Tiedote

Nähdään Markkinoinnin viikolla

Ota yhteyttä
Nähdään Markkinoinnin viikolla Asiantuntijamme pitävät molempina messupäivinä lyhyitä tietoiskuja digitaalisen markkinoinnin ja viestinnän uusimmista tuulista.

Koodiviidakko osallistuu jo kuudetta kertaa markkinoinnin ja viestinnän ammattilaisille suunnatulle Markkinoinnin viikolle. Nimen- ja paikanmuutoksen kokenut tapahtuma järjestetään tänä vuonna Pasilan Messukeskuksessa 21.–22.9.2016. Löydät meidät messuhallista Tietoiskulava 2 -osastolta. Osastollemme on varattu vahva edustus digimarkkinoinnin ja -viestinnän asiantuntijoita, jotka odottavat jo innolla juttuhetkiä kanssasi. Toivottavasti pääset paikan päälle jututtamaan meitä sekä katsomaan esityksiämme. 

Asiantuntijamme pitävät molempina messupäivinä lyhyitä tietoiskuja digimarkkinoinnin ja -viestinnän uusimmista tuulista. Katso ohjelmamme alta, nähdään paikan päällä!

Keskiviikko 21.9, Suomi nousuun -areena

klo 9.30-9.50
Ostopolku murroksessa – mitä digimarkkinoijan tulisi tietää? Samuli Tursas, Toimitusjohtaja, Koodiviidakko

Keskiviikko 21.9, Tietoiskulava 2

klo 10.15-10.30

Tiedottaminen asiantuntija-aseman rakentamisessa, Joonatan Jääskeläinen, Sales Manager, Koodiviidakko

klo 10.45-11.00 Miksi viedä vuosikertomus verkkoon? – case-esimerkkejä, Pia Hakola, Account Director, Koodiviidakko
klo 11.15-11.30 Tehokkaan tiedottamisen perusteet, Joonatan Jääskeläinen, Sales Manager, Koodiviidakko
klo 12.45-13.00 Myynnin kehittäminen markkinoinnin automaation avulla, Juho Mattila, Key Account Manager, Koodiviidakko 
klo 13.15-13.30 Mediaseuranta – viestinnän mittarista koko organisaation työkaluksi, Lauri Sainio, Key Account Manager, Koodiviidakko
klo 14.30-14.45 Kuinka sitouttaa asiakas markkinoinnin automaatioiden avulla? – case Viasat, Pia Hakola, Account Director, Koodiviidakko

Torstai 22.9, Tietoiskulava 2

klo 10.15-10.30 Mitä sähköpostimarkkinoijan tulee tietää sähköpostien läpimenosta? Pia Hakola, Account Director, Koodiviidakko 
klo 10.45-11.00 Näin onnistut kriisiviestinnässä, Lauri Sainio, Key Account Manager, Koodiviidakko
klo 11.15-11.30 Markkinoinnin automaation ketterä aloitus – tuloksia muutamassa kuukaudessa, Juho Mattila, Key Account Manager, Koodiviidakko 
klo 12.45-13.00 Mediaseurannan ABC – mitä, missä, milloin? Lauri Sainio, Key Account Manager, Koodiviidakko
klo 13.15-12.30 Monikanavaisuudesta omnichannel-markkinointiin, Juho Mattila, Key Account Manager, Koodiviidakko

klo 13.45-14.00

Millainen on hyvä tiedote? Joonatan Jääskeläinen, Sales Manager, Koodiviidakko

Markkinoinnin viikolla kuullaan tänä vuonna yli 150 puheenvuoroa, esitystä ja tietoiskua markkinoinnin ja viestinnän ajankohtaisimmista aiheista. Tutustu tarkemmin tapahtuman ohjelmaan ja ilmoittaudu mukaan!

Ilmoittaudu mukaan Markkinoinnin viikolle

Oliko artikkeli mielestäsi mielenkiintoinen?

Tilaa kuukausittainen uutiskirjeemme, joka sisältää aina uusimmat mielenkiintoiset artikkelit.

Tilaa uutiskirje tästä

Artikkelin kommentointi

Lisää uutisia

Markkinointiviestinnän viikko keräsi alan ammattilaiset yhteen

Olimme viidennen kerran mukana Helsingin Wanhassa Satamassa 22.-23.9.2015 järjestetyllä Markkinointiviestinnän viikolla. Suurkiitos kaikille messuvieraillemme!

Lue lisää

Osallistu Verkkokauppa-Akatemian maksuttomaan webinaariin 8.10.2015

Miten sähköpostimarkkinoinnilla voidaan tukea tehokkaasti sähköistä liiketoimintaa? Tule mukaan maksuttomaan webinaariin!

Lue lisää

Nähdään Markkinointiviestinnän viikolla

Koodiviidakko osallistuu viidettä kertaa Helsingin Wanhassa Satamassa 22.-23.9.2015 järjestettävälle Markkinointiviestinnän viikolle. Tervetuloa kuulemaan digiviestinnän uusimmat tuulet!

Lue lisää

Digitaalisen markkinoinnin aamiaiskiertue sai odotettua jatkoa

Koodiviidakon suosittu digiaamu-roadshow käväisi tänä syksynä Helsingissä ja Turussa. Lue blogistamme tunnelmia tapahtumista sekä kävijöiden ajatuksia digimarkkinoinnista nyt ja huomenna.

Lue lisää