Tunnelmia Digimarkkinoinnin aamusta Oulussa

Katso kuva Tunnelmia Digimarkkinoinnin aamusta Oulussa Brand Manager Aki Kaukola kertoi tilaisuudessa Mazda.fi-sivuston onnistuneesta uudistuksesta ja onnistumiseen vaikuttaneista tekijöistä.

Koodiviidakon syksyinen digitaalisen markkinoinnin aamiaistilaisuuksien sarja startattiin 12. päivä Oulusta. Tapahtuma oli täyteen buukattu ja paikalle saapui kiinnostunut kuulijakunta markkinoinnin ja viestinnän ammattilaisia sekä mainostoimistojen edustajia. Ohjelma oli rakennettu konkreettisten case-kuvausten ympärille, joita esittelemässä oli sekä Koodiviidakon asiakkaita että Koodiviidakon omia työntekijöitä. Kiiitos kaikille osallistujille!

Hyvien kokemusten siivittämänä jatkamme aamiaistilaisuuksien sarjaa tuomalla tapahtuman marraskuussa myös Kuopioon, Tampereelle ja Jyväskylään. Kussakin kaupungissa paikalle valitaan tapahtumakohtaiset kiinnostavat puhujat ja case-esimerkit.

Digimarkkinointi: ajatuksia yleisön puolelta

Poimimme yleisön joukosta Haltian Oy:n markkinointijohtajan Heini Tuorilan, jolta kysyimme hieman ajatuksia digimarkkinoinnista nyt ja tulevaisuuden suunnitelmista. Haltian Oy on langattoman teknologian innovatiiviseen tuotekehitykseen ja tuotteistukseen erikoistunut laitteisto-, ohjelmisto- ja tuotesuunnittelutalo. Uusien tuotevisioiden ja lopullisen tuotteen kuluttajan välissä operoivan yrityksen osaamiskenttä kattaa niin mobiililaitteet, pilvipalvelut kuin machine-to-machine (M2M) -ratkaisut.

Mitkä asiat digimarkkinoinnin kentällä kiinnostaa erityisesti tänä vuonna?

Yrityksemme on markkinoilla uusi, ja olemme lanseeranneet vasta yrityksen uudistetut verkkosivut. Tavoitteenamme on rakentaa brändimielikuvaa tuottamalla laadukasta viestintää asiakas- ja sidosryhmille. Tähän kokonaisuuteen osanaan kuuluu dynaamisen sisällön tuominen nettisivuille. Myös blogin ja uutiskirjeiden hyödyntäminen kiinnostaa.

Mitkä digimarkkinoinnin keinot ovat teille merkittävimpiä?

Verkkosivut ja sosiaalisen median työkalut kasvattavat tehokkaasti yrityksen näkyvyyttä ja kiinnostavuutta. Eri kanavia kartoitetaan jatkuvasti ja meille sopivimmat lisätään markkinointipalettiin.

Voit varmistaa kutsusi Jyväskylän, Tampereen tai Kuopion aamiaistilaisuuksiin jo nyt.

Varmista kutsusi tuleviin tapahtumiin