiedot siirtyvät integraation avulla takaisin CRM:ään - merkinnöiksi, jotka toimivat suoraan myynnin apuvälineenä.

Ota yhteyttä, kerromme mielellämme lisää Postiviidakosta ja webCRM integraatiosta.

"WebCRM on nopeasti kasvanut asiakkuudenhallinnan ratkaisu, ja yhä kasvava määrä asiakkaitamme haluaa panostaa laadukkaaseen sähköiseen viestintään. Markkinointikampanjoiden tulokset ovat tehdyn integraation kautta asiakastyötä tekevien käytössä. Sen myötä esimerkiksi myynti saa heti käyttöönsä uusia, kiinnostavia prospekteja", kertoo Juhani Lamminmäki, Business Developer, WebCRM.

Tanskalaisen webCRM A/S yhtiön perustivat joukko kokeneita IT:n ja kaupallisen alan yritysjohtajia tavoitteenaan tarjota turvallisia ja helppokäyttöisisä web-sovelluksia. Vuodesta 2006 lähtien webCRM on keskittynyt pelkästään web-pohjaisiin asiakkuudenhallinnan ratkaisuihin. WebCRM- ratkaisua käyttää yli 1500 yritystä yli 20:ssä maassa. WebCRM on kaksinkertaistanut liiketoimintansa volyymin useana vuonna peräkkäin.

Voit lukea lisätietoja webCRM:stä täältä

Oliko artikkeli mielestäsi mielenkiintoinen?

Tilaa kuukausittainen uutiskirjeemme, joka sisältää aina uusimmat mielenkiintoiset artikkelit.

Tilaa uutiskirje tästä

Lisää uutisia

Visuaalisuus osana digitaalista markkinointia

Visuaalisuus on sisältösi ulkoasu. Se on sitä, minkä lukija ensimmäiseksi näkee: yleisilme. Visuaalisesti vaikuttava ja vakuuttava verkkosivusto tai sosiaalisen median kanava kiinnostaa ja miellyttää katsojaa sekä saa huomattavasti enemmän lukijoita kuin pelkkää tekstiä sisältävät julkaisut.

Lue lisää

Tarkista nämä: 10 kohdan muistilista hyvään verkkoasiakaspalveluun

Nykyasiakas on kriittinen ja äänestää yhä helpommin (ja nopeammin) jaloillaan, jos ei löydä haluamaansa helposti ja saa tukea ja apua heti sitä tarvitessaan. Kulman takana odottaa kyllä useimmiten uusi palveluntarjoaja, ellei useampikin, joka on valmis jatkamaan siitä, missä edellinen epäonnistui.

Lue lisää

Kuinka hyödyntää segmentointia sähköpostimarkkinoinnissa?

Sähköpostimarkkinointi on yhä paras tapa saada vastinetta markkinointibudjetille – siksi sitä kannattaa kehittää jatkuvasti! Viime aikojen selkänä trendinä on ollut sähköpostimarkkinoinnin tehostaminen segmentoinnin ja viestien kohdentamisen avulla. Miten sähköpostimarkkinoinnin segmentoinnissa pääsee alkuun, ja mitä kaikkea siihen käytännössä liittyy?

Lue lisää

Kuvankäsittely markkinoijalle – näin pääset alkuun

Kuvankäsittelyn ja grafiikan tarpeita on digitaalisessa markkinoinnissa yhä enemmän. Vaikka isommat projektit voikin ulkoistaa, ei tämä ole realistisesti mahdollista kaikkien kuvankäsittelytarpeiden osalta. Listasimme kolme eri mahdollisuutta kuvankäsittelyn toteuttamiseen yrityksen sisällä.

Lue lisää

Spam traps ja 12 muuta asiaa, jotka jokaisen sähköpostimarkkinoijan tulee tietää sähköpostien läpimenosta

Sähköpostimarkkinoinnin olennaisimpia – ja samalla haastavimpia – osa-alueita on sähköpostien läpimenon varmistaminen. Miten markkinoinnin ja viestinnän tekijä voi vaikuttaa sähköpostien läpimenoon, ja mitä sähköpostimarkkinoinnin työkalujen tarjoajalta tulee vaatia? Tässä 12 kohtaa, joita seuraamalla pääset parhaisiin tuloksiin.

Lue lisää