Vinkki

Koodiviidakko ja Visma Solutions syventävät yhteistyötään

Ota yhteyttä
Koodiviidakko ja Visma Solutions syventävät yhteistyötään Ajan kuluessa integraatiot ovat yleistyneet huomattavasti, mutta kokemuksemme mukaan niitä ei edelleenkään aina hyödynnetä niin hyvin tai kattavasti kuin olisi mahdollista.

Koodiviidakko Oy ja Visma Solutions Oy ovat syventäneet yhteistyötään toteuttamalla integraation ViidakkoStore-verkkokauppa-alustan ja Netvisor-taloushallinto-ohjelmiston välille. Tuotteiden integraatio antaa merkittäviä synergiaetuja asiakkaille, joilla on käytössään molempien toimijoiden tuotteet.

Muutama vuosi takaperin toteuttamamme verkkokauppatutkimus paljasti tuolloin, että integraatiot taustajärjestelmiin ovat harvinaisia suomalaisissa verkkokaupoissa. Ajan kuluessa integraatiot ovat yleistyneet huomattavasti, mutta kokemuksemme mukaan niitä ei edelleenkään aina hyödynnetä niin hyvin tai kattavasti kuin olisi mahdollista. 

ViidakkoStore-verkkokauppa-alustaan toteutetaan jatkuvasti uusia integraatiota ja rajapintoja, jotka säästävät aikaa ja henkilöresursseja verkkokauppiailta. Meille on tärkeää luoda verkkokauppoja, jotka ovat tehokkaita ja toimivia sekä ostajan että myyjän kannalta. Visman Netvisor-tuotteeseen toteutetun integraation myötä verkkokauppa ja yrityksen taloushallinto saadaan nyt tuotua saumattomammin yhteen.

"On hienoa, että voimme tarjota yhdessä Koodiviidakon kanssa hyötyä yhteisille asiakkaillemme. Integraation avulla voidaan tehostaa verkkokaupan toimintaa, saada aikaan kustannussäästöjä sekä vähentää inhimillisiä virheitä", kertoo Visma Solutions Oy:n myyntipäällikkö Juhani Lehtonen.

Ota yhteyttä Koodiviidakon sähköisen kaupankäynnin asiantuntijoihin jutellaksesi tarkemmin tarjoamistamme integraatiomahdollisuuksista.

Ota yhteyttä

Oliko artikkeli mielestäsi mielenkiintoinen?

Tilaa kuukausittainen uutiskirjeemme, joka sisältää aina uusimmat mielenkiintoiset artikkelit.

Tilaa uutiskirje tästä

Artikkelin kommentointi

Lisää uutisia

Infograafi: Rakenna hyvä uutiskirje

Hyvin rakennettu uutiskirje on ytimekäs ja iskevä sekä vastaanottajalleen hyvin kohdennettu. Katso infograafista, kuinka rakennat parhaimman mahdollisen uutiskirjeen ja maksimoit sähköpostimarkkinointisi tehon.

Lue lisää

8 vinkkiä: näin personoit markkinointiviestisi

Sähköpostilaatikko täyttyy kymmenistä tai jopa sadoista markkinointiviesteistä. Tilanne on tuttu jokaiselle markkinoijalle. Kuinka saat omat viestisi erottumaan muiden joukosta?

Lue lisää

Markkinoinnin automaatio myyntiorganisaation tukena

Perinteinen myynti kylmäsoittoineen ja sähköposteineen ei ole katoamassa minnekään mutta markkinoinnin automaation avulla voidaan tuottaa myyntiorganisaation tueksi huomattavasti aiempaa enemmän tietoa, jonka avulla kontaktoinnista tulee ajoitukseltaan ja sisällöltään tarkempaa.

Lue lisää

Visuaalisuus osana digitaalista markkinointia

Visuaalisuus on sisältösi ulkoasu. Se on sitä, minkä lukija ensimmäiseksi näkee: yleisilme. Visuaalisesti vaikuttava ja vakuuttava verkkosivusto tai sosiaalisen median kanava kiinnostaa ja miellyttää katsojaa sekä saa huomattavasti enemmän lukijoita kuin pelkkää tekstiä sisältävät julkaisut.

Lue lisää

Tarkista nämä: 10 kohdan muistilista hyvään verkkoasiakaspalveluun

Nykyasiakas on kriittinen ja äänestää yhä helpommin (ja nopeammin) jaloillaan, jos ei löydä haluamaansa helposti ja saa tukea ja apua heti sitä tarvitessaan. Kulman takana odottaa kyllä useimmiten uusi palveluntarjoaja, ellei useampikin, joka on valmis jatkamaan siitä, missä edellinen epäonnistui.

Lue lisää