Vinkki

Koodiviidakko ja Visma Solutions syventävät yhteistyötään

Ota yhteyttä
Koodiviidakko ja Visma Solutions syventävät yhteistyötään Ajan kuluessa integraatiot ovat yleistyneet huomattavasti, mutta kokemuksemme mukaan niitä ei edelleenkään aina hyödynnetä niin hyvin tai kattavasti kuin olisi mahdollista.

Koodiviidakko Oy ja Visma Solutions Oy ovat syventäneet yhteistyötään toteuttamalla integraation ViidakkoStore-verkkokauppa-alustan ja Netvisor-taloushallinto-ohjelmiston välille. Tuotteiden integraatio antaa merkittäviä synergiaetuja asiakkaille, joilla on käytössään molempien toimijoiden tuotteet.

Muutama vuosi takaperin toteuttamamme verkkokauppatutkimus paljasti tuolloin, että integraatiot taustajärjestelmiin ovat harvinaisia suomalaisissa verkkokaupoissa. Ajan kuluessa integraatiot ovat yleistyneet huomattavasti, mutta kokemuksemme mukaan niitä ei edelleenkään aina hyödynnetä niin hyvin tai kattavasti kuin olisi mahdollista. 

ViidakkoStore-verkkokauppa-alustaan toteutetaan jatkuvasti uusia integraatiota ja rajapintoja, jotka säästävät aikaa ja henkilöresursseja verkkokauppiailta. Meille on tärkeää luoda verkkokauppoja, jotka ovat tehokkaita ja toimivia sekä ostajan että myyjän kannalta. Visman Netvisor-tuotteeseen toteutetun integraation myötä verkkokauppa ja yrityksen taloushallinto saadaan nyt tuotua saumattomammin yhteen.

"On hienoa, että voimme tarjota yhdessä Koodiviidakon kanssa hyötyä yhteisille asiakkaillemme. Integraation avulla voidaan tehostaa verkkokaupan toimintaa, saada aikaan kustannussäästöjä sekä vähentää inhimillisiä virheitä", kertoo Visma Solutions Oy:n myyntipäällikkö Juhani Lehtonen.

Ota yhteyttä Koodiviidakon sähköisen kaupankäynnin asiantuntijoihin jutellaksesi tarkemmin tarjoamistamme integraatiomahdollisuuksista.

Ota yhteyttä

Oliko artikkeli mielestäsi mielenkiintoinen?

Tilaa kuukausittainen uutiskirjeemme, joka sisältää aina uusimmat mielenkiintoiset artikkelit.

Tilaa uutiskirje tästä

Artikkelin kommentointi

Lisää uutisia

Visuaalisuus osana digitaalista markkinointia

Visuaalisuus on sisältösi ulkoasu. Se on sitä, minkä lukija ensimmäiseksi näkee: yleisilme. Visuaalisesti vaikuttava ja vakuuttava verkkosivusto tai sosiaalisen median kanava kiinnostaa ja miellyttää katsojaa sekä saa huomattavasti enemmän lukijoita kuin pelkkää tekstiä sisältävät julkaisut.

Lue lisää

Tarkista nämä: 10 kohdan muistilista hyvään verkkoasiakaspalveluun

Nykyasiakas on kriittinen ja äänestää yhä helpommin (ja nopeammin) jaloillaan, jos ei löydä haluamaansa helposti ja saa tukea ja apua heti sitä tarvitessaan. Kulman takana odottaa kyllä useimmiten uusi palveluntarjoaja, ellei useampikin, joka on valmis jatkamaan siitä, missä edellinen epäonnistui.

Lue lisää

Kuinka hyödyntää segmentointia sähköpostimarkkinoinnissa?

Sähköpostimarkkinointi on yhä paras tapa saada vastinetta markkinointibudjetille – siksi sitä kannattaa kehittää jatkuvasti! Viime aikojen selkänä trendinä on ollut sähköpostimarkkinoinnin tehostaminen segmentoinnin ja viestien kohdentamisen avulla. Miten sähköpostimarkkinoinnin segmentoinnissa pääsee alkuun, ja mitä kaikkea siihen käytännössä liittyy?

Lue lisää

Kuvankäsittely markkinoijalle – näin pääset alkuun

Kuvankäsittelyn ja grafiikan tarpeita on digitaalisessa markkinoinnissa yhä enemmän. Vaikka isommat projektit voikin ulkoistaa, ei tämä ole realistisesti mahdollista kaikkien kuvankäsittelytarpeiden osalta. Listasimme kolme eri mahdollisuutta kuvankäsittelyn toteuttamiseen yrityksen sisällä.

Lue lisää

Spam traps ja 12 muuta asiaa, jotka jokaisen sähköpostimarkkinoijan tulee tietää sähköpostien läpimenosta

Sähköpostimarkkinoinnin olennaisimpia – ja samalla haastavimpia – osa-alueita on sähköpostien läpimenon varmistaminen. Miten markkinoinnin ja viestinnän tekijä voi vaikuttaa sähköpostien läpimenoon, ja mitä sähköpostimarkkinoinnin työkalujen tarjoajalta tulee vaatia? Tässä 12 kohtaa, joita seuraamalla pääset parhaisiin tuloksiin.

Lue lisää