Vilskettä Markkinointiviestinnän viikolla

Katso kuva Vilskettä Markkinointiviestinnän viikolla Digiviestinnän aiheita käsitellyt esityskabinettimme oli supersuosittu. Voit tilata esitysten materiaalit myös jälkikäteen!

Koodiviidakko oli mukana Wanhassa Satamassa 8.-9.lokakuuta järjestetyllä Markkinointiviestinnän viikolla. Olimme läsnä omalla messuosastolla sekä esityskabinetilla, jossa järjestimme kahden päivän ajan tietoiskuja digiviestinnän ajankohtaisista aiheista.

Messuosastollamme järjestimme Messumasiinalla toteutetun kilpailun, jossa oli pääpalkintona oululaisen Cyberlightningin CyberSlide 3D-presentaatiotyökalu. Kilpailun voittajaksi arvottiin Greater Helsinki Promotionin markkinointiviestinnän koordinaattori Katja Eskola. Lämpimät onnittelut voittajalle koko Viidakon tiimin ja Cyberlightningin puolesta!

Erityisesti ammattilaispäivänä tapahtuman kävijämäärä kasvoi melkoisiin mittoihin, eivätkä kaikki halukkaat mahtuneet kuulemaan tietoiskujamme pieneksi käyneeseen esityskabinettiin. Tarjoammekin mahdollisuuden tilata materiaalit myös jälkikäteen – katso alta kabinettiohjelmamme ja ota yhteyttä, niin lähetämme haluamasi esitysmateriaalit Postiviidakolla toteutetun uutiskirjeen muodossa.

Haluamme kiittää vielä kertaalleen kaikkia osastollamme ja kabinetissa vierailleita messukävijöitä. Oli mahtavaa nähdä, että digiviestinnän aiheet kiinnostavat ja puhututtavat eri alojen ammattilaisten keskuudessa. Otathan yhteyttä Viidakon asiantuntijoihin, jos haluat keskustella lisää digiviestinnän tämänhetkisestä tilanteestaanne ja mahdollisista kehityskohteista.

tiistai 8.10 Johtoportaan päivä

klo 14.10-14.30 Toimitusjohtaja Samuli Tursas: Asiakaskokemuksen hallinta monikanavaisen markkinoinnin viidakossa

keskiviikko 9.10 Ammattilaisten päivä

klo 9.00-9.20 Liiketoimintajohtaja Pekka Huttunen: Käytännön esimerkkejä onnistuneesta sähköpostimarkkinoinnista
klo 10.30-10.50 Myyntipäällikkö Henri Huovinen: Yksilöivä markkinointi verkkokaupassa
klo 12.00-12.20 Myyntijohtaja Lari Suomalainen: Päätelaitteiden huomiointi digimarkkinoinnissa: esimerkkejä monikanavaisista Cross-device -toteutuksista
klo 12.45-13.05 Toimitusjohtaja Samuli Tursas: Asiakaskokemuksen hallinta monikanavaisen markkinoinnin viidakossa
klo 14.15-14.35 Liiketoimintajohtaja Pekka Huttunen: Sähköpostimarkkinointi 2013 – Segmentti onkin yksilö
klo 15.45-16.05 Myyntipäällikkö Henri Huovinen: Asiakaspalvelu verkkokaupan tukena: kanavat ja käytännön toimet

Ota meihin yhteyttä ja kerro mistä esityksistä olet kiinnostunut, saat materiaalin sähköpostiisi!