Markkinointiviestinnän viikko inspiroi ja puhutti

Katso kuva Markkinointiviestinnän viikko inspiroi ja puhutti Markkinoinnin automaatio ja viestinnän tehostaminen yksilön huomioivilla keinoilla kiinnostaa yhä useampaa suomalaista yrityspäättäjää.

Markkinoinnin ja viestinnän ammattilaiset kokoontuivat 23.-24.9. Wanhaan Satamaan keskustelemaan ja inspiroitumaan markkinointiviestinnän uusista tuulista ja alan polttavista aiheista. Kaksipäiväinen tapahtuma keräsi paikalle sankoin joukoin alan päättäjiä ja käytännön tekijöitä. Koodiviidakko oli tapahtumassa mukana omalla messuosastolla sekä esityskabinetilla, jossa pidettiin kahden päivän ajan tietoiskuja digiviestinnän teemoista.

Näytteilleasettajien tapaamisen ohella vierailijat kuuntelivat seminaarisaleissa mielenkiintoisia puheenvuoroja ja paneelikeskusteluja alan aiheista. Puheenvuorot herättivät paljon keskustelua yleisössä, joka jakoi ajatuksiaan ja kommentoi esityksiä aktiivisesti sosiaalisen median kanavissa. Suosittelemmekin keskustelun aiheista kiinnostuneita tutustumaan yleisön ja puhujien kommentteihin myös jälkikäteen Twitterin #mvv2014-hashtagilla.

Seminaarisalissa puheenvuoron piti myös Koodiviidakon toimitusjohtaja Samuli Tursas, jota kehuttiin tapahtuman jälkeen yhdeksi inspiroivimmista puhujista. Markkinoinnin automaatio ja viestinnän tehostaminen yksilön huomioivilla keinoilla kiinnostaa nyt selvästi yhä useampaa suomalaista yrityspäättäjää.

Samulin seminaaripuheenvuoron ohella Koodiviidakko piti kahden päivän ajan esityskabinetissa E124 tietoiskuja digiviestinnän ja markkinoinnin ajankohtaisista aiheista. Viime vuotiseen tapaan kabinetti oli tupaten täynnä, eivätkä kaikki halukkaat mahtuneet mukaan suosituimpiin esityksiin. Jaamme esitysmateriaaleja kiinnostuneille myös jälkikäteen – katso alta kabinetin ohjelma ja pyydä meiltä esitysmateriaalit, joista olet kiinnostunut.

tiistai 23.9

klo 9.00-9.20 Markkinoinnin automaation toteutus käytännössä: CASE FintotoJuho Mattila, Account Manager, Koodiviidakko Oy
klo 10.45-11.05 Käytännön esimerkkejä onnistuneesta sähköpostimarkkinoinnistaLari Suomalainen, Myyntijohtaja, Koodiviidakko Oy
klo 13.00-13.20 3 keinoa asiakaskokemuksen parantamiseen verkossaJuho Mattila, Account Manager, Koodiviidakko Oy
klo 14.30-14.50 Yksilöllinen sähköpostimarkkinointi: käytännön vinkitKatri Siivola, Account Manager, Koodiviidakko Oy

keskiviikko 24.9

klo 8.45-9.05 Markkinoinnin automaation aloittaminen ketterästiSamuli Tursas, Toimitusjohtaja, Koodiviidakko Oy
klo 9.30-9.50 Läpileikkaus PAM.fi sivustouudistuksesta - Tavoitteet ja teknologiaratkaisutTero Leponiemi, Marketing Manager, Palvelualojen ammattiliitto PAM ry
klo 12.15-12.35 Tykkääjästä ostajaksi – markkinoinnin automaatiot ja SoMePia Hakola, Account Manager, Koodiviidakko Oy
klo 14.30-14.50 10 keinoa parantaa verkkokaupan myyntiäLari Suomalainen, Myyntijohtaja, Koodiviidakko Oy

Ota yhteyttä jos haluat tutustua tarkemmin esitysten materiaaleihin – saat ne omaan sähköpostiisi.

Kiitos vielä kaikille tapahtuman vierailijoille ja järjestäjille onnistuneesta tapahtumasta sekä lukuisista antoisista keskusteluista!