Vinkki

Postiviidakko integroituu Microsoft Dynamics CRM:ään CSI emma -lisäarvopalvelun avulla

Ota yhteyttä
Postiviidakko integroituu Microsoft Dynamics CRM:ään CSI emma -lisäarvopalvelun avulla Törmäämme Koodiviidakossa yhä useammin asiakkaiden tarpeeseen yhdistää CRM-järjestelmä ja sähköpostimarkkinointi kokonaisuudeksi, jossa kohderyhmät, kampanjat ja niiden tulokset puhuvat keskenään.

Asiakkuudenhallintaan liittyvien markkinointikampanjoiden toteuttaminen koetaan usein työlääksi ja kampanjoiden todellinen vaikutus hankalaksi mitata. Usein syy tähän löytyy useista päällekkäisistä järjestelmistä, jotka eivät kommunikoi keskenään riittävällä tasolla. Törmäämme Koodiviidakossa yhä useammin asiakkaiden tarpeeseen yhdistää CRM-järjestelmä ja sähköpostimarkkinointi kokonaisuudeksi, jossa kohderyhmät, kampanjat ja niiden tulokset puhuvat keskenään. Uusin tähän tarpeeseen tehty integraatio on toteutettu Postiviidakon ja Microsoft Dynamics CRM:än välille.

CSI emma on Microsoft Dynamics CRM 2011 -lisäarvopalvelu, joka helpottaa kampanjoiden toteuttamista yhdistämällä CRM-asiakkuudenhallintaan sähköpostimarkkinoinnin tehotyökalun Postiviidakon. CSI emman avulla asiakas voi hallinnoida sähköpostimarkkinointia ja sähköistä viestintää kätevästi omasta CRM:stään käsin.

Kun halutut kohdemarkkinointiluettelot on lisätty CRM:ssä luotuun kampanjaan, CSI emma siirtää niiden sähköpostiosoitteet vastaanottajalistaksi Postiviidakkoon. Varsinainen markkinointiviesti muotoillaan ja lähetetään Postiviidakolla. Kampanjavastikkeet ja raportointidata saadaan helposti jälleen Postiviidakosta CRM:ään.

Integraation hyödyntäminen on mutkatonta. CRM:n käyttäjä pääsee napin painalluksella CRM:stä suoraan Postiviidakkoon muokkaamaan markkinointiviestiä ja katselemaan tarkempia raportointitietoja. Helposti ja tehokkaasti.

Ratkaisun edut Dynamics CRM:n käyttäjälle ovat seuraavat:

  • Monipuolinen sähköpostimarkkinoinnin työkalu, Postiviidakko, saadaan luontevaksi osaksi CRM:n liidi- ja myyntiprosessia
  • Sähköpostiosoitteiden siirto CRM:stä Postiviidakkoon ja kampanjavastikkeiden palautus CRM:ään sujuu automaattisesti, henkilöstöresursseja kuormittamatta
  • Kampanjavastikkeisiin voidaan reagoida tehokkaasti asiakkaan kokonaistilanne huomioiden sekä seurata kampanjan vaikutusta esim. myyntiin
  • Tieto vanhentuneista sähköpostisoitteista ja markkinoinnin kieltäneistä vastaanottajista mahdollistaa CRM:n markkinointilistojen osumatarkkuuden jatkuvan parantamisen
  • Kampanjat ja kampanjavastikkeet säilyvät CRM:ssä antaen mahdollisuuden kampanjoiden tulosten analysointiin ja asiakkaiden segmentointiin

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä ja kysäise lisää Viidakon myynnistä

Integraation toteuttaja, CSI Helsinki Oy, on kehittänyt ratkaisuja asiantuntijaorganisaatioiden tarpeisiin jo yli 25 vuoden ajan. CSI-ohjelmistoilla on jo yli 1000 aktiivista käyttäjää. Oman ohjelmistotuotannon lisäksi CSI Helsinki on erikoistunut Microsoft Dynamics CRM –käyttöönottoihin.

Oliko artikkeli mielestäsi mielenkiintoinen?

Tilaa kuukausittainen uutiskirjeemme, joka sisältää aina uusimmat mielenkiintoiset artikkelit.

Tilaa uutiskirje tästä

Lisää uutisia

Visuaalisuus osana digitaalista markkinointia

Visuaalisuus on sisältösi ulkoasu. Se on sitä, minkä lukija ensimmäiseksi näkee: yleisilme. Visuaalisesti vaikuttava ja vakuuttava verkkosivusto tai sosiaalisen median kanava kiinnostaa ja miellyttää katsojaa sekä saa huomattavasti enemmän lukijoita kuin pelkkää tekstiä sisältävät julkaisut.

Lue lisää

Tarkista nämä: 10 kohdan muistilista hyvään verkkoasiakaspalveluun

Nykyasiakas on kriittinen ja äänestää yhä helpommin (ja nopeammin) jaloillaan, jos ei löydä haluamaansa helposti ja saa tukea ja apua heti sitä tarvitessaan. Kulman takana odottaa kyllä useimmiten uusi palveluntarjoaja, ellei useampikin, joka on valmis jatkamaan siitä, missä edellinen epäonnistui.

Lue lisää

Kuinka hyödyntää segmentointia sähköpostimarkkinoinnissa?

Sähköpostimarkkinointi on yhä paras tapa saada vastinetta markkinointibudjetille – siksi sitä kannattaa kehittää jatkuvasti! Viime aikojen selkänä trendinä on ollut sähköpostimarkkinoinnin tehostaminen segmentoinnin ja viestien kohdentamisen avulla. Miten sähköpostimarkkinoinnin segmentoinnissa pääsee alkuun, ja mitä kaikkea siihen käytännössä liittyy?

Lue lisää

Kuvankäsittely markkinoijalle – näin pääset alkuun

Kuvankäsittelyn ja grafiikan tarpeita on digitaalisessa markkinoinnissa yhä enemmän. Vaikka isommat projektit voikin ulkoistaa, ei tämä ole realistisesti mahdollista kaikkien kuvankäsittelytarpeiden osalta. Listasimme kolme eri mahdollisuutta kuvankäsittelyn toteuttamiseen yrityksen sisällä.

Lue lisää

Spam traps ja 12 muuta asiaa, jotka jokaisen sähköpostimarkkinoijan tulee tietää sähköpostien läpimenosta

Sähköpostimarkkinoinnin olennaisimpia – ja samalla haastavimpia – osa-alueita on sähköpostien läpimenon varmistaminen. Miten markkinoinnin ja viestinnän tekijä voi vaikuttaa sähköpostien läpimenoon, ja mitä sähköpostimarkkinoinnin työkalujen tarjoajalta tulee vaatia? Tässä 12 kohtaa, joita seuraamalla pääset parhaisiin tuloksiin.

Lue lisää