Nähdään Markkinointiviestinnän viikolla Toivottavasti pääset paikan päälle tapaamaan meitä ja kuulemaan käytännönläheisiä esityksiämme digimarkkinoinnin ja -viestinnän teemoista.

Koodiviidakko osallistuu jo viidennen kerran Helsingin Wanhassa Satamassa 22.-23.9. järjestettävälle Markkinointiviestinnän viikolle. Viidakon poppoon löydät kahden päivän ajan osastoilta E20 ja E21 sekä esityskabinetista E124. Toivottavasti pääset paikan päälle kuulemaan käytännönläheisiä esityksiämme digimarkkinoinnin ja -viestinnän uusimmista tuulista. Katso kabinettiohjelmamme alta, nähdään paikan päällä!

Tiistai 22.9, Kabinetti E124

klo 9.45-10.05 Miten erotut sähköpostimarkkinoijana? Käytännön esimerkkejä ja tulokset, Turo Siipo, Account Director, Koodiviidakko Oy
klo 10.30-10.50 Yrityskulttuurin muutos ja tiedottaminen konservatiivisilla toimialoilla, Ville Husa, Account Manager, PR Cloud, Koodiviidakko Oy
klo 11.15-11.35 Asiakaskokemuksen johtaminen markkinoinnin automaation avulla, Juho Mattila, Account Manager, Koodiviidakko Oy