Vinkki

Uutiskirjeviestinnän ToDo-lista, jonka kultakalakin jaksaa lukea

Ota yhteyttä
Uutiskirjeviestinnän ToDo-lista, jonka kultakalakin jaksaa lukea Uutiskirjeviestinnän kehittämisessä suosittelemme aloittamaan helppokäyttöisestä työkalusta, sillä hyvä työkalu korreloi tutkitusti enemmän aikaa listan muille osille.

Uusimpien tutkimusten mukaan ihmisen kyky keskittyä yhteen asiaan yhtäjaksoisesti ja häiriintymättä on pudonnut 8 sekuntiin, kun se oli vuonna 2000 vielä 12 sekuntia. Tällä hetkellä keskittymiskykymme on sekunnin huonompi kuin kultakalalla, jolla vastaava luku on 9 sekuntia. 

Kirjoitimme uutiskirjeviestinnän ToDo-listan, jonka kultakalakin jaksaa lukea.

Uutiskirjeiden ToDo:

  1. Hanki helppokäyttöinen työkalu
  2. Panosta sisältöön
  3. Mobiilioptimoi
  4. Rikasta tilaajarekisteriä
  5. Profiloi lukijasi

Varaudu kuitenkin siihen, että ToDo-listan toteutus vie hieman kauemmin kuin 8 sekuntia. Kaikkea ei kuitenkaan tarvitse tehdä kerralla, vaan toimeen voidaan ryhtyä askel kerrallaan. 

Uutiskirjeviestinnän kehittämisessä suosittelemme aloittamaan helppokäyttöisestä työkalusta, sillä hyvä työkalu korreloi tutkitusti enemmän aikaa listan muille osille. Kun aikaa ei tarvitse käyttää tekniikan kanssa tappelemiseen, jää sitä paljon enemmän niille asioille, joilla on merkitystä. Tutustu Postiviidakko-uutiskirjetyökaluun.

Oliko artikkeli mielestäsi mielenkiintoinen?

Tilaa kuukausittainen uutiskirjeemme, joka sisältää aina uusimmat mielenkiintoiset artikkelit.

Tilaa uutiskirje tästä

Artikkelin kommentointi

Lisää uutisia

Visuaalisuus osana digitaalista markkinointia

Visuaalisuus on sisältösi ulkoasu. Se on sitä, minkä lukija ensimmäiseksi näkee: yleisilme. Visuaalisesti vaikuttava ja vakuuttava verkkosivusto tai sosiaalisen median kanava kiinnostaa ja miellyttää katsojaa sekä saa huomattavasti enemmän lukijoita kuin pelkkää tekstiä sisältävät julkaisut.

Lue lisää

Tarkista nämä: 10 kohdan muistilista hyvään verkkoasiakaspalveluun

Nykyasiakas on kriittinen ja äänestää yhä helpommin (ja nopeammin) jaloillaan, jos ei löydä haluamaansa helposti ja saa tukea ja apua heti sitä tarvitessaan. Kulman takana odottaa kyllä useimmiten uusi palveluntarjoaja, ellei useampikin, joka on valmis jatkamaan siitä, missä edellinen epäonnistui.

Lue lisää

Kuinka hyödyntää segmentointia sähköpostimarkkinoinnissa?

Sähköpostimarkkinointi on yhä paras tapa saada vastinetta markkinointibudjetille – siksi sitä kannattaa kehittää jatkuvasti! Viime aikojen selkänä trendinä on ollut sähköpostimarkkinoinnin tehostaminen segmentoinnin ja viestien kohdentamisen avulla. Miten sähköpostimarkkinoinnin segmentoinnissa pääsee alkuun, ja mitä kaikkea siihen käytännössä liittyy?

Lue lisää

Kuvankäsittely markkinoijalle – näin pääset alkuun

Kuvankäsittelyn ja grafiikan tarpeita on digitaalisessa markkinoinnissa yhä enemmän. Vaikka isommat projektit voikin ulkoistaa, ei tämä ole realistisesti mahdollista kaikkien kuvankäsittelytarpeiden osalta. Listasimme kolme eri mahdollisuutta kuvankäsittelyn toteuttamiseen yrityksen sisällä.

Lue lisää

Spam traps ja 12 muuta asiaa, jotka jokaisen sähköpostimarkkinoijan tulee tietää sähköpostien läpimenosta

Sähköpostimarkkinoinnin olennaisimpia – ja samalla haastavimpia – osa-alueita on sähköpostien läpimenon varmistaminen. Miten markkinoinnin ja viestinnän tekijä voi vaikuttaa sähköpostien läpimenoon, ja mitä sähköpostimarkkinoinnin työkalujen tarjoajalta tulee vaatia? Tässä 12 kohtaa, joita seuraamalla pääset parhaisiin tuloksiin.

Lue lisää